Partyflock
 
Forumonderwerp · 765913
 
Waarschuw beheerder
+6-3
En dan begin ik maar :

Sterf :[

Mededeling:

Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die jou post neer te zetten!
Offtopic berichten worden verwijderd :)
laatste aanpassing door een beheerder
 
Waarschuw beheerder
wat denk je zelf.. als jij dan die van mij doet..

en wat ga jij vanavond doen?
Waarschuw beheerder
Vanavond lekker aan het :bier: in de kroeg.

En jij?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hetzelfde


nog plannen voor deze middag?
 
Waarschuw beheerder
easy going..

gister ook na zon kutfeest geweest?
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zometeen ff inkopen doen voor het vreetfestijn van vanavond hehe

wat denk je halen we de 20 graden ook in december?
 
Waarschuw beheerder
Nee denk het niet...

Blijf je vanavond ook thuis?
 
Waarschuw beheerder
nee ga lekker uiteten


heb jij nog wat gekocht vandaag?
 
Waarschuw beheerder
ja 1 blouse en een vest vanmiddag :P

Heb je ook last van koude voeten?
 
Waarschuw beheerder
nee voor het eerst zijn ze een beetje warm




heb je trek?
 
Waarschuw beheerder
JAh , drm ga ik nu ook maar even wat eten..


Wat ga jij eten vanavond??
 
Waarschuw beheerder
een of andere sla soort..me pa heeft iets 'speciaals' gemaakt




ben je crea-bea?
Waarschuw beheerder
Beetje ..

heb je vandaag ook gewerkt?
 
Waarschuw beheerder
Nee moet nog werken?

Kan jij het van me overnemen?
Waarschuw beheerder
donateur
nee, want ik moet zelf ook werken

heb jij het gisteravond gezellig gehad?
 
Waarschuw beheerder
Ja zekers :D

En jij?
Waarschuw beheerder
ook wel:D

wat heb je gister gedaan dan?
 
Waarschuw beheerder
Verjaardag van een vriendin,stad en tatoo martin geweest en bij mn zus gegeten :cheer:

En jij?
Waarschuw beheerder
Gister? in de kroeg gehangen en geturnd.

Wat heb jij vandaag gedaan dan?
Waarschuw beheerder
Uitgeslapen na het voetbal geweest en zitten stomen




Jij?
Waarschuw beheerder
Gewerkt :P

Wanneer heb je voor het laatst de slappe lach gehad?
Waarschuw beheerder
Gister middag



Morgen iets doen?
Waarschuw beheerder
Nope morgen vrij

Wat heb jij in de planning?
Waarschuw beheerder
Bankhangen, dvdtje, Mac'en




Vanavond nog iets doen?
 
Waarschuw beheerder
dansen :D:D:D



geen feestje?
Waarschuw beheerder
NEE :( Volgende week wel Qlimax :D Vanavond lekker zoep'n!

Drink jij veel alcohol?
 
Waarschuw beheerder
vanavond niet


ben jij het wel van plan?
Waarschuw beheerder
Hmm.. Ik heb wel zin in mijn fles Baileys ja.. :)

Ben je verliefd?
 
Waarschuw beheerder
nog niet?

jij wel? ;)
 
Waarschuw beheerder
Ja..


Wat voorn deo heb jij?
 
Waarschuw beheerder
dove


heb je sokkies aan?
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee

heb je gister drugs gebruikt
 
Waarschuw beheerder
nee ik gebruik die zooi niet!

ga je me nog feliciteren?? :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
tuurlijk, gefeliciteerd !

hoe laat was jij wakker?
 
Waarschuw beheerder
Om kwart voor 2, wat heb je gisteravond gedaan?
Waarschuw beheerder
Helemaal klemgezopen in de kroeg :)

En jij?
 
Waarschuw beheerder
wezen dansen :D



vond t daar ook zo warm?
Waarschuw beheerder
Nee viel wel mee eigenlijk

En wat ga je vandaag doen?
Waarschuw beheerder
donateur
zo weinig mogelijk

schijnt bij jou ook de zon?
 
Waarschuw beheerder
half om half



ben je ook zo moe?
Waarschuw beheerder
Ja zeker moe ja

Vind je het ook zo jammer dat het weekend al bijna weer voorbij is?
 
Waarschuw beheerder
ben morgen ook nog vrij want heb gisteren gewerkt dus zit hier lekker relaxe.

ga jij nog leuke dingen doen komende week?
 
Waarschuw beheerder
op visite, eindelijk weer sporten na 2 weken :), naar mn oude dansschool, vrijdag halve middag vrij en dan is t weekend :D


en jij dan?
Waarschuw beheerder
stage, stage, school, stage stappen, kroeg hangen, turnen, Qlimax, koopzondag.
Kort maar krachtig, en op volgorde ;)

Wilde nacht achter de rug?
Waarschuw beheerder
Ja redelijk ja ben nog aan het bijkomen :P

Wat ga jij vanavond eten?
 
Waarschuw beheerder
geen idee

jij wel?
Waarschuw beheerder
nog geen idee


Heb je voor vanavond nog iets gepland?
 
Waarschuw beheerder
bedje liggen buis hangen



en jij?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 november 2006 om 16:37:
bedje liggen buis hangen


ga jij vanavond je schoen zetten?