Partyflock
 
Forumonderwerp · 765913
 
Waarschuw beheerder
+6-3
En dan begin ik maar :

Sterf :[

Mededeling:

Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die jou post neer te zetten!
Offtopic berichten worden verwijderd :)
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Heb nergens geen antwoord meer op ;)


Hoe laat is het?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tamara_* op vrijdag 5 januari 2007 om 19:20:
weet jij nog een vraag?


kun je goed twister spelen?
 
Waarschuw beheerder
Ja


Jij ook???
 
Waarschuw beheerder
:yes:

ik ben de ongekroonde Twister koning b-)

potje twisteren?
 
Waarschuw beheerder
:yes:

Durf je het aan???
 
Waarschuw beheerder
zeker weten!

maar wie draait er aan het radje?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 januari 2007 om 19:40:
maar wie draait er aan het radje?


dat doe ik wel :P

ben je goed in het spel ???
 
Waarschuw beheerder
donateur
Heb het nog nooit gedaan!

zullen we het samen anders proberen een xtje?
Waarschuw beheerder
gezellig! Met zoveel mogelijk mensen graag!

Doe jij ook mee?
 
Waarschuw beheerder
ja gezellig

Wat gaan we eigenlijk precies doen met z'n allen?
Waarschuw beheerder
Potje dammen op de WC (Y)



Wil je dan nog wel meedoen? (Y)
Waarschuw beheerder
STinkt die wc?
 
Waarschuw beheerder
nee we maken hem schoon en hebben verfrisser b-)

hoe modern!


[img width=530 height=464]http://images.sugababes.nl/user_pics/1121/1121515_ecdbdc4150.jpg[/img]

kusje?
 
Waarschuw beheerder
nee bedankt.

jij mischien?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 januari 2007 om 20:22:
nee bedankt.

jij mischien?


ligt eraan van wie.

dus van wie krijg ik dat kusje?

O:)
Waarschuw beheerder
Van mijn Sint Berhard misschien!



Wil je dat? (Y)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
nee ook al niet

Heb je een beter aanbod?
 
Waarschuw beheerder
nee, en kusje hoef ik ook niet..

jij misschien een ander idee??
Waarschuw beheerder
Euuhm..

We gingen toch dammen? :P
 
Waarschuw beheerder
ja dat dacht ik ook.

Maar weet je een andere plek dan de wc?
Waarschuw beheerder
Ja, in de badkuip (Y)



Ik heb hier 4 spelletjes dammen: Amsterdam, Rotterdam, Volendam of Saddam, welke zullen we doen?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
uhm ik kan niet kiezen

welke wil jij?
Waarschuw beheerder
Vind het allemaal maar niks :nee:

dan maar levend ganzeborden?
 
Waarschuw beheerder
of twister dan :P wel eens naakttwister gedaan

ooit geprobeerd?? :P
Waarschuw beheerder
Ja, lijkt me leuk :jaja:

Wie doen er nog meer mee?
 
Waarschuw beheerder
Ik doe ook wel mee:yes:

En heb je er zin in???
 
Waarschuw beheerder
nee, allemaal naakte dames dat vind ik echt smerig.....


nog mensen naar de kerk zondag?
 
Waarschuw beheerder
ja, moet dringend even mijn zonden van oud&nieuw opbiechten :P

naakte dames smerig?? waarom dat???
Waarschuw beheerder
Ik vind die afbeelding van die naakte kerstman smeriger ;) :P

Ga je vanavond nog wat doen?
Waarschuw beheerder
Grapje:P vind naakte dames soms wel mooi hoor.

Wat heb je gedaan dan oud&nieuw:P ?
 
Waarschuw beheerder
diep gezonken & wappie new year!! gepaard met veel drank drugs en stuiterballen!!

Afbeelding van de naakte kerstman is ook smerig!

Nog leuke feestjes in de planning?
Waarschuw beheerder
Bulten!! :cheer: 2007 word mijn feestjaar! Dat was mijn goeie voornemen :P Alle leuke feesten bezoeken :jaja:

Und du?
Waarschuw beheerder
ja ,met de kerstman op stap:P


ben je vrijgezel:) ?
Waarschuw beheerder
ja lekker is ie he :)
Maar...heb al 4 kids:P


Heb jij er nog geen ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kwissie62 op vrijdag 5 januari 2007 om 21:55:
Maar...heb al 4 kids


Hoe oud zijn ze dan? :)

Uitspraak van kwissie62 op vrijdag 5 januari 2007 om 21:55:
Heb jij er nog geen ?


Op zich ben ik best nog wel 19, en single ;)

Getrouwd?
Waarschuw beheerder
23.19.16 en 14:)

niet getrouwd.

Ga je vaak uit?
Waarschuw beheerder
In deze vakantie echt asociaal vaak. Normaal gesproken 1 of 2 keer per week.

Welk nummer draai je nu?
Artiest Faux
Waarschuw beheerder
0900 - 7689

krijg ik jou dan aan de lijn?
Waarschuw beheerder
Nee je bent verkeerd verbonden ?

Zou je nog eens willen bellen :P
Waarschuw beheerder
Nee dat is 0900-KIMM

Waar wil je over praten dan?
Waarschuw beheerder
Sex:P:P:P

Praat jij daar nooit over dan ?
 
Waarschuw beheerder
donateur
Pff zowat elke dag :roflol:

Is toch heel gewoon?:P
Waarschuw beheerder
eigenlijk wel he :)

Doe jij het vaak?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kimmuz op vrijdag 5 januari 2007 om 21:51:
Bulten!!


wat is dat???

Sex is toch gewoon, wie zegt van niet is christelijk of saai! maar telefoonsex is suf

Ooit geprobeerd telefoonsex??
 
Waarschuw beheerder
donateur
nope..vind sex irl leuker ;)

jij wel dan?:/
 
Waarschuw beheerder
nee, telefoonsex is saai en nutteloos!

wel eens naar een festival geweest?? en welke dan??
 
Waarschuw beheerder
extrema is leuk!! ben naar sonnemondsterne geweest!!

ooit van gehoord??
Waarschuw beheerder
nee,nooit van gehoord.


Ga je vaak stappen?