Partyflock
 
Forumonderwerp · 936113
Betreft: evenement: Intuition, zaterdag 7 juli 2007 om 14:00
Waarschuw beheerder
Zo, een ruime week na Trance Energy, is het weer tijd om ons op het werk te storten. Het Intuition Summer Event zal het eerstvolgende Intuition Event zijn

23 Juni, behoorlijk wat eerder in de zomer dan vorig jaar, is het weer tijd voor het al bijna legendarische Summer Event. (Wat was de sfeer vorig jaar toch magisch !!) .

Dit jaar pakken we groter uit dan ooit tevoren, te beginnen met een absolute top locatie namelijk: 'Bloomingdale' . Deze beachclub zal op zaterdag 23 juni door het aanwezige publiek worden betoverd met de opzwepende beats van het beste in trance land at the moment. Welke dj's dat deze editie zullen gaan zijn zal in de komende weken stukje bij beetje bekend worden gemaakt.

Uiteraard zal Intuition Host Menno de Jong niet ontbreken.

[img  cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img width=8 height=8 cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img]

Let op!!

Zoals in de agenda verandert zal worden, is het Summer Event van Datum verandert. Doordat de gemeente Bloemendaal op 23 juni verbiedt aan álle horeca gelegenheden om entree te heffen. Dit was voor ons dus niet haalbaar. Hierdoor is het ISE dus verzet naar 07-07-2007. 2 weken later.

Locatie blijft hetzelfde, line up wordt op het moment hard voor gelobbyd. Maar zal jullie in geen geval teleurstellen . Excuses voor dit ongemak.

Laten we er 7 Juli maar een feest van maken !


[img  cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img width=8 height=8 cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img]

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op zaterdag 26 mei 2007 om 19:00:
alleen Turkse muziek zeker?


haha :p zal wel leuk zijn :cheer: , maya we zullen het bij trance houden he ;-)


Uitspraak van Cicatrix op zondag 27 mei 2007 om 10:37:
zorgt er ook nog iemand voor kebab dan?


kebab! lekker he, leven er geen turken daar :D kunnen we het bij hun iets regelen ;-)

Uitspraak van HEIKster™ op zaterdag 26 mei 2007 om 20:24:
nu nog buikdanseressen en het komt goed


die zijn altijd welkom :cheer: :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 mei 2007 om 09:57:
Als iemand de cdj's een mengpaneel en een versterker met speakers regelt, ga ik draaien, dat is bij deze dan beloofd!


Zo dan! :O
Is er een line-up en zo ja, is er nog een plekje vrij dan. Count me in voor een lekkere after at the beach! :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van =Peter= op zondag 27 mei 2007 om 12:28:
Is er een line-up


Ja justin begint met draaien
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L) Tattie op zondag 27 mei 2007 om 13:47:
Ja justin begint met draaien


Wat een LINE-UP :respect:

:lol: Niks tegen JD of course maar met 1 persoon is er nog niet echt sprake over een line-up...

Dus, Pedro, als je erbij komt kunnen we over een Line-Up gaan spreken which might be good (Y) :D Nog een paar mensen? Maakt de AP gevarieerd!!! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LauWo op maandag 28 mei 2007 om 02:29:
Nog een paar mensen? Maakt de AP gevarieerd!!!


Audiophox en Beat wellicht? :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op maandag 28 mei 2007 om 13:05:
Audiophox en Beat wellicht? :)


Klinkt goed..... :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LauWo op maandag 28 mei 2007 om 02:29:
Wat een LINE-UP


Mastelijk toch haha
maar extra mensen kan geen kwaad dus iedereen kan zich aanmelden haha
Waarschuw beheerder
Small maybe? Lijkt mij wel tof als hij ook gaat draaien :)
Waarschuw beheerder
donateur
dan hebben we er al 4 :) als iedere DJ dan anderhalf uur draait, kan iedereen makkelijk met de eerste trein naar huis! :lol:
Waarschuw beheerder
Misschien nog Cicatrix en Laurence erbij? :P Draaien vind ik cool (Y) Alleen kan ik wss niet met die cd spelers overweg... Vinyl alleen is ook goed :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op maandag 28 mei 2007 om 23:01:
dan hebben we er al 4


Ehm...
Just-D
Pedro
Audiophox
Beat
Small

ik tel er dan 5 :P
 
Waarschuw beheerder
donateur
tijd voor de fantasten onder ons om wakker te worden ;)

[img width=261 height=250 cacheid=00003b700000730193bf3d9f1a01e6845d]http://www.wiskundemeisjes.nl/wp-content/uploads/2006/05/wekker.gif[/img]


tenzij iemand apparatuur fixt...:9
 
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 09:42:
tenzij iemand apparatuur fixt...


:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 09:42:
tenzij iemand apparatuur fixt...


Ging jij dat niet doen dan? :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van =Peter= op dinsdag 29 mei 2007 om 09:50:
Ging jij dat niet doen dan?


Just-D was ook van plan om iets mee te nemen toch?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L) Tattie op dinsdag 29 mei 2007 om 10:12:
Just-D was ook van plan om iets mee te nemen toch?


Nope :)

Denk dat je dat dat kost allemaal?? :D
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van =Peter= op dinsdag 29 mei 2007 om 09:50:
Ging jij dat niet doen dan?


ja uiteraard, ik heb Göbb al opdracht gegeven (y)


;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 11:24:
ja uiteraard, ik heb Göbb al opdracht gegeven


Kijk, waar waren we zonder :respect: Dr.Göbb :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 11:24:
ja uiteraard, ik heb Göbb al opdracht gegeven


:roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LauWo op dinsdag 29 mei 2007 om 02:36:
Just-D
Pedro
Audiophox
Beat
Small


En dan regelt Ilan de hardware en de caipirinha's :-)

TOPPER van een afterparty lijkt me!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kim72 op dinsdag 29 mei 2007 om 13:48:
En dan regelt Ilan de tupperware en de caipirinha's


:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LauWo op dinsdag 29 mei 2007 om 02:35:
Cicatrix


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 11:24:
ja uiteraard, ik heb Göbb al opdracht gegeven


Uitspraak van LauWo op dinsdag 29 mei 2007 om 11:37:
Kijk, waar waren we zonder Dr.Göbb


Uitspraak van -Gonzo- op dinsdag 29 mei 2007 om 14:27:
En dan regelt Ilan de tupperware en de caipirinha's


HEY! :@
wordt er achter mijn rug om over mij geroddeld?

:lol:

ach, ik neem gewoon m'n laptop mee met externe harde schijf.. KLAAR! :cheer:
Waarschuw beheerder
wat een line up :respect:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op dinsdag 29 mei 2007 om 20:26:
HEY!
wordt er achter mijn rug om over mij geroddeld?


Volgens mij word je gewoon als pakezeltje gezien hoor, niet meer en niet minder.

Maar ik heb er ook wel alle vertrouwen in dat ilan ervoor gaat zorgen dat de after party geslaagd gaat worden :yes:

:cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 21:31:
Maar ik heb er ook wel alle vertrouwen in dat ilan ervoor gaat zorgen dat de after party geslaagd gaat worden


Zoone goeie hebbuh wij nog nie gehaaad!
Zoone goeie hebbuh wij nog nie gehaaad!

Go Ilan,
Go Ilan,
Je bent de beste,
Je bent de beste!

:lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 21:31:
Maar ik heb er ook wel alle vertrouwen in dat ilan ervoor gaat zorgen dat de after party geslaagd gaat worden


*slaat nog wat extra ingrediënten voor de caipirinha's in.. :9 :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 09:42:
tijd voor de fantasten onder ons om wakker te worden


Juist!
Allemaal grote monden, maar als puntje bij paaltje komt.... :lol:


(wat een gezegde eigenlijk: puntje bij paaltje :S )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op woensdag 30 mei 2007 om 00:03:
wat een gezegde eigenlijk: puntje bij paaltje


Nou inderdaad...welke puntje...bij welk paaltje?? :vaag:
Artiest {SHOWLIST artist 20568, 35871}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LauWo op dinsdag 29 mei 2007 om 02:36:
Ehm...
Just-D
Pedro
Audiophox
Beat
Small

ik tel er dan 5 :P


Plan mij wat later in op de avond... Laten we zeggen niet voor 8uur smorgens :P. Of organiseer een keer een feest met die line-up, ik zie het helemaal zitten :D!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Beat op vrijdag 1 juni 2007 om 00:52:
organiseer een keer een feest met die line-up


Ja vind helemaal te gek idee wat zeggen jullie van djs haha
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L) Tattie op vrijdag 1 juni 2007 om 11:27:
Ja vind helemaal te gek idee wat zeggen jullie van djs haha


als jij nou een leuke lokatie weet te regelen, doe ik de rest :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 juni 2007 om 11:36:
als jij nou een leuke lokatie weet te regelen, doe ik de rest :D


Weet je dat zeker :P ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 juni 2007 om 11:36:
als jij nou een leuke lokatie weet te regelen, doe ik de rest


Locatie hhhmm waar wil je hebben dan?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Beat op vrijdag 1 juni 2007 om 12:37:
Weet je dat zeker ?


Ja hoor :)


Uitspraak van (L) Tattie op vrijdag 1 juni 2007 om 12:47:
Locatie hhhmm waar wil je hebben dan?


Ja, wees creatief! En kom met een leuke lokatie :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 juni 2007 om 12:51:
Ja, wees creatief! En kom met een leuke lokatie


Hahaha ik weet een leuke bij jou in achtertuin haha
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L) Tattie op vrijdag 1 juni 2007 om 12:53:
Hahaha ik weet een leuke bij jou in achtertuin haha


sorry, daar krijg ik geen vergunning voor ;)
Slecht idee dus.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 juni 2007 om 12:51:
ja hoor :)


Financieel enzo gaat het lastig worden dus laten we het maar niet doen :P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Beat op vrijdag 1 juni 2007 om 15:42:
Financieel enzo gaat het lastig worden dus laten we het maar niet doen


financieel gaat het lastig worden? Leg uit. Of dacht je dat je betaald ging krijgen om te draaien? :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 juni 2007 om 15:45:
financieel gaat het lastig worden? Leg uit. Of dacht je dat je betaald ging krijgen om te draaien? :lol:


Ik weet niet waar jij aan denkt maar ik denk wel aan een leuke locatie. Zal dus lastig worden genoeg bezoekers te krijgen...
Als we er een achtertuin verhaal van maken dan boeit het allemaal geen drol nee :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Beat op vrijdag 1 juni 2007 om 15:49:
Ik weet niet waar jij aan denkt maar ik denk wel aan een leuke locatie. Zal dus lastig worden genoeg bezoekers te krijgen...
Als we er een achtertuin verhaal van maken dan boeit het allemaal geen drol nee


daarom zei ik tegen sexypopje: ALs jij nou die lokatie regelt ;)
Waarschuw beheerder
chez bebe?
Waarschuw beheerder
Kamertje geboekt in kijk en duinzicht :D Op vrijdag aankomen daar vast voorgenieten (hopen op mooi weer dus) en dan zaterdag helemaal los :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 juni 2007 om 12:51:
Ja, wees creatief!


Creative Sessions

tonight on Vonyc Radio

met in de guestmix ... Just-D!!

:cheer:



TOTAAL off-topic dit

maar ik ben er trots op
en dat mag iedereen weten

JA TOCH?!

:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 juni 2007 om 14:27:
THanks :D


lekker gedraaid gisteravond?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Raar Figuur op vrijdag 1 juni 2007 om 18:04:
Kamertje geboekt in kijk en duinzicht


shit, moet ook nog ff wat zien te regelen..
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op maandag 4 juni 2007 om 20:54:
shit, moet ook nog ff wat zien te regelen..


camping :cheer:
Artiest {SHOWLIST artist 50948, 41327}
Waarschuw beheerder
wil mezelf wel aanmelden voor de afterparty :)
draai melodie trance om het zo maar te noemen ;)
als artiest sta ik nu als Vinyl Brothers ertussen,, maar solo heet ik Renvo ;)
laatste aanpassing