Partyflock
 
Forumonderwerp · 765913
 
Waarschuw beheerder
+6-3
En dan begin ik maar :

Sterf :[

Mededeling:

Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die jou post neer te zetten!
Offtopic berichten worden verwijderd :)
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
ja hier :P

ja leuke kado's :P voor mijn muziek enz

heeft iemand nog een leuke mop :D
 
Waarschuw beheerder
donateur
wat is de overeenkomst tussen een een-eiige tweeling en een massagraf?


waarom wil je een mop horen als hier zoveel valt te beleven?
Waarschuw beheerder
om nog meer lol te hebben toch :lol:


beetje sago gast :P
 
Waarschuw beheerder
happy birthday to you, cause you live in a zoo
you smell like a monkeyyyyyy and you look like one too (das het verjaardagsliedje voor de ezel marty (uit madagaskar), dus geen bijbedoelingen maar dan heb ik een liedje voor je gezongen)


een mop vertel jij er maar eens een ik heb dat de vorige keer al gedaan
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
zit hier aan een broodje hagelslag;)

hou jij daarvan?
 
Waarschuw beheerder
nee zit nog te smikkelen van mn eigen broodje ;)


moet je nog lang werken?
 
Waarschuw beheerder
ja nu nog tot 17.00



ga je nog wat speciaals doen vanavond?
Waarschuw beheerder
ja effe chillen en daarna effe met mijn chickie msnnen :P als ze dr is

:P


jij ?
 
Waarschuw beheerder
donateur
ik had net een mop geplaatst


weet niemand het antwoord dan?
 
Waarschuw beheerder
Wat was de vraag dan? :P
Waarschuw beheerder
staat daar boven toch :P ik wacht lekker op een antwoord


:P ook geen zin meer:P
Waarschuw beheerder
Niet echt nee.. net pauze gehad.. een kwartier!! :/
Echt te kort gewoon hoor.. :s


Maar weer beginnen met roken? :p
Waarschuw beheerder
is goed ik neem dr ook een :P

ook een kop koffie drbei
 
Waarschuw beheerder
nee doe maar niet!




zeg het antwoord!
Waarschuw beheerder
Ik weet t antwoord niet.. maar ben wel benieuwd want ben zelf een tweeling :o :lol:

(nee hoor charly, heb nog niet gerookt) ;)

Wil je ff op me rug krabben? O:)
 
Waarschuw beheerder
*krabbel krabbel*


hoger of lager?
 
Waarschuw beheerder
dat laat je maar door iemand anders doen!



dat wil je toch maar van 1 speciaal persoon?
Waarschuw beheerder
Nou op dit moment boeit t me niet.. me schouders zitten helemaal vast gewoon!!


Doe je t ff voor me?? :D Zal ik jou daarna wel ff doen :p
 
Waarschuw beheerder
hahahaah moet ik jou massaren cin, ben ik heeeel goed in kan je zo in slaap laten vallen o:)
 
Waarschuw beheerder
je mag mij ook wel masseren o:)

of nie?
 
Waarschuw beheerder
wie ik?
Waarschuw beheerder
Neeh ik... :P

Jij mag mij wel doen, wil je da?:P
 
Waarschuw beheerder
ja hoor maak mij niet uit wie ben niet zo moeilijk haha


goed wie wil er al eerste :lol: ?
Waarschuw beheerder
ikke ikke ikke :D:D :woop:

*gaat ervoor liggen en geeft olie aan*

Lig ik goed zo? O:)
Waarschuw beheerder
Prima,niet meer bewegen;)


Ook lekker gesport vanmorgen?
Waarschuw beheerder
ja alleen om half 7 sochtens

was jij ook zo vroeg ?
 
Waarschuw beheerder
sportschool gaat bij ons pas 7 uur open en aangezien ik kwart voor 8 de deur uit ga om naar mn werk te gaan red ik dat niet



begint cin te masseren *vergeet de olie*, smeer cin dr rug vol met olie....begint bovenaan!
Waarschuw beheerder
whaha wie zegt dat je daarvoor naar de sportschool moet :P

hallow ik ben jarig waar is mijn massage dan :@
 
Waarschuw beheerder
jij wilde alleen je speciale meissie!
dus vraag het haar maar!



gaat verder met cin, zit ondertussen rond dr schouders!
*masseer masseer*


Vertel eens wat leuks!
Waarschuw beheerder
K maak nooit wt leuks mee:P

K wil ook massage:|
Waarschuw beheerder
ja maar niet van mijn wijfie :@


zal charly dat wel voor je doen ?
 
Waarschuw beheerder
ja dat heb ik ook al gezegd

goed dan ben jij de volgende

*zit ondertussen bij cin dr onderug*
*masseer masseer*


Wanneer ga jij een mop vertellen?
Waarschuw beheerder
Tuurlijk wel zo is ze O:)

Waarom zou ze t niej wille doen dn?:P
Waarschuw beheerder
als ik dronken ben dus dat duurt nog effe :P


ken jij dr geen dan ?
Waarschuw beheerder
Ikke wel O:)

Euhm..

Er is een Belg die een nieuw telefoonnummer heeft gekregen, namelijk 111111. Wordt hij 's nachts uit zijn bed gebeld, vraagt de persoon aan de andere kan van de lijn:
"Is dit 6 keer 1?"
"Nee," antwoord de Belg, "dit is 3 keer 11."
"Sorry dat ik u wakker heb gemaakt."
"Geeft niets, ik moest toch mijn bed uit want de telefoon ging."

Humorloos....

Weet jij nog leuke mop?:P
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
wat een kutmop zeg :lol:

ik weet er nog wel wat.. maar die vinde jullie niet grappig :P

vind je jezelf grappig?
Waarschuw beheerder
whah dies droog :P
ja soms :D :lol:

ja dr komt een vrouw bij de dockter

:P *scheet* he *puff* docter *prrrrt* ik *pffft * heb *knor* een * prt* beetje *puff* last van mijn maag :P

dus de dockter loopt weg en komt even later terug met een grote stok met een weerhaak er aan :P

*scheet* maar *pff* docter docter *puff * wat gaat u doen


oh alleen effe een raampje open zetten :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J.elmsie op dinsdag 9 januari 2007 om 14:58:
Euhm..

Er is een Belg die een nieuw telefoonnummer heeft gekregen, namelijk 111111. Wordt hij 's nachts uit zijn bed gebeld, vraagt de persoon aan de andere kan van de lijn:
"Is dit 6 keer 1?"
"Nee," antwoord de Belg, "dit is 3 keer 11."
"Sorry dat ik u wakker heb gemaakt."
"Geeft niets, ik moest toch mijn bed uit want de telefoon ging."

Humorloos....


Humorloos? :D whahahhaa hij is zooooo dom dat ik m helemaal geweldig vind :roflol: 8)
Uitspraak van keileweg kabouter op dinsdag 9 januari 2007 om 15:05:
oh alleen effe een raampje open zetten


:lol: :D:D Die vind ik ook coowl .... :jaja: 8)


jij ook zo gek op droge humor? :D:D
Waarschuw beheerder
ja :P das altijd vet :D


een dag niet gelache is een dag niet




gelache :P :lol:


jij nog wat te melden :
 
Waarschuw beheerder
donateur
overeenkomst tussen een massagraf en een eeneiige tweeling =


lijken op elkaar!
Waarschuw beheerder
Whahahaha:P

En k ben ut met jullie eens, droge humor is vet O:)

Weet iemand nog un leuke mop?:P
Waarschuw beheerder
Zat, ze zijn allemaal zo droog en
humorloos als de pest mja O:) Komtie:

Waarom draagt een olifant gele sokjes?

Dan valt hij niet op in een bak vanille vla!


Heb je namelijk ooit een olifant in een bak vanille vla gezien?

Zie je hoe goed het werkt :D


Wat ga jje ete? O:)