pb jij dat effe naar dr
Euhm..
Er is een Belg die een nieuw telefoonnummer heeft gekregen, namelijk 111111. Wordt hij 's nachts uit zijn bed gebeld, vraagt de persoon aan de andere kan van de lijn:
"Is dit 6 keer 1?"
"Nee," antwoord de Belg, "dit is 3 keer 11."
"Sorry dat ik u wakker heb gemaakt."
"Geeft niets, ik moest toch mijn bed uit want de telefoon ging."
Humorloos....
oh alleen effe een raampje open zetten