Partyflock
 
Forumonderwerp · 936113
Betreft: evenement: Intuition, zaterdag 7 juli 2007 om 14:00
Waarschuw beheerder
Zo, een ruime week na Trance Energy, is het weer tijd om ons op het werk te storten. Het Intuition Summer Event zal het eerstvolgende Intuition Event zijn

23 Juni, behoorlijk wat eerder in de zomer dan vorig jaar, is het weer tijd voor het al bijna legendarische Summer Event. (Wat was de sfeer vorig jaar toch magisch !!) .

Dit jaar pakken we groter uit dan ooit tevoren, te beginnen met een absolute top locatie namelijk: 'Bloomingdale' . Deze beachclub zal op zaterdag 23 juni door het aanwezige publiek worden betoverd met de opzwepende beats van het beste in trance land at the moment. Welke dj's dat deze editie zullen gaan zijn zal in de komende weken stukje bij beetje bekend worden gemaakt.

Uiteraard zal Intuition Host Menno de Jong niet ontbreken.

[img  cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img width=8 height=8 cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img]

Let op!!

Zoals in de agenda verandert zal worden, is het Summer Event van Datum verandert. Doordat de gemeente Bloemendaal op 23 juni verbiedt aan álle horeca gelegenheden om entree te heffen. Dit was voor ons dus niet haalbaar. Hierdoor is het ISE dus verzet naar 07-07-2007. 2 weken later.

Locatie blijft hetzelfde, line up wordt op het moment hard voor gelobbyd. Maar zal jullie in geen geval teleurstellen . Excuses voor dit ongemak.

Laten we er 7 Juli maar een feest van maken !


[img  cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img width=8 height=8 cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img]

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Fantastisch!!!!!!!!!! Ik heb gestemd hoor voor optie 1 natuurlijk!!!!! (y) hihi
Waarschuw beheerder
donateur
Mannen!!

WWWWWHELP!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kim72 op vrijdag 8 juni 2007 om 23:29:
Ik heb gestemd hoor voor optie 1 natuurlijk


tuurlijk B)
Waarschuw beheerder
donateur
Okeeee, omdat ik roze prefereer boven zwart, heb ik dus ook optie 1 aangevinkt ;)




:kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van beebs op vrijdag 8 juni 2007 om 23:03:
graag maat XS


hm, een S'je voor mij dan maar... ben ik nu "dik"???


:D

Jeetje mensen, het moet wel mooi weer zijn hoor.. hoewel het vorig jaar met die vette regenpartij ook vet(alweer vet) was, maar mooi weer is gewoon... Leuker!! :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op vrijdag 8 juni 2007 om 23:39:
hm, een S'je voor mij dan maar... ben ik nu "dik"???


Nee hoor Beebs en ikke hebben gewoon vroeger te weinig schoppen onder onze Butts gehad hihi, wij waren hele lieve zoete meisjes :lol:


* Zeg Diven wat krijgen wij (Beebs en ikke) van Intuition voor dit fantastische werk dat wij geheel uit ons zelf (kosteloos...) voor jullie verrichten......? :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
chickies!
Ik pas toch nooit in een haltertop joh :no:
Laat staaaan een xs :roflol:

Maar ik heb gestemd:yes:
K gebruik m wel als muts ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van IrEeNtJe op vrijdag 8 juni 2007 om 23:46:
Ik pas toch nooit in een haltertop joh


Zegguh, jij past overal in en alles staat je TOP (y) ook de halterTOP!!!!!! :hug:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van IrEeNtJe op vrijdag 8 juni 2007 om 23:46:
Laat staaaan een xs


maatjes horen niet bij de poll liefje :lief:
het ging even om de kleur enzo :cheer:

de maten die komen wel
heren, gewoon van elke maat XS t/m XL 10 bestellen
als warme broodjes :yes:

gegarandeerd B)
Waarschuw beheerder
donateur
Dit wordt een drama.......
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van schwingg op vrijdag 8 juni 2007 om 23:52:
Dit wordt een drama.......


niet zo janken jij :9

moet je maar je eigen poll maken B)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van schwingg op vrijdag 8 juni 2007 om 23:52:
Dit wordt een drama.......


:S

Dramatiseer jij lekker verder dan :D
Waarschuw beheerder
Intuition-slipmatje heb ik meer aan! Ik zie mezelf nog niet in zo'n hempie lopen namelijk ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AREA 51 op vrijdag 8 juni 2007 om 23:57:
Ik zie mezelf nog niet in zo'n hempie lopen namelijk


je bekijkt het verkeerd..

de vraag is of jij de trancedames in zo'n haltertje wilt zien B)

.. ja denk daar maar eens over na voordat je NEE stemt :[
Waarschuw beheerder
Laat een ieder maar zelf beslissen waar hij of zij in loopt dan, dat lijkt me het beste idee, mij maakt het niet uit wat een ander aantrekt, iedereen voelt zich lekker in wat anders. Persoonlijk ben ik wat minder fan van merchandise in de vorm van shirts op feestjes!

Maar als er een intuitionshirt komt, moet hij natuurlijk wel oranje zijn, da's toch de kleur van Intuition recordings!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van schwingg op zaterdag 9 juni 2007 om 00:04:
Now we're talking!


:roflol:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op vrijdag 8 juni 2007 om 23:54:
Drama


Zie je daar,White gaat niet door voor me.
En je weet wat dat voor mij betekende,sprookje is over en uit

K.. line-up.

Sjeee,waar zijn I-Dream Team mee bezig:S
Waarschuw beheerder
Het moet niet gekker worden: er wordt nu ook al gespammed in de flock van jenny.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quick op zaterdag 9 juni 2007 om 00:11:
Het moet niet gekker worden: er wordt nu ook al gespammed in de flock van jenny.


Hihi (Stttttt....) Niet te hard zeggen hoor hihi....straks word ik gebanned hihi ;-)
Waarschuw beheerder
Jaaaa.. ik stem VOOR de haltertop.
@ Bloesem.. ik pas ook niet in een S-je.. ben ook al zo dik :-(

Uitspraak van schwingg op zaterdag 9 juni 2007 om 00:04:
Intuition-slip


Ziet ons al rondlopen in zo'n mega-onderbroek :lol:.
SEXY HOOR! ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kim72 op zaterdag 9 juni 2007 om 00:15:
straks word ik gebanned


never :lief:

tis mijn flock B)

:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Ice** op zaterdag 9 juni 2007 om 00:17:
Jaaaa.. ik stem VOOR de haltertop.


Heel goed (y)!!!!!!
Alle maten zijn TOP!!! Jullie zien het verkeerd: Beebs en ikke zijn gewoon onder de maat!!!! S is perfect!!!
Waarschuw beheerder
donateur
String!!!!:[
En dan t logo op t stukje boven je billenl:lief:

En nu mn bed in:gaap:
Van 9 tot 21 gewerkt en morgen weer om 7 uur eruit:(

Die hoody moet natuurlijk wel ergens van betaald worden :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zie het al helemaal voor me!!

:Yes:

Judith-Marijke-Jenny-Ireentje

allemaal met zo'n ding aan

:lol:



We breiden de line-up uit

met

4-Strings

:roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van schwingg op zaterdag 9 juni 2007 om 00:33:
Judith-Marijke-Jenny-Ireentje


nah ja, ik snap dat je mij er niet in ziet lopen, maar dan toch...




:D
Waarschuw beheerder
donateur
Jacq, oprecht excuus

een gevoelige 'snaar' geraakt :lol:
vergeef me, too much Girl Power confuses me

:S


In 5-Strings zit nog meer muziek! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van schwingg op zaterdag 9 juni 2007 om 00:53:
een gevoelige 'snaar' geraakt


Mwah, valt mee hoor... ben niet zo piep meer, dus wel wat gewend ;)


Uitspraak van schwingg op zaterdag 9 juni 2007 om 00:53:
5-Strings


Past dat allemaal nog wel???


Maarre even on topic... ik ben vreselijk aan t lobby-en, en denk wel dat er wat extra mensjes komen... om s te kijken wat dat Intuition/trance nou eigenlijk "te bieden" heeft.. :) Is best leuk "werk", dat promoten :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bloesem op zaterdag 9 juni 2007 om 01:02:
ik ben vreselijk aan t lobby-en, en denk wel dat er wat extra mensjes komen... om s te kijken wat dat Intuition/trance nou eigenlijk "te bieden" heeft.. :) Is best leuk "werk", dat promoten :yes:


Doe je goed!! (y)

En die mensjes zullen niet teleurgesteld gaan worden

:cheer:



Terug off-topic (want laten we wel serieus blijven)
laat je ze wel even stemmen voor de Intuitonderbroek Jacq?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van schwingg op zaterdag 9 juni 2007 om 01:16:
onderbroek


Sjezus Mars... we leven in 2007 hoor ;)
Waarschuw beheerder
donateur
zal me niks verbazen als Intuition binnenkort echt merchandise gaat verkopen.. O:)

*gaat binnenkort flyeren :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van schwingg op zaterdag 9 juni 2007 om 01:16:
Intuitonderbroek


8)

Uitspraak van bloesem op zaterdag 9 juni 2007 om 01:29:
Sjezus Mars... we leven in 2007 hoor


:aai:

geeft het nou maar gewoon toe...
die onderbroek van jou gaat er niet komen :no:
zelfs niet in stringvorm

de roze haltertop met oranje logo roels big time B)


:roflol:
 
Waarschuw beheerder
donateur
:O

wat zie ik hier nou toch voor vrelijks voorbij komen :O

wat een egoisme van jullie dames, draait alles weer om jullie? ik dacht dat jullie vrouwen het altijd zo vreselijk vonden om alleemaal in dezelfde kleding rond te lopen? en dan gaan jullie nu allemaal als een stel kuddedieren in dezelfde shirtjes rond lopen :no:

en daarbij: willen jullie ons mannen niet in 1 of ander sexy kleding stuk van intuition rond zien lopen? ik zou daarmaar eens over nadenken ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Maar Duck je wéét toch dat we een stelletje schapen zijn?! b)

En speciaal voor jou doe ik hier bij een verzoek voor de Intuition-visnet-catsuit-met-logo-op-toedeledokie staat je vast beeldig :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juni 2007 om 10:34:
toch voor vrelijks


Uitspraak van schwingg op zaterdag 9 juni 2007 om 01:16:
Intuitonderbroek


ja erg hè?
wie dat bedacht heeft ... :S


Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juni 2007 om 10:34:
jullie vrouwen


onze vrouwen? wij hebben helemaal geen vrouwen ..

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juni 2007 om 10:34:
stel kuddedieren


eendracht maakt macht B)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juni 2007 om 10:34:
willen jullie ons mannen niet in 1 of ander sexy kleding stuk van intuition rond zien lopen?


nee.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van IrEeNtJe op zaterdag 9 juni 2007 om 10:54:
Intuition-visnet-catsuit-met-logo-op-toedeledokie


Jaaaaaaaah mijn vote ook voor Duckie in zo'n leuk niemendalletje hihi :lol: Staat je beeeeeldig Duckie ;-)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van IrEeNtJe op zaterdag 9 juni 2007 om 10:54:
En speciaal voor jou doe ik hier bij een verzoek voor de Intuition-visnet-catsuit-met-logo-op-toedeledokie


bespaar me dat aangezicht :lol:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van IrEeNtJe op zaterdag 9 juni 2007 om 10:54:
Intuition-visnet-catsuit-met-logo-op-toedeledokie


:O


Uitspraak van Kim72 op zaterdag 9 juni 2007 om 11:37:
Jaaaaaaaah mijn vote ook voor Duckie in zo'n leuk niemendalletje


:O Dit was nou ook weer niet helemaal mijn bedoeling :bloos:




Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juni 2007 om 13:58:
bespaar me dat aangezicht


Dat bedoel ik maar, dat wil ik jullie echt niet aan doen hoor. :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van beebs op zaterdag 9 juni 2007 om 11:23:
nee.


Uitspraak van Kim72 op zaterdag 9 juni 2007 om 11:37:
Jaaaaaaaah mijn vote ook voor Duckie in zo'n leuk niemendalletje hihi :lol: Staat je beeeeeldig Duckie ;-)


Dat dan weer wel he? En maar zeggen dat mannen seksistisch bezig zijn, damn!

This topic is going to hell in a hand bag! :devil:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ligt het aan mij of werkt de link op de site niet om kaartjes te bestellen? Hellup....


update: Kaartjes zijn binnen :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op zaterdag 9 juni 2007 om 01:02:
ik ben vreselijk aan t lobby-en


Ja ik ook!! Maar helaas kan niet iedereen op die datum. Ik blijf ze gewoon net zo lang lastig vallen tot ze zwichten :-)


Uitspraak van beebs op zaterdag 9 juni 2007 om 08:38:
de roze haltertop met oranje logo roels big time


ECHT wel!



Uitspraak van =Peter= op zaterdag 9 juni 2007 om 14:48:
En maar zeggen dat mannen seksistisch bezig zijn, damn!


WIJ???? Lieve onschuldige schattige meisjes? O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juni 2007 om 15:11:
Ligt het aan mij of werkt de link op de site niet om kaartjes te bestellen? Hellup....


werkt hier bij mij gewoon?

Oh enne, ik denk niet dat we die shirtjes kunnen realiseren voor het Summer Event, maar volgens mij moeten we hier maar eens eff serieus gaan brainstormen :D,

oh ja, ik heb ZIN IN DIT FEEST!!!
 
Waarschuw beheerder
Nog kleine 4 weken en dan kunnen we los op het strand van Bloomingdale heb er zin aaaaannnnnnnnn :banana: :bounce: FEESTEN :d
Hoe zit het met de parkeren moet je ver lopen ernaar toe of kan je er vlakbij parkeren (betaald parkeren?)
Waarschuw beheerder
erik heeft op onze pc gestemd voor 'nee hoef ik niet' en nu kan ik niet meer stemmen. daarom hierbij: een roze-oranje topje heerst! lekker vrolijk, tis niet voor niets een SUMMERevent ;)
Waarschuw beheerder
oh, en dan graag in een S of M, als dat kan :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juni 2007 om 15:51:
Hoe zit het met de parkeren moet je ver lopen ernaar toe of kan je er vlakbij parkeren (betaald parkeren?)


Ja, hele goeje vraag Richard :jaja: Dat wil ik ook wel weten :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *** O:) Miss Guardian Angel O:) *** op zaterdag 9 juni 2007 om 16:51:
Ja, hele goeje vraag Richard Dat wil ik ook wel weten


er is een redelijk groot parkeerterrein zo ongeveer naast (De zeeweg afrijden) en dan aan de linkerkant. Ik weet niet of dit betaald is of gratis... zal het even checken.
Waarschuw beheerder
donateur
waarom is er geen normale merchandise? :P