15 volgers · 453899x bekeken
happy birthday to you, cause you live in a zoo
you smell like a monkeyyyyyy and you look like one too (das het verjaardagsliedje voor de ezel marty (uit madagaskar), dus geen bijbedoelingen maar dan heb ik een liedje voor je gezongen)
een mop vertel jij er maar eens een ik heb dat de vorige keer al gedaan
you smell like a monkeyyyyyy and you look like one too (das het verjaardagsliedje voor de ezel marty (uit madagaskar), dus geen bijbedoelingen maar dan heb ik een liedje voor je gezongen)
een mop vertel jij er maar eens een ik heb dat de vorige keer al gedaan
laatste aanpassing
pb jij dat effe naar dr
Heb mezelf een PB gestuurd hoor
Ikke wel 
Euhm..
Er is een Belg die een nieuw telefoonnummer heeft gekregen, namelijk 111111. Wordt hij 's nachts uit zijn bed gebeld, vraagt de persoon aan de andere kan van de lijn:
"Is dit 6 keer 1?"
"Nee," antwoord de Belg, "dit is 3 keer 11."
"Sorry dat ik u wakker heb gemaakt."
"Geeft niets, ik moest toch mijn bed uit want de telefoon ging."
Humorloos....
Weet jij nog leuke mop?
Euhm..
Er is een Belg die een nieuw telefoonnummer heeft gekregen, namelijk 111111. Wordt hij 's nachts uit zijn bed gebeld, vraagt de persoon aan de andere kan van de lijn:
"Is dit 6 keer 1?"
"Nee," antwoord de Belg, "dit is 3 keer 11."
"Sorry dat ik u wakker heb gemaakt."
"Geeft niets, ik moest toch mijn bed uit want de telefoon ging."
Humorloos....
Weet jij nog leuke mop?
laatste aanpassing
whah dies droog 
ja soms

ja dr komt een vrouw bij de dockter
*scheet* he *puff* docter *prrrrt* ik *pffft * heb *knor* een * prt* beetje *puff* last van mijn maag 
dus de dockter loopt weg en komt even later terug met een grote stok met een weerhaak er aan
*scheet* maar *pff* docter docter *puff * wat gaat u doen
oh alleen effe een raampje open zetten
ja soms
ja dr komt een vrouw bij de dockter
dus de dockter loopt weg en komt even later terug met een grote stok met een weerhaak er aan
*scheet* maar *pff* docter docter *puff * wat gaat u doen
oh alleen effe een raampje open zetten
laatste aanpassing
Euhm..
Er is een Belg die een nieuw telefoonnummer heeft gekregen, namelijk 111111. Wordt hij 's nachts uit zijn bed gebeld, vraagt de persoon aan de andere kan van de lijn:
"Is dit 6 keer 1?"
"Nee," antwoord de Belg, "dit is 3 keer 11."
"Sorry dat ik u wakker heb gemaakt."
"Geeft niets, ik moest toch mijn bed uit want de telefoon ging."
Humorloos....
Humorloos?
oh alleen effe een raampje open zetten
jij ook zo gek op droge humor?







