Partyflock
 
Forumonderwerp · 765913
 
Waarschuw beheerder
+6-3
En dan begin ik maar :

Sterf :[

Mededeling:

Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die jou post neer te zetten!
Offtopic berichten worden verwijderd :)
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Ja die is best lache

hou je van nederlandse films?
Waarschuw beheerder
kijk eigelijks nooit nederlandse films..

jij wel?
Waarschuw beheerder
soms

ga je vanavond dromen?
Waarschuw beheerder
OKee

eumm ja vast wel ik ga nu slapen
Doei(K)

ga jij ook dromen?
Waarschuw beheerder
Ja denk t wel als ik nog in slaap val :lol:

Slaap lekker droom zacht (K)

Tot snel?
Waarschuw beheerder
zal ik doen

morgen?
Waarschuw beheerder
Ja is goed

Doeg ?
Waarschuw beheerder
Doei(K)

ben je nu niet moe?
Waarschuw beheerder
Neeeee nog steeds niet

Kan jij mij niet moe maken?
Waarschuw beheerder
:D nouwww... :X





Goed geslapen?
 
Waarschuw beheerder
donateur
ja heerlijk alleen werd ik midden in de nacht wakker van de dorst!

En jij? nog vakantie of moet je werken
Waarschuw beheerder
werken en ik ben dr al

* doede morgen :bye: *

ook zo lekker geslapen ?
Waarschuw beheerder
Ik werk niet..:P

Ik ben een huisvrouwtje zoiets kan je het wel noemen...

Tot hoelaat moet je werken vandaan?
Waarschuw beheerder
Tot 4 uur


En wat ga je doen het weekend?
 
Waarschuw beheerder
in ieder geval zuipen en feesten



weekendje niets doen is ook wel eens lekker toch?
Waarschuw beheerder
dat zeker :P

best pauperend

ik heb zin om te hakken vanaaf
iemand een idee voor een feestje ?
 
Waarschuw beheerder
moet je ff in de agenda kijken




mocht je uitslapen vandaag?
Waarschuw beheerder
nee :x beter lezen ;)


als ik uitslaap zit ik hier pas rond 12

jij niet dan
 
Waarschuw beheerder
Dan zit ik hier helemaal niet....


Heb jij ook zo'n koppijn?
 
Waarschuw beheerder
beetje



niet goed geslapen?
Waarschuw beheerder
nee beetje spierpijn van het hardlopen gister


ook zin in een massage?
 
Waarschuw beheerder
ja indd


nog voorkeur voor iemand?
 
Waarschuw beheerder
niet iemand specifieks nee ;)



staat de verwarming ook zo lekker hoog?
 
Waarschuw beheerder
nee mag hier niet




ook een zeik klant aan je balie gehad?
 
Waarschuw beheerder
tja maar ben niet bang voor em gewoon afpoeierd daggg hahaha



ga je t weekend nog wat speciaals doen?
Waarschuw beheerder
ja helemaal nix 8) !

begint maandag ook weer het harde leren of werken , of is het al begonennen
 
Waarschuw beheerder
ik heb niet eens vakantie gehad dus werk en leer de hele week al




waar heb je zin in?
Waarschuw beheerder
nja dalijk stoppen en maandag weer verder

:P ook rond 7 pas thuis
 
Waarschuw beheerder
nee half 6


waar heb je zin in?
Waarschuw beheerder
met mijn meissie te knuffelen :P

ook ff stampen vanaaf
Waarschuw beheerder
was het maar waar

waar ga je heen dan?
Waarschuw beheerder
Ik ga vanavond niks doen, lekker bankhangen






Weet je nog een leuke dvd?
 
Waarschuw beheerder
was het maar waar

waar ga je heen dan?


naar de sportschool b-)

nog gemasturbeerd?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
altijd toch voor het slapengaan



of doe jij het de hele dag door?
 
Waarschuw beheerder
nee maar ik denk stomme vraag, stom antwoord :lol:


heb je honger (tja joh weer van die standaard vragen hahah)
Waarschuw beheerder
indd te standaard :P


altijd 24/7

ik kan eten wat ik wil en kom niet aan en val ook niet af

heb jij dat ook zo relaxt?
 
Waarschuw beheerder
niet zo wel gewoon normaal ;)


hou je van vet eten?
Waarschuw beheerder
ligt er aan bijv een vetrand aan mijn biefstuk is ranzig

maar friet of zo :K


jij
 
Waarschuw beheerder
Ja patat is me lievelings eten :kwijl:

Lust je pizza?
Waarschuw beheerder
echt wel kom net uit pizzaland :P

watga jij doen vandaaag?
Waarschuw beheerder
Neuh niet echt

Nog wat spannends doen t weekend?
Waarschuw beheerder
nog geen idee

wel zin om keihard te gaan beuken op een feest mrja

jij ?
 
Waarschuw beheerder
Weet nog niet...

Heb je broers of zussen??