+6-3 12 april 2005 23:14En dan begin ik maar : Sterf Mededeling: Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die Ná jou post neer te zetten! Offtopic berichten worden verwijderd laatste aanpassing 7 december 2011 07:33 door een beheerder
keileweg kabouter 4 januari 2007 20:52nja niet onder het hardlopen natuurlijk maar voorderest rook ik ja wat vind je van een blowtje?
4 januari 2007 20:59donateurOoit es gedaan..nooit meer knikkerde erna meteen in slaap Wat gebruik je nog meer?
Kimmuz 4 januari 2007 22:18Ik ben nog nooit zo vaak uitgeweest als afgelopen paar dagen. Heeerlijk!! Ben jij 'n feestbeest?
Kimmuz 4 januari 2007 22:38Heb niet echt 1 lievelingsdier. Ik hou van alle dieren die jong zijn Heb je huisdieren?
Lynneke! 4 januari 2007 23:13vrijdag podium en zaterdag timeout ben je in de vakantie ergens heen geweest?
keileweg kabouter 5 januari 2007 00:24ja net als dat stuurmanslerenhandsvatcremeemulgator vat je het nog
Tamara_* 5 januari 2007 01:21Jawel neem zelf een :coctail: wil jij nog iets weten?laatste aanpassing 5 januari 2007 01:23
Tamara_* 5 januari 2007 01:27Ja maar waar we belanden weet ik nog niet. Is t een beetje vol te houden?