Partyflock
 
Forumonderwerp · 936113
Betreft: evenement: Intuition, zaterdag 7 juli 2007 om 14:00
Waarschuw beheerder
Zo, een ruime week na Trance Energy, is het weer tijd om ons op het werk te storten. Het Intuition Summer Event zal het eerstvolgende Intuition Event zijn

23 Juni, behoorlijk wat eerder in de zomer dan vorig jaar, is het weer tijd voor het al bijna legendarische Summer Event. (Wat was de sfeer vorig jaar toch magisch !!) .

Dit jaar pakken we groter uit dan ooit tevoren, te beginnen met een absolute top locatie namelijk: 'Bloomingdale' . Deze beachclub zal op zaterdag 23 juni door het aanwezige publiek worden betoverd met de opzwepende beats van het beste in trance land at the moment. Welke dj's dat deze editie zullen gaan zijn zal in de komende weken stukje bij beetje bekend worden gemaakt.

Uiteraard zal Intuition Host Menno de Jong niet ontbreken.

[img  cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img width=8 height=8 cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img]

Let op!!

Zoals in de agenda verandert zal worden, is het Summer Event van Datum verandert. Doordat de gemeente Bloemendaal op 23 juni verbiedt aan álle horeca gelegenheden om entree te heffen. Dit was voor ons dus niet haalbaar. Hierdoor is het ISE dus verzet naar 07-07-2007. 2 weken later.

Locatie blijft hetzelfde, line up wordt op het moment hard voor gelobbyd. Maar zal jullie in geen geval teleurstellen . Excuses voor dit ongemak.

Laten we er 7 Juli maar een feest van maken !


[img  cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img width=8 height=8 cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img]

laatste aanpassing door een beheerder
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RobKC op zaterdag 9 juni 2007 om 16:56:
er is een redelijk groot parkeerterrein zo ongeveer naast (De zeeweg afrijden) en dan aan de linkerkant. Ik weet niet of dit betaald is of gratis... zal het even checken.


Hopelijk niet zo'n gek parkeer beleid als bij de buren in Zandvoort dat is echt te gek voor woorden :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RobKC op zaterdag 9 juni 2007 om 15:36:
Oh enne, ik denk niet dat we die shirtjes kunnen realiseren voor het Summer Event


PFFFF 'k heb die dingen in mn studententijd vaak geregeld, zo gepiept hoor Rob!!!! Ontwerpje inleveren, maat en kleuren doorgeven en 2 weken later heb je ze in huis!!!!!

Dus je zegt het maaar!!!!! :D
Waarschuw beheerder
ja tuurlijk, het is niet al te lastig ofzo ;), alleen we willen hier graag een compleet systeem in de intuition website integreren, met genoeg verschillende ontwerpen. Natuurlijk zijn jullie altijd vrij om zelf iets te maken/bestellen. Logo van intuition kan ik altijd mailen, stuur me dan maar een PM met je email adres, dan mail ik je t logo enzo :).
Waarschuw beheerder
donateur
dan is cafepress.com ideaal denk ik :)
 
Waarschuw beheerder
dan is cafepress.com ideaal denk ik

Denk dat je hier meer mee kan tis goed koper en je hebt het sneller op je mat liggen.

http://www.spreadshirt.net/nl/NL/T-Shirt/Spreadshirt-1342/

heb hier al verschillende shirts gekocht en je hebt super kwaliteits kleding :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van beebs op zaterdag 9 juni 2007 om 08:38:
de roze haltertop met oranje logo roels big time


Roze = hip = fout :P :lol:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juni 2007 om 10:34:
ik dacht dat jullie vrouwen het altijd zo vreselijk vonden om alleemaal in dezelfde kleding rond te lopen? en dan gaan jullie nu allemaal als een stel kuddedieren in dezelfde shirtjes rond lopen


LOL :D Dat zei ik ook in het andere topic... en ook toen kreeg ik de reactie dat ze schaapjes zijn... Dat wordt beestachtig goed @ Intuition ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RobKC op zaterdag 9 juni 2007 om 16:56:
er is een redelijk groot parkeerterrein zo ongeveer naast (De zeeweg afrijden) en dan aan de linkerkant. Ik weet niet of dit betaald is of gratis... zal het even checken.


Klopt. Volgens mij betaald, vorig jaar iig wel, maar weet het niet 100% zeker.
 
Waarschuw beheerder
donateur
is betaald idd. die parkeerplaats loopt een flink stuk door langs het strand aan 2 kanten van de weg. die ligt er al jaren dus dat parkeren mag geen probleem worden. anders kan je altijd nog het stadje zelf terecht en dan een stukie lopen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van **Ice** op zaterdag 9 juni 2007 om 15:17:
WIJ???? Lieve onschuldige schattige meisjes? O:)


Hahahaha.... lief? OK! Schattig? Ja... meestal wel! Onschuldig? Hell no! :devil: :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 juni 2007 om 11:17:
is betaald idd.


Kostda? Toch geen Amsterdamse prijzen hoop ik? :/
 
Waarschuw beheerder
donateur
nee rotterdamse prijzen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Ice** op zaterdag 9 juni 2007 om 15:17:
WIJ???? Lieve onschuldige schattige meisjes?


HHHHmmmmmmmmm 100% gelijk erg onschuldig :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Nou zeg ... ik vergeet ook één keer een i-tje

meteen zuigen ze er een puntje aan

KEIHARD zijn ze ... als het gaat om halter- en tanktopjes




Doe mij maar een Intuition tankdopje dan

zilvergrijs metallic
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op maandag 11 juni 2007 om 20:10:
mooi voor op de Hummer


Die hebben geen tankdop

daar zit een benzinestation aan vastgekoppeld

:lol:



Hummers, die rijden 1 op 800


meter
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van schwingg op maandag 11 juni 2007 om 20:17:
Hummers, die rijden 1 op 800


Dat red ik met mijn driewieler ook, na die 800 meter ben ik versleten :(

Intuition-driewieler??? Gat in de markt????

:O
Waarschuw beheerder
donateur
dan wil ik er wel een Bassie en Adriaan DVD bij..
Waarschuw beheerder
en een barbapappa-strandbal
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op maandag 11 juni 2007 om 20:33:
dan wil ik er wel een Bassie en Adriaan DVD bij..


die kopieer ik wel voor je ;-)

Maar wel even off topic blijven gobb. bassie en adriaan hebben niks met intuition te maken.

Volgend idee: een intuition-snelkookpan!!!!

Om de eitjes te bakken voor de dag erna :O
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juni 2007 om 20:37:
Maar wel even off topic blijven gobb. bassie en adriaan hebben niks met intuition te maken.


vooruit! ;)

Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juni 2007 om 20:37:
Om de eitjes te bakken voor de dag erna


uitsmijter ham-kaas-rosbief! :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juni 2007 om 20:37:
Maar wel even off topic blijven gobb. bassie en adriaan hebben niks met intuition te maken.


Wie zijn Bassie en Adriaan?
Waarschuw beheerder
this is getting to silly!
Waarschuw beheerder
Ach bij deze... Als mijn "brave" imago toch al naar de @()&*$@^ is..

Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juni 2007 om 18:43:
ik wil menno de jong in boxershort!


Ja toe maar!! O:)

Als merchandise dan he.. Leuke kalender ofzo :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
en dan zeker de hele Intuition-stal om de kalender vol te maken! :lol:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van poemma op maandag 11 juni 2007 om 20:56:
this is getting to silly!


[img width=360 height=254]http://img116.imageshack.us/img116/2896/toosillymonthypython4gg.jpg[/img]
 
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
Hehehe, hoog niveau hier :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AdriaanB op maandag 11 juni 2007 om 20:52:
Wie zijn Bassie en Adriaan?


Tja dat krijg je... nog maar 21 lentes, dan kun je ook onmogelijk Bassie & Adriaan kennen... ZUCHT!!!!

The Dukes of Hazzard ken je dan zeker ook niet??? :-)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kim72 op dinsdag 12 juni 2007 om 11:00:
The Dukes of Hazzard ken je dan zeker ook niet???


:roflol: :roflol:

en airwolf ook niet :D
Waarschuw beheerder
En Mac Gyver zeker ook niet !!!!! Mijn held :respect:

Die kon van je spullen in je tuinschuurtje nog megabommen fabriceren hihi!!!! Had vroeger echt een crush op hem...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en vergeet deze dan ook niet he?

[img width=340 height=425 cacheid=0003e1ec00098f7aa784df6c1a01eab84b]http://jamesaubrey.blogspirit.com/images/medium_the-a-team.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
volgens mij dwalen we een beetje af..
 
Waarschuw beheerder
Als we dan toch bezig zijn, mijn held van vroeger :respect: :respect:

[img width=400 height=300 cacheid=000560b60028344b9357f1e61a01eab8bc]http://us.gizmodo.com/gadgets/knight%20rider.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Michael!!! Jaa... daar was ik vroeger ook verliefd op! Maar nog meer op zijn auto :-).
Ik vrees dat daar mijn auto-liefde is begonnen :-)
Waarschuw beheerder
oh dan zit je in het verkeerde topic: dit is het d­om-lullen-over-zo'n-beetje-alles-behalve-intuition­-topic

toch?

;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Ice** op maandag 11 juni 2007 om 23:14:
Als mijn "brave" imago toch al naar de @()&*$@^ is..


Had je dat dan? :O ;)
Uitspraak van **Ice** op dinsdag 12 juni 2007 om 11:48:
Maar nog meer op zijn auto


Das trouwens wel cool dat jij dat zegt :lol:
Uitspraak van Kim72 op dinsdag 12 juni 2007 om 11:00:
The Dukes of Hazzard


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juni 2007 om 11:06:
airwolf


Uitspraak van Kim72 op dinsdag 12 juni 2007 om 11:11:
Mac Gyver


Uitspraak van poemma op dinsdag 12 juni 2007 om 11:34:
en vergeet deze dan ook niet he?


Uitspraak van AdriaanB op maandag 11 juni 2007 om 20:52:
Wie zijn Bassie en Adriaan?


Volgens mij doelde hij erop dat het totaal niets met onderwerp te maken heeft en zo ze dus wilde vergeten in dit topic?

Maar goed, ook al was dat niet zo: ik ben denk ik niet veel ouder dan Adriaan B ben en deze ken ik dus allemaal wel dankzij de zooooo vele herhalingen op TV. Zelfs nu weer The A-Team op Veronica?!

Wie vindt ze nog steeds briljant, de series? En wie houdt er van voice-overs? :lol: Mag ik jullie dan deze site aanraden:

http://www.mastermovies.nl/

Echt TE meesterlijke voice-overs :D Deze mensen zijn helden :respect:

Oeh... de gave Arie en Bastiaan serie van hun moest wel verwijdert worden maar die kun je via YouTube gewoon vinden :)

Enjoy :D
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LauWo op dinsdag 12 juni 2007 om 15:19:
http://www.mastermovies.nl/


door de internetfilter hier op stage kan ik de site niet openen, maar maken die gasten nog nieuwe filmpjes?

het enige filmpje wat écht grappig was is de eerste Nichtrijder
Waarschuw beheerder
donateur
Stelletje idioten:lol:

Hoe lang moeten we nog?
Wordt t niet eens tijd voor zo'n afteldingetje?o:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van IrEeNtJe op dinsdag 12 juni 2007 om 15:59:
Stelletje idioten

Hoe lang moeten we nog?
Wordt t niet eens tijd voor zo'n afteldingetje?


hehehehehe nog ff wachten dus lekker-slap-lullen-over-alles-of niets-topic :P:P:P:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van IrEeNtJe op dinsdag 12 juni 2007 om 15:59:
Hoe lang moeten we nog?


nog 3 1/2 week!

ik vind ook dat het grote aftellen kan beginnen :yes:

wie regelt er zo'n afteldingetje??
Waarschuw beheerder
[img width=420 height=92]http://tickers.TickerFactory.com/ezt/t/w6xbetV/debt.png[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
25 dagen nog maar???

oei!! :woepwoep:
Waarschuw beheerder
Volgens mij dan hoor.. tel het even na voor de sicherheit. Ik leef nogal chaotisch en van dag tot dag ;-)
Waarschuw beheerder
25 dagen klinkt veel beter dan 3 1/2 week!!! :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
komt ineens dichtbij zeg! :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juni 2007 om 20:37:
Volgend idee: een intuition-snelkookpan!!!!

Om de eitjes te bakken voor de dag erna


Met het Intuition logo erin. Krijg je een eitje of pannenkoek met het logo! Hoe gaaf is dat?
laatste aanpassing