+6-3 12 april 2005 23:14En dan begin ik maar : Sterf Mededeling: Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die Ná jou post neer te zetten! Offtopic berichten worden verwijderd laatste aanpassing 7 december 2011 07:33 door een beheerder
9 januari 2007 09:27Uitspraak van keileweg kabouter op dinsdag 9 januari 2007 om 09:23:▶nee niet echt zal vast door mijn meisie komen he hoezo door je meissie dan?
keileweg kabouter 9 januari 2007 09:29oh ik ben zo stapel gek op dr dat het me niet zoveel boeit nja mijn verjaardag maar dat zal wel een beetje opvallen he ps nee ik geef haar nergen de schuld van ben gewoon stapel laatste aanpassing 9 januari 2007 09:30
9 januari 2007 09:31ja t valt heel erg op hahaha dus je wilt haar met een strikje eromheen als kado ?
keileweg kabouter 9 januari 2007 09:34ja en ze zou ook nog uit een vanille slagroom taart springen vette shit whahah ja ik ben toch wel echt een beetje te vrolijk vandaag nog een leuke vraag ?
9 januari 2007 09:42aan pillen soms extra vitamine pillen maar anders alleen de pil weet jij nog een leuk topic?
9 januari 2007 10:15donateurUitspraak van CinneWieJ op dinsdag 9 januari 2007 om 10:10:▶Wat voor schoenen moet ik aan? iets waar je makkelijk mee kan rennen iets met hakken ofzo ga je het volhouden?
keileweg kabouter 9 januari 2007 11:25nee doe maar niet iemand nog taart ik zit propvollaatste aanpassing 9 januari 2007 11:26
keileweg kabouter 9 januari 2007 11:28whaha jarigen ruiken alles ik hier kersen vlaai vanille slagroom en appelkruimel wat jij
CinneWieJ 9 januari 2007 11:47Geef mij eerst maar een stukkie appelkruimel en dan mag je gooien Of zal ik toch voor de kersen gaan?
keileweg kabouter 9 januari 2007 11:59ik bepaal dat wel ik ben de jarige ine mine mutte en we gooien naar * gast * blij mee?laatste aanpassing 9 januari 2007 12:01
9 januari 2007 12:02Uitspraak van keileweg kabouter op dinsdag 9 januari 2007 om 11:59:▶CharlyThaGekste * allemaal?
CinneWieJ 9 januari 2007 12:16Uitspraak van keileweg kabouter op dinsdag 9 januari 2007 om 11:49:▶jij mag van beide een stuk Dank je Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 januari 2007 om 12:14:▶waar moet ik gaan staan? Blijf daar maar staan Pleeeeaaaassee.. mag ik de 1e gooien?
CinneWieJ 9 januari 2007 12:21Komt ie he... *smijt m richting charly* Oehhhh voltreffer Dat doe je me zeker niet na he?
keileweg kabouter 9 januari 2007 12:29dat zeker *** smijt *** en was dat ook een voltreffer of heb ik echt al te veel gezopen gr
CinneWieJ 9 januari 2007 12:34huh waar heb jij t nu over? neej.. je hebt te veel gezopen donder Krijgen wij ook een borrel van je?
keileweg kabouter 9 januari 2007 12:38ja ze had haar bericht aangepast en ik niet haha als ik thuis ben zit nu op mijn stage vanavond effe een pilsie doen dan
9 januari 2007 12:38ja sorry maar t antwoord klopte niet kan je niet nu voor ons je verjaardag vieren?laatste aanpassing 9 januari 2007 12:39
CinneWieJ 9 januari 2007 12:41 Singing aja jippie jippie jee.. hiep hoi Lang zal ze leven lang zal ze leven lang zal ze leven in de gloriiiiaaaaa Heb je leuke cadeautje gehad? laatste aanpassing 9 januari 2007 12:42
CinneWieJ 9 januari 2007 12:43Ja hiero natuurlijk zie je niet wat voor dik feest hier aan de gang is zing je een liedje met me mee voor donder?