+6-3 12 april 2005 23:14En dan begin ik maar : Sterf Mededeling: Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die Ná jou post neer te zetten! Offtopic berichten worden verwijderd laatste aanpassing 7 december 2011 07:33 door een beheerder
Tamara_* 5 januari 2007 01:50Ja denk t wel als ik nog in slaap val Slaap lekker droom zacht Tot snel?
5 januari 2007 07:36donateurja heerlijk alleen werd ik midden in de nacht wakker van de dorst! En jij? nog vakantie of moet je werken
keileweg kabouter 5 januari 2007 08:48werken en ik ben dr al * doede morgen * ook zo lekker geslapen ?
[DH] Haagse Chickie DeLuxe [DH] 5 januari 2007 08:51Ik was best wel vroeg op... Hoelaat moest jij werken?
[DH] Haagse Chickie DeLuxe [DH] 5 januari 2007 09:01Ik werk niet.. Ik ben een huisvrouwtje zoiets kan je het wel noemen... Tot hoelaat moet je werken vandaan?
[DH] Haagse Chickie DeLuxe [DH] 5 januari 2007 09:12Ik heb nog geen plannetjes staan... Me ventje is ziek... Ga jij wel iets doen dan?
5 januari 2007 09:15in ieder geval zuipen en feesten weekendje niets doen is ook wel eens lekker toch?
keileweg kabouter 5 januari 2007 09:23dat zeker best pauperend ik heb zin om te hakken vanaaf iemand een idee voor een feestje ?
keileweg kabouter 5 januari 2007 09:35nee beter lezen als ik uitslaap zit ik hier pas rond 12 jij niet dan
keileweg kabouter 5 januari 2007 10:22nee beetje spierpijn van het hardlopen gister ook zin in een massage?
5 januari 2007 11:54tja maar ben niet bang voor em gewoon afpoeierd daggg hahaha ga je t weekend nog wat speciaals doen?
Dorry! 5 januari 2007 12:12ja helemaal nix ! begint maandag ook weer het harde leren of werken , of is het al begonennen
5 januari 2007 12:13ik heb niet eens vakantie gehad dus werk en leer de hele week al waar heb je zin in?
5 januari 2007 12:33was het maar waar waar ga je heen dan? naar de sportschool nog gemasturbeerd?laatste aanpassing 5 januari 2007 12:33
5 januari 2007 12:43nee maar ik denk stomme vraag, stom antwoord heb je honger (tja joh weer van die standaard vragen hahah)
keileweg kabouter 5 januari 2007 12:48indd te standaard altijd 24/7 ik kan eten wat ik wil en kom niet aan en val ook niet af heb jij dat ook zo relaxt?
keileweg kabouter 5 januari 2007 13:01ligt er aan bijv een vetrand aan mijn biefstuk is ranzig maar friet of zo jij
keileweg kabouter 5 januari 2007 13:16nog geen idee wel zin om keihard te gaan beuken op een feest mrja jij ?