Partyflock
 
Forumonderwerp · 912566
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
ik was er al een tijd niet meer geweest en vond het vooral leuk om nog wat oude metropool bezoekers te zien!

de kleine zaal heb ik echt heerlijke oude klappers gehoord!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 november 2006 om 15:46:
Ik ben de beste!


you wish :lol:

Vond gezellig feest en heb me zeker vermaakt!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 november 2006 om 15:46:
zijn vriend en vriendin


ligt het dan aan het feest of de relatie ;) :9
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 18:23:
nogmaals.
wij zijn het er geheel mee eens dat het:
1. de dj hardcore zaal niet door kon gaan, was flinke domper.
2. dat er veel kleine kinderen rondliepen (eens zien wat er aan gedaan kan worden)
3. dat voro velen het geluid nog niet goed genoeg was :/


om er ff opin te gaan....
1:Jha dat zal kennen maar jullie geven geen reden waarom niet het had aan kunnen gegeven worden want zo hebbe jullie zeker mensen teleurgesteld :yes:
2:Kleine kinder word meer na gekeken om hun kleding dracht,ik vind persoonlijk dat daar meer m,oet na gekeken worden,laat die kleintjes hun lol hebben er lopen zat ouderen rond maar die kleding wekt gewoon veel agressie en iritaties op als je het mij vraagt!!!!!!
3:geluid vond ik donders goed anders 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 november 2006 om 15:46:
Die dees en irri zijn vriend en vriendin!


Heeft er veel mee te maken (Y). Wij hebben wel minstens 150 (2 keer circa 75) kilometer gemaakt voor dat feestje. Zo'n afstand ga ik alleen als ik er wat van verwacht. Ik had met name wat van de dj zaal verwacht. Ik snap gewoon niet dat het niet aangegeven is. Zaterdagmiddag zijn onze kaartjes nog gehaald. Het zou wel heel raar zijn als toen nog niet bekend was dat die zaal zou ontbreken. Als ik het had ik gewoon geen kaarten gekocht. De rest was wel leuk, maar niet waar ik voor kwam. Niemand hoeft het met me eens te zijn, maar ik ben gewoon kritisch, ik kan mijn geld ook maar één keer uitgeven.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 november 2006 om 15:46:
Het zijn gewoon ongezellige mensen die er niet thuis horen


:gaap: erg sterk oordeel (Y)
laatste aanpassing
 
Werkzaam bij Based on Logics
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 november 2006 om 16:40:
Jha dat zal kennen maar jullie geven geen reden waarom niet het had aan kunnen gegeven worden want zo hebbe jullie zeker mensen teleurgesteld


vooral op dit punt ben ik het met je/jullie eens.
daar zal ook het bericht over gaan (jammer dat ie nog nodig is :/)


Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 november 2006 om 16:40:
:Kleine kinder word meer na gekeken om hun kleding dracht,ik vind persoonlijk dat daar meer m,oet na gekeken worden,laat die kleintjes hun lol hebben er lopen zat ouderen rond maar die kleding wekt gewoon veel agressie en iritaties op als je het mij vraagt!!!!!!


esu heeft een deurbeleid.
lonsdale kan gewoon NIET verboden worden hoe graag je het ook wilt :/
de leeftijd is erg zat idd, maar als ze lonsdale dragen kan je er niks aan doen :/
zodra de kisten met witte veters eraan te pas komen kan je wat doen :(


Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 november 2006 om 16:40:
:geluid vond ik donders goed anders


wij anders ook :D:D


Uitspraak van Irri :bier: op woensdag 15 november 2006 om 17:12:
Ik had met name wat van de dj zaal verwacht.


niet om het 1 of ander, maar het concept is bedoelt voor de live acts.
die dj zaal was bedoelt om je een ruimte te geven waar je dan wat ansders kon horen als je een bepaalde live act niet mooi vond :)

snap je??? :flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 november 2006 om 17:36:
esu heeft een deurbeleid.
lonsdale kan gewoon NIET verboden worden hoe graag je het ook wilt
de leeftijd is erg zat idd, maar als ze lonsdale dragen kan je er niks aan doen
zodra de kisten met witte veters eraan te pas komen kan je wat doen


Lonsdale kun je idd niet zomaar verbannen, want niet iedereen die lonsdale draagt is (extreem)rechts.
Heb vroeger zelf ook Lonsdale gedragen.. Had ook extreme kapsels e.d.
Maar kom, iemand die zijn broekspijpen omrold of witte veters in zn schoenen heeft of brettels draagt.... dat wil toch niemand op zijn feestje rond hebben lopen?
ik zou dat teminste niet op mijn feestje willen hebben o:)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 18:23:
2. dat er veel kleine kinderen rondliepen (eens zien wat er aan gedaan kan worden)


Volgens mij is daar ZAT aan te doen... ID kaart NAKIJKEN bijvoorbeeld, ze kijken je portomonaid toch ook na.. ff kleine moeite om de ID kaart dan ook meteen ff wat aand8 te geven toch?
dan maar een halfe minuut langer in de rij staan toch? ;)

Ohwjah dit zijn trouwens meningen...
Dat ik straks niet door iedereen hier aangevallen wordt of voor wat dan ook uitgemaakt wordt omdat ik mijn mening hier uit :gaap:
dat wordt hier blijkbaar niet zo gewaardeerd

:/:/:/:/:/

:gaap:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ik snap wel wat irri bedoeld te zeggen. Dat 1 keer op een OSM mensen niet komen opdagen ok, maar wanneer het een tweede keer gebeurd, een hele zaal ffs, en je dat niet van te voren aankondigd terwijl je dat wel had kunnen doen is het gewoon een grote naaistreek, echt een naaistreek.

Het hele punt is dat er ook mensen zijn die niet om de standaardacts, bij te lullen met bekenden, gezien worden oid naar parties gaan, maar puur en alleen voor de muziek. Mensen die student zijn, keihard moeten werken voor hun geld en om zulke parties te kunnen maken. En dan beroof je mensen van een motivatie/geld om te gaan, wanneer je dj's schrapt.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !! ZekeRWeteN !! op woensdag 15 november 2006 om 18:43:
Volgens mij is daar ZAT aan te doen... ID kaart NAKIJKEN bijvoorbeeld, ze kijken je portomonaid toch ook na.. ff kleine moeite om de ID kaart dan ook meteen ff wat aand8 te geven toch?
dan maar een halfe minuut langer in de rij staan toch?


daar heb ik al korte uitleg over gegeven en dat is dat het niet esu ligt wat daarmee gebeurd :/
dat sommigen het dan afgeven op esu is niks aan te doen, maar wat ik duidelijk probeer te maken is dat esu afspraken maakt met de security
dat hun het nalaten kan esu niks aan doen :/
je kan moeilijk beveiliging spelen bij de beveiliging ;)


Uitspraak van !! ZekeRWeteN !! op woensdag 15 november 2006 om 18:43:
Maar kom, iemand die zijn broekspijpen omrold of witte veters in zn schoenen heeft of brettels draagt.... dat wil toch niemand op zijn feestje rond hebben lopen?


daar heb je ook gelijk in, maar je mag mij vertellen hoeveel er binnen waren zaterdag ;)

*je was er niet namelijk*
:flower:
daarom zoals ik al aan geef:
probeer het in het nieuwe jaar eens.
wij zijn ook aan het kijken voor oplossingen ;)



Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 november 2006 om 18:46:
terwijl je dat wel had kunnen doen


wie zegt dat dan?? :O:O


Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 november 2006 om 18:46:
En dan beroof je mensen van een motivatie/geld om te gaan, wanneer je dj's schrapt


jij maakt mij eigenlijk wel een beetje heel boos met deze zeer misplaatste opmerking.

weet je wtf die kut live acts kosten??
probeer jij maar 1, ja 1tje te boeken van je centjes :/
hou je geen fuck over ;)
dus ga nu uitscheiden over die ene zaal, want dat is de hele wereld niet ;)
Artiest Neo-C
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 november 2006 om 18:55:
jij maakt mij eigenlijk wel een beetje heel boos


ik zou vast gaan rennen (y)
b)..
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tokkie.. op woensdag 15 november 2006 om 18:57:
ik zou vast gaan rennen


hahahaha, zo erg word het niet, maar nadeel van de meeste mensen hier is dat ze een oordeel klaar hebben terwijl ze OF er niet zijn geweest deze keer *bedoel er dus niks persoonlijks mee ;)* OF er niks van weten wat er allemaal was :/

denk dat het laatste woord gesproken is hierover, want ondertussen word het eentonig.
ja/nee spelletje.

de mensen die het moeten weten weten het, de mensen die het willen weten weten het nu ook en de rest???

:bye:
till next time ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 november 2006 om 19:07:
till next time;)


Ik zal er zijn :yes:(Y)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Dat je boos wordt heb je volledig aan jezelf te wijten.

Ik weet niet wat er was, ik ben niet geweest, ik haak slechts in op wat er gesteld wordt door de betreffende persoon. Ik zou mezelf ook bezeken voelen wanneer ik wel was gegaan (wat in eerste instantie de bedoeling was) en d'r een hele zaal niet was, om welke reden dan ook. Dat is het punt wat ik probeer te maken.

Houseparties geven is geen gepruts in de ruimte, je biedt een dienst aan, je kent er een bedrag aan toe, mensen maken voor zichzelf de inschatting of de aangeboden dienst voor de aangeboden prijs acceptabel is, wanneer je dan je dienst niet volledig nakomt blijf je in gebreke. Daar blijf ik bij. Dan hebben mensen recht op het geven van commentaar.

Ik ben niet zo'n zeurpiet, op aardig wat parties geweest en je zult mij niet snel horen klagen over geluid of iets dergelijks, want dat die speciale geluidssystemen-crap marketingtaal is van de meeste organisaties dat weet ik nou wel. Wanneer je iets beloofd moet je het waar maken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 november 2006 om 18:55:
daar heb ik al korte uitleg over gegeven en dat is dat het niet esu ligt wat daarmee gebeurd
dat sommigen het dan afgeven op esu is niks aan te doen, maar wat ik duidelijk probeer te maken is dat esu afspraken maakt met de security
dat hun het nalaten kan esu niks aan doen
je kan moeilijk beveiliging spelen bij de beveiliging


Ho Ho, je hebt mij nooit horen zeggen dat ik ESU daar van op de kop geef... dat doe ik ook cker niet!! :)
Maar de beveiliging kan wel iets strenger optreden vindt ik.

Uitspraak van !! ZekeRWeteN !! op woensdag 15 november 2006 om 18:43:
Maar kom, iemand die zijn broekspijpen omrold of witte veters in zn schoenen heeft of brettels draagt.... dat wil toch niemand op zijn feestje rond hebben lopen?


Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 november 2006 om 18:55:
daar heb je ook gelijk in, maar je mag mij vertellen hoeveel er binnen waren zaterdag

*je was er niet namelijk*

daarom zoals ik al aan geef:
probeer het in het nieuwe jaar eens.
wij zijn ook aan het kijken voor oplossingen


Ik praat ook niet over afgelopen OSM, daar was ik idd niet bij... dusz daar kan ik al helemaal geen mening over geven.

praat wel over voorgaande OSM's.. hoe mensen der daar bij liepen..
Tuurlijk je hebt die lui der overal wel bij lopen.. maar dan moet de security ook zo vlink zijn om die dan alsnog uit de zaal te plukken met een waarschuwing of een kick in de ass... toch??
of zeg ik nu iets compleet raars??
Bij MegaRave 2004/2005 werd er op die manier genoeg van dat volk verwijderd :P no problem ;)

tis niet dat we de organisatie hiermee aanvallen of wat dan ook, dit zijn simpele meningen van een groot aantal mensen die al jaren naar ESU feesten gaan.. Als organisatie moet je die meningen juist in je op nemen, en of je het er dan mee eens bent of niet.. dat zal dan je eigen mening zijn, klaar.
Jullie moeten niet denken dat we OSM in een kwaat dagligt willen zetten, want dat echt niet zo.
De feesten ZELF daar is vrijwel nooit wat mis mee.
en ben allang blij dat er mensen zijn die zoveel moeite doen om zoiets op te zetten.
maar dan moet je wel open staan voor meningen en niet meteen in de verdedeging schieten en van alles en nog wat naar iemands kop gooien.
Waarschuw beheerder
tja ondanks dat ik liever naar een wat groter feest ga als oldschool madness denk ik dat dat we helemaal niet zo moeten klagen en blij moeten zijn dat er nog geregeld een party is in enschede
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 november 2006 om 19:21:
Dat je boos wordt heb je volledig aan jezelf te wijten.


nou, nee, want je geeft eerst deze opmerking

Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 november 2006 om 18:46:
En dan beroof je mensen van een motivatie/geld om te gaan, wanneer je dj's schrapt


en daarna

Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 november 2006 om 19:21:
Ik weet niet wat er was, ik ben niet geweest,


ik zei alleen


Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 november 2006 om 18:55:
jij maakt mij eigenlijk wel een beetje heel boos met deze zeer misplaatste opmerking.


voor mijn gevoel schilder je esu op dat moment af als dief.
daarbij komt dat (godver toch die herhaling weer) die live acts vet duur zijn.

Heel esu had ook zen mond dicht kunnen houden,maar uit respect naar de OOK bezeken bezoekers leggen we het uit.
vraag me alleen af of de mensen terug lezen :/


en waarom OOK met hoofdletters??
omdat esu ook bezeken is, maar er toch weer het beste van heeft gemaakt.
wacht nu maar gewoon het vervolg af ;)
die word weer heerlijk :D
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !! ZekeRWeteN !! op woensdag 15 november 2006 om 19:28:
Maar de beveiliging kan wel iets strenger optreden vindt ik.


idd :devil:
wij gaan wel aan de deur staan 8)

;P
idee?? ;)


Uitspraak van !! ZekeRWeteN !! op woensdag 15 november 2006 om 19:28:
Als organisatie moet je die meningen juist in je op nemen,


dat gebeurt wel degelijk nu ;)


Uitspraak van !! ZekeRWeteN !! op woensdag 15 november 2006 om 19:28:
maar dan moet je wel open staan voor meningen en niet meteen in de verdedeging schieten en van alles en nog wat naar iemands kop gooien


ook helemaal mee eens, maar das afgesloten hoofdstuk :flower:

Zoals ik al paar keer zei:

hoop dat oa jij en je meisje het in het nieuwe jaar weer eens proberen :D
en natuurlijk diegene die op dit moment met argus ogen alles mee lezen (die zijn er ook 8))

nieuw jaar, nieuwe osm ;)
:D:D

Uitspraak van icey G.I.T op woensdag 15 november 2006 om 19:29:
blij moeten zijn dat er nog geregeld een party is in enschede


:respect:
idd, vooral met de fijne gemeente :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 november 2006 om 19:35:
;p
idee??;)


hahha euhm, andere security?? :P
of euh, gewoon zeggen dat ze beter en strenger moeten opletten 8)
Uitspraak van !! ZekeRWeteN !! op woensdag 15 november 2006 om 19:28:
maar dan moet je wel open staan voor meningen en niet meteen in de verdedeging schieten en van alles en nog wat naar iemands kop gooien.


Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 november 2006 om 19:35:
ook helemaal mee eens, maar das afgesloten hoofdstuk :flower:


nou..... vooruit dan maar :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 november 2006 om 19:35:
hoop dat oa jij en je meisje het in het nieuwe jaar weer eens proberen:D


haha dat zowiezo wel.. wil dat nieuwe OSM wel eens zien :yes:
Artiest {SHOWLIST artist 20168, 40505}
Waarschuw beheerder
Allemaal op de blokkade godverdomme. Stelletje wijven hier :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Recklezz op woensdag 15 november 2006 om 19:51:
Stelletje wijven hier :roflol:


wijven?? jij hebt make-up op dude ;p lol
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maar ik voel me er wel mannelijk onder b)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !! ZekeRWeteN !! op woensdag 15 november 2006 om 19:49:
haha dat zowiezo wel.. wil dat nieuwe OSM wel eens zien


ok dan :D:D
we gaan ons best doen :respect:


Uitspraak van Recklezz op woensdag 15 november 2006 om 19:56:
Maar ik voel me er wel mannelijk onder


:lol:
enige keer dat je je mannelijk voelt ;P

voor de rest weet ik het zo niet ;P


Uitspraak van !! ZekeRWeteN !! op woensdag 15 november 2006 om 19:49:
vooruit dan maar


kee dan ;P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 november 2006 om 19:58:
ok dan:D:D
we gaan ons best doen:respect:


Mooi :D


Uitspraak van Recklezz op woensdag 15 november 2006 om 19:56:
Maar ik voel me er wel mannelijk onder b)


:lol: das t belangrijkste :P
 
Artiest The Vanisher
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Irri :bier: op woensdag 15 november 2006 om 17:12:
erg sterk oordeel


Ja vond ik ook al!

Maar ik wil dit topic niet meer verzieken met van die achterlijke uitspraken!

Wacht op het bericht dat je krijgt van osm en kijk wat hun te melden hebben!

Kvin wel dat jullie de grootste zeikers zijn van het hele feest:bier:

Veronderstel dat de wereld vergaat:O

:bye:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
.....
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Recklezz op woensdag 15 november 2006 om 19:56:
Maar ik voel me er wel mannelijk onder


Heb jij dat ook altijd ja:p
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1693, 1942}
Artiest {SHOWLIST artist 26309, 30645, 92954, 39452, 3274}
Waarschuw beheerder
donateur
omg:o

nog niet afgelope?

haha koen je had dus niet glijk;p
 
Waarschuw beheerder
wij zijn het er geheel mee eens dat het:
1. de dj hardcore zaal niet door kon gaan, was flinke domper.
2. dat er veel kleine kinderen rondliepen (eens zien wat er aan gedaan kan worden)
3. dat voro velen het geluid nog niet goed genoeg was


1. Ja best jammer, maar enige die ik een beetje heb gemist was Vince.
2. Leeftijdsgrens jaartje omhoog en strenger controleren.
3. Best bs ik heb me nergens aan geergerd, behalve volgens mij bij Endemion dat de bas beetje te hard stond. Maar voor rest veel beter als vorige keer.

Agjah sommige mensen blijven gewoon zeikerig doen, je moet blij zijn dat zulke feesten er zijn. En het opzetten van zo'n feest vergt veel werk, en dat sommigen daar nog geen respect voor hebben. Hou dan eigen feest met goed geluid, goede dj's en kom ik langs :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vond OSM wel lijp
N-vitral super goeie opening neergezet :respect:
Endymion ook goed gedraait (Y)

Mooi feessie weer dus ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 november 2006 om 22:05:
Agjah sommige mensen blijven gewoon zeikerig doen, je moet blij zijn dat zulke feesten er zijn. En het opzetten van zo'n feest vergt veel werk, en dat sommigen daar nog geen respect voor hebben. Hou dan eigen feest met goed geluid, goede dj's en kom ik langs :P


Inderdaad jullie moeten respect hebben dat de mensen van ESU zo f*cking druk zijn om er z'n knal feest neer te zetten :yes:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van The Director op donderdag 16 november 2006 om 07:18:
Inderdaad jullie moeten respect hebben dat de mensen van ESU zo f*cking druk zijn om er z'n knal feest neer te zetten


Hou is op joh:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 november 2006 om 07:20:
Hou is op joh:P


Sorry
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 november 2006 om 15:46:
Die dees en irri zijn vriend en vriendin!


Gelukkig wel ja (L)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 november 2006 om 20:23:
Kvin wel dat jullie de grootste zeikers zijn van het hele feest


Nu komt het leukste: (dit is in het algemeen bedoeld, niet alleen voor jou. Voordat we daar weer over gaan zeiken.) Dit topic is, zoals de titel al aangeeft, bedoeld om je mening te geven.
Nadat ik die gegeven heb, en die was als volgt: "als een hele zaal ineens wegvalt met dj's waar je wel voor kwam en waar de prijs ook naar was dit keer, is dat toch een zware tegenvaller? Ik had wel gratis plassen en garderobe verwacht hoor, scheelt me weer zoeken naar kleingeld :yes: :9" word ik daarop aangevallen omdat ik niet weet waarom de zaal is uitgevallen, terwijl we dat op osm zelf gevraagd hebben :S en dat ik geen respect heb, wat nergens uit op te maken is :S
Dus wie is hier nou de grootste zeikerd (Y)
En maar roepen "respect, respect"..
Een betere wereld begint bij jezelf (Y)

Amen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 16 november 2006 om 10:19:
Ik had wel gratis plassen en garderobe verwacht hoor


Ben nog nooit op een feest geweest waar dat zo is :nee:

Toilet heel soms wel maar heel weinig!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 november 2006 om 22:05:
2. Leeftijdsgrens jaartje omhoog en strenger controleren.


je bent zelf ook nog maar 17 :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Director op donderdag 16 november 2006 om 11:39:
Daarom zegt hij dat ook


zodat hij zelf ook niet meer naar binnen mag... logisch
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MiKKieJ op donderdag 16 november 2006 om 11:42:
zodat hij zelf ook niet meer naar binnen mag... logisch


Is dan toch 17 jaar en ouder!!

Duzz vanaf 17 jaar toch??
Of heb ik het mis??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Director op donderdag 16 november 2006 om 12:28:
Is dan toch 17 jaar en ouder!!

Duzz vanaf 17 jaar toch??
Of heb ik het mis??


ja oke, daar heb je een strak punt ;)

maar meestal is het toch 16 jaar en ouder of 18 jaar en ouder?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MiKKieJ op donderdag 16 november 2006 om 12:52:
ja oke, daar heb je een strak punt

maar meestal is het toch 16 jaar en ouder of 18 jaar en ouder?


Dit is wel een mooi disscussie punt :P:P hehehe!!
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op donderdag 16 november 2006 om 10:19:
Dit topic is, zoals de titel al aangeeft, bedoeld om je mening te geven.


Maak dan je punt en dram niet door!(Y)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op donderdag 16 november 2006 om 10:19:
gratis plassen


Was de hele avond al vrije gift voor de mensen die het niet weten:S

Ik stem voor 18 jaar en ouder:P
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 november 2006 om 16:31:
Maak dan je punt en dram niet door!


Misschien als je goed gelezen had deed ik dat ook niet (Y)
Mensen gaan je aanvallen op je mening, terwijl dit topic daarvoor bedoeld is :/

Uitspraak van The Director op donderdag 16 november 2006 om 10:25:
Ben nog nooit op een feest geweest waar dat zo is


Ik op genoeg :)
 
Waarschuw beheerder
donateur
stukje van onze live act op oldschool madness 11-11 ;P
filmer bedankt :D
wie het ook was :O

{ongeldige bron voor embed: http://video.google.com/videoplay?docid=-6475491299940975530&q=Cemon+Victa}
Waarschuw beheerder
donateur
achtervolgingswaanzin :honger:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tokkie.. op donderdag 16 november 2006 om 18:57:
achtervolgingswaanzin


:respect:
heel goed :D
Artiest {SHOWLIST artist 2561, 10405, 1678}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 november 2006 om 18:33:
stukje van onze live act op oldschool madness 11-11


Cool blijft leuk om te zien zoiets. :D
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cemon Victa [Ruud] op vrijdag 17 november 2006 om 02:19:
Cool blijft leuk om te zien zoiets


ga slapen ruud o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 03:18:
ga slapen ruud


moej m es horen o:)... :P..
heb je vandaag vrij ofzo?.. en niet miepen dat ik moet gaan pitte, ik ga zo de deur alweer uit:vaag:.. hoer'nbende..