Partyflock
 
Forumonderwerp · 765913
 
Waarschuw beheerder
+6-3
En dan begin ik maar :

Sterf :[

Mededeling:

Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die jou post neer te zetten!
Offtopic berichten worden verwijderd :)
laatste aanpassing door een beheerder
 
Waarschuw beheerder
geen van beide



heb je veel vrienden?
 
Waarschuw beheerder
okee dan



ben je moe?? :gaap:
 
Waarschuw beheerder
ja :(

voel je jeo ok niet zo lekker?
 
Waarschuw beheerder
ja ik voel me niet helemaal 100%





vind je t ook zo stil hier?
Waarschuw beheerder
Ik ben d'r net!

Zal ik daar es eem verandering in brengen? ;)
 
Waarschuw beheerder
nou inddd


lukt jou dat altijd, leven in de brouwerij brengen?
Waarschuw beheerder
Ik probeer het zo goed mogelijk te doen ;) Tis maar net hoe ik me voel :P

Hoe voel jij je op dit moment?
 
Waarschuw beheerder
kut hahahaha dus zeg maar nix ;)


en jij dan? nog vakantie?
Waarschuw beheerder
Brak eigenlijk.. moe.. hoofdpijn.. Maar was leuk vannacht :jaja: Nu nog vakantie idd. Nog eventjes :(

Vind jij de vakantie ook altijd zo snel gaan?
Waarschuw beheerder
ja veel te snel:)

heb jij gewerkt vandaag?:D
Waarschuw beheerder
nee, ik ben net wakker!

heb jij er al een werkdag op zitten dan? :O
 
Waarschuw beheerder
nee nog niet nog 2 uurtjes :D:D heerlijk naar huis


wat heb jij gisteravond gedaan?
Waarschuw beheerder
wat tv gekeken :P

wat heb je gedronken met de jaarwisseling?
Waarschuw beheerder
BIERRR!!

En jij?
Waarschuw beheerder
Wisky Cola

Ben je niet ziek geweest?
 
Waarschuw beheerder
nee


jij wel dan?
Waarschuw beheerder
Bijna, lang slapen doet wonderen :cheer:

Ga je vanavond nog wat doen?
Waarschuw beheerder
ff drinken en .... :x

jij dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -olMr.P op vrijdag 5 januari 2007 om 15:17:
ff drinken en ....


En???? Zoenen? Hoop je? :P Date?

Ik ga even bij vriendinnetje langs :jaja:

Waar ga je altijd uit?
 
Waarschuw beheerder
kheb geen vast plek



jij wel dan?
Waarschuw beheerder
Yupp Zak ik Deutschland ja! :D Geweldige discotheek :respect:

Heb je liever een discotheek of een kroeg?
 
Waarschuw beheerder
discotheek


ga je daar morgen ook weer heen?
Waarschuw beheerder
Zak ja :P

Welke discotheek ga jij heen?
Waarschuw beheerder
Bozzini

Ken je die
Waarschuw beheerder
Ken ik niet

Gezellie? :P
 
Waarschuw beheerder
geen idee


wat word jou volgende grote feest?
Waarschuw beheerder
extrema outdoor:)

heb jij een vriend?
 
Waarschuw beheerder
masters of hardcore

Ben jij ook zo verliefd op mij als ik op jou?
Waarschuw beheerder
Zeker weten! :jaja:

Word je snel verliefd?
 
Waarschuw beheerder
niet echt nee

ben je gek?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nee:)

Ga je wel eens vreemd:P
 
Waarschuw beheerder
kan niet ben single.

Ben je geil of wil je een koekje erbij?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
doe mij maar een koekje


wat heb je allemaal voor koek?
Waarschuw beheerder
peperkoek:)

Wil je koffie?
 
Waarschuw beheerder
Ben al thuis


Wat ga je eten?
Waarschuw beheerder
Patat met appelmoes :d


Lekker gewerkt?
Waarschuw beheerder
nee:nocheer: i wish ik heb me kapot verveeld

ga je stappuh vanaaf?
 
Waarschuw beheerder
neeeuh, morgen weer naar Matrixx :cheer:



wat heb je gegeten, of moet je nog eten?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Ik moet nog eten ik ga gebakken aardappeltjes eten..

En jij?
 
Waarschuw beheerder
heb macaroni op (L)

wilde plannen voor vanav?
 
Waarschuw beheerder
Valt wel mee :P

Ga jij doen dan?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 januari 2007 om 18:30:
Ga jij doen dan?


vanavond heeeeel weinig, morgen zat in de planning staan.


komt er nog wat leuks op tv?
Waarschuw beheerder
Ja america pie the wedding

ken je die ?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
jup, alleen nog niet gezien.

hoelaat en welke zender?
Waarschuw beheerder
half 9 rtl 5



ga je kijken dan?
 
Waarschuw beheerder
denk t wel, was toch van plan een avond thuis te blijven.

ga je ook kijken?
Waarschuw beheerder
misschien maar denk da ik naar de kroeg ga



weet jij nog een vraag?