+6-3 12 april 2005 23:14En dan begin ik maar : Sterf Mededeling: Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die Ná jou post neer te zetten! Offtopic berichten worden verwijderd laatste aanpassing 7 december 2011 07:33 door een beheerder
Kimmuz 5 januari 2007 14:48Ik probeer het zo goed mogelijk te doen Tis maar net hoe ik me voel Hoe voel jij je op dit moment?
Kimmuz 5 januari 2007 14:55Brak eigenlijk.. moe.. hoofdpijn.. Maar was leuk vannacht Nu nog vakantie idd. Nog eventjes Vind jij de vakantie ook altijd zo snel gaan?
Kimmuz 5 januari 2007 15:20Uitspraak van -olMr.P op vrijdag 5 januari 2007 om 15:17:▶ff drinken en .... En???? Zoenen? Hoop je? Date? Ik ga even bij vriendinnetje langs Waar ga je altijd uit?
Kimmuz 5 januari 2007 15:37Yupp Zak ik Deutschland ja! Geweldige discotheek Heb je liever een discotheek of een kroeg?
5 januari 2007 16:14kan niet ben single. Ben je geil of wil je een koekje erbij?laatste aanpassing 5 januari 2007 16:15
5 januari 2007 18:20neeeuh, morgen weer naar Matrixx wat heb je gegeten, of moet je nog eten?laatste aanpassing 5 januari 2007 18:21
5 januari 2007 18:36Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 januari 2007 om 18:30:▶Ga jij doen dan? vanavond heeeeel weinig, morgen zat in de planning staan. komt er nog wat leuks op tv?
Tamara_* 5 januari 2007 19:02Ja america pie the wedding ken je die ?laatste aanpassing 5 januari 2007 19:03