+6-3 12 april 2005 23:14En dan begin ik maar : Sterf Mededeling: Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die Ná jou post neer te zetten! Offtopic berichten worden verwijderd laatste aanpassing 7 december 2011 07:33 door een beheerder
5 januari 2007 22:57wel regelmatig, maar heb als goeie voornemen wat minder te gaan feesten en dan vooral minder drugs te gebruiken Jij nog goeie voornemens??laatste aanpassing 5 januari 2007 22:58
powerpulz 5 januari 2007 23:47donateurnet nog gedaan. Enkel verstuikt. Wat heb jij allemaal verstuikt in je leven?
6 januari 2007 00:03morgen misschien naar de poema, lekkere techno! Luister je wel eens naar techno??
kwissie62 6 januari 2007 00:11nee niet echt Wat vind je van fedde le grand?laatste aanpassing 6 januari 2007 00:12
6 januari 2007 00:16zekers wel relex .. maar moet je kop wel naar staan ga je nog wat doen vanavond??
powerpulz 6 januari 2007 00:19donateurzou al half uur dvd'tje kijken. Blijf plakken achter flock... Blijf jij wel eens achter pf plakken? Nee? LEUGENAAR!
6 januari 2007 00:27blijf zekers plakken achter partyflock zit geen film te kijken, jij wel dan??laatste aanpassing 6 januari 2007 00:28
powerpulz 6 januari 2007 00:34donateurik iig niet, laatste restje vakantie. Ben een lamlendige student Ben jij wel nuttig voor de maatschappij?
Tamara_* 6 januari 2007 00:35nee ik werk is t gezellig op pf ?laatste aanpassing 6 januari 2007 00:35
powerpulz 6 januari 2007 00:39donateurHangt er vanaf wat je veel noemt, en het hangt er vanaf wat je kennen noemt. Als je daar niet te zwaar over denkt ken ik heel veel mensen op partyflock. Geef jij ook wel eens hele suffe antwoorden?
Tamara_* 6 januari 2007 00:39alleen maar ga je morgen nog iets doen?laatste aanpassing 6 januari 2007 00:39
6 januari 2007 00:43nee, ben pas 20 zeg, moet er voorlopig nog niet aan denken heb je wel eens drugs gebruikt?
6 januari 2007 00:45nee geen drugs hier. Heb jij nog iets leuks te melden? Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 januari 2007 om 00:44:▶schattige kids heb je jet thnxlaatste aanpassing 6 januari 2007 00:46
6 januari 2007 00:47nee niet echt, zit me een beetje te vervelen iedereen om me heen zit gesprekken over drugs te voeren maar ben zelf gestopt ermee al een tijdje te laat voor wat?
powerpulz 6 januari 2007 00:57donateurnee, hoop ook nooit een vriend te krijgen. Dan is er toch iets raars aan de hand. Heb jij ook zo'n broek met van die zakken aan de zijkant?
6 januari 2007 00:57waarvoor? voor die broek nee niet echt jij?laatste aanpassing 6 januari 2007 00:58
powerpulz 6 januari 2007 01:06donateurabsoluut! blond tot op het bot Struin jij ook altijd de actieve topics af ipv de nieuwe?laatste aanpassing 6 januari 2007 01:06