+6-3 12 april 2005 23:14En dan begin ik maar : Sterf Mededeling: Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die Ná jou post neer te zetten! Offtopic berichten worden verwijderd laatste aanpassing 7 december 2011 07:33 door een beheerder
Lost In Music 18 november 2006 14:24Vanavond lekker aan het in de kroeg. En jij?laatste aanpassing 18 november 2006 14:24
18 november 2006 14:44(permanent verbannen)zometeen ff inkopen doen voor het vreetfestijn van vanavond hehe wat denk je halen we de 20 graden ook in december?
The Mara 18 november 2006 18:24donateurnee, want ik moet zelf ook werken heb jij het gisteravond gezellig gehad?
18 november 2006 19:47Verjaardag van een vriendin,stad en tatoo martin geweest en bij mn zus gegeten En jij?
Kimmuz 18 november 2006 20:32Gister? in de kroeg gehangen en geturnd. Wat heb jij vandaag gedaan dan?
Kimmuz 18 november 2006 20:46NEE Volgende week wel Qlimax Vanavond lekker zoep'n! Drink jij veel alcohol?
Lost In Music 19 november 2006 14:44Ja zeker moe ja Vind je het ook zo jammer dat het weekend al bijna weer voorbij is?
19 november 2006 14:52ben morgen ook nog vrij want heb gisteren gewerkt dus zit hier lekker relaxe. ga jij nog leuke dingen doen komende week?
19 november 2006 15:05op visite, eindelijk weer sporten na 2 weken , naar mn oude dansschool, vrijdag halve middag vrij en dan is t weekend en jij dan?
Kimmuz 19 november 2006 16:08stage, stage, school, stage stappen, kroeg hangen, turnen, Qlimax, koopzondag. Kort maar krachtig, en op volgorde Wilde nacht achter de rug?
Lost In Music 19 november 2006 16:17Ja redelijk ja ben nog aan het bijkomen Wat ga jij vanavond eten?
The Mara 19 november 2006 17:26donateurUitspraak van verwijderd op zondag 19 november 2006 om 16:37:▶bedje liggen buis hangen ga jij vanavond je schoen zetten?