+6-3 12 april 2005 23:14En dan begin ik maar : Sterf Mededeling: Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die Ná jou post neer te zetten! Offtopic berichten worden verwijderd laatste aanpassing 7 december 2011 07:33 door een beheerder
5 januari 2007 19:28Uitspraak van Tamara_* op vrijdag 5 januari 2007 om 19:20:▶weet jij nog een vraag? kun je goed twister spelen?
lonschandale 5 januari 2007 19:47Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 januari 2007 om 19:40:▶maar wie draait er aan het radje? dat doe ik wel ben je goed in het spel ???
5 januari 2007 20:24Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 januari 2007 om 20:22:▶nee bedankt. jij mischien? ligt eraan van wie. dus van wie krijg ik dat kusje?
Nuncabeatz 5 januari 2007 20:24Van mijn Sint Berhard misschien! Wil je dat? laatste aanpassing 5 januari 2007 20:24
Nuncabeatz 5 januari 2007 20:39Ja, in de badkuip Ik heb hier 4 spelletjes dammen: Amsterdam, Rotterdam, Volendam of Saddam, welke zullen we doen?laatste aanpassing 5 januari 2007 20:44
5 januari 2007 21:27nee, allemaal naakte dames dat vind ik echt smerig..... nog mensen naar de kerk zondag?
5 januari 2007 21:34ja, moet dringend even mijn zonden van oud&nieuw opbiechten naakte dames smerig?? waarom dat???
Kimmuz 5 januari 2007 21:36Ik vind die afbeelding van die naakte kerstman smeriger Ga je vanavond nog wat doen?
kwissie62 5 januari 2007 21:37Grapje vind naakte dames soms wel mooi hoor. Wat heb je gedaan dan oud&nieuw ?
5 januari 2007 21:45diep gezonken & wappie new year!! gepaard met veel drank drugs en stuiterballen!! Afbeelding van de naakte kerstman is ook smerig! Nog leuke feestjes in de planning?
Kimmuz 5 januari 2007 21:51Bulten!! 2007 word mijn feestjaar! Dat was mijn goeie voornemen Alle leuke feesten bezoeken Und du?
Kimmuz 5 januari 2007 21:53Uitspraak van kwissie62 op vrijdag 5 januari 2007 om 21:51:▶ja ,met de kerstman op stap die naakte? Uitspraak van kwissie62 op vrijdag 5 januari 2007 om 21:51:▶ben je vrijgezel Wil je later kinderen?
Kimmuz 5 januari 2007 21:59Uitspraak van kwissie62 op vrijdag 5 januari 2007 om 21:55:▶Maar...heb al 4 kids Hoe oud zijn ze dan? Uitspraak van kwissie62 op vrijdag 5 januari 2007 om 21:55:▶Heb jij er nog geen ? Op zich ben ik best nog wel 19, en single Getrouwd?
Kimmuz 5 januari 2007 22:04In deze vakantie echt asociaal vaak. Normaal gesproken 1 of 2 keer per week. Welk nummer draai je nu?
5 januari 2007 22:30Uitspraak van Kimmuz op vrijdag 5 januari 2007 om 21:51:▶Bulten!! wat is dat??? Sex is toch gewoon, wie zegt van niet is christelijk of saai! maar telefoonsex is suf Ooit geprobeerd telefoonsex??
5 januari 2007 22:33nee, telefoonsex is saai en nutteloos! wel eens naar een festival geweest?? en welke dan??