Partyflock
 
Forumonderwerp · 912566
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
ik was er al een tijd niet meer geweest en vond het vooral leuk om nog wat oude metropool bezoekers te zien!

de kleine zaal heb ik echt heerlijke oude klappers gehoord!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 november 2006 om 19:35:
;p
idee??;)


hahha euhm, andere security?? :P
of euh, gewoon zeggen dat ze beter en strenger moeten opletten 8)
Uitspraak van !! ZekeRWeteN !! op woensdag 15 november 2006 om 19:28:
maar dan moet je wel open staan voor meningen en niet meteen in de verdedeging schieten en van alles en nog wat naar iemands kop gooien.


Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 november 2006 om 19:35:
ook helemaal mee eens, maar das afgesloten hoofdstuk :flower:


nou..... vooruit dan maar :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 november 2006 om 19:35:
hoop dat oa jij en je meisje het in het nieuwe jaar weer eens proberen:D


haha dat zowiezo wel.. wil dat nieuwe OSM wel eens zien :yes:
Artiest {SHOWLIST artist 20168, 40505}
Waarschuw beheerder
Allemaal op de blokkade godverdomme. Stelletje wijven hier :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Recklezz op woensdag 15 november 2006 om 19:51:
Stelletje wijven hier :roflol:


wijven?? jij hebt make-up op dude ;p lol
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maar ik voel me er wel mannelijk onder b)
 
Werkzaam bij Based on Logics
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !! ZekeRWeteN !! op woensdag 15 november 2006 om 19:49:
haha dat zowiezo wel.. wil dat nieuwe OSM wel eens zien


ok dan :D:D
we gaan ons best doen :respect:


Uitspraak van Recklezz op woensdag 15 november 2006 om 19:56:
Maar ik voel me er wel mannelijk onder


:lol:
enige keer dat je je mannelijk voelt ;P

voor de rest weet ik het zo niet ;P


Uitspraak van !! ZekeRWeteN !! op woensdag 15 november 2006 om 19:49:
vooruit dan maar


kee dan ;P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 november 2006 om 19:58:
ok dan:D:D
we gaan ons best doen:respect:


Mooi :D


Uitspraak van Recklezz op woensdag 15 november 2006 om 19:56:
Maar ik voel me er wel mannelijk onder b)


:lol: das t belangrijkste :P
 
Artiest The Vanisher
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Irri :bier: op woensdag 15 november 2006 om 17:12:
erg sterk oordeel


Ja vond ik ook al!

Maar ik wil dit topic niet meer verzieken met van die achterlijke uitspraken!

Wacht op het bericht dat je krijgt van osm en kijk wat hun te melden hebben!

Kvin wel dat jullie de grootste zeikers zijn van het hele feest:bier:

Veronderstel dat de wereld vergaat:O

:bye:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
.....
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Recklezz op woensdag 15 november 2006 om 19:56:
Maar ik voel me er wel mannelijk onder


Heb jij dat ook altijd ja:p
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1693, 1942}
Artiest {SHOWLIST artist 26309, 30645, 92954, 39452, 3274}
Waarschuw beheerder
donateur
omg:o

nog niet afgelope?

haha koen je had dus niet glijk;p
 
Waarschuw beheerder
wij zijn het er geheel mee eens dat het:
1. de dj hardcore zaal niet door kon gaan, was flinke domper.
2. dat er veel kleine kinderen rondliepen (eens zien wat er aan gedaan kan worden)
3. dat voro velen het geluid nog niet goed genoeg was


1. Ja best jammer, maar enige die ik een beetje heb gemist was Vince.
2. Leeftijdsgrens jaartje omhoog en strenger controleren.
3. Best bs ik heb me nergens aan geergerd, behalve volgens mij bij Endemion dat de bas beetje te hard stond. Maar voor rest veel beter als vorige keer.

Agjah sommige mensen blijven gewoon zeikerig doen, je moet blij zijn dat zulke feesten er zijn. En het opzetten van zo'n feest vergt veel werk, en dat sommigen daar nog geen respect voor hebben. Hou dan eigen feest met goed geluid, goede dj's en kom ik langs :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vond OSM wel lijp
N-vitral super goeie opening neergezet :respect:
Endymion ook goed gedraait (Y)

Mooi feessie weer dus ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 november 2006 om 22:05:
Agjah sommige mensen blijven gewoon zeikerig doen, je moet blij zijn dat zulke feesten er zijn. En het opzetten van zo'n feest vergt veel werk, en dat sommigen daar nog geen respect voor hebben. Hou dan eigen feest met goed geluid, goede dj's en kom ik langs :P


Inderdaad jullie moeten respect hebben dat de mensen van ESU zo f*cking druk zijn om er z'n knal feest neer te zetten :yes:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van The Director op donderdag 16 november 2006 om 07:18:
Inderdaad jullie moeten respect hebben dat de mensen van ESU zo f*cking druk zijn om er z'n knal feest neer te zetten


Hou is op joh:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 november 2006 om 07:20:
Hou is op joh:P


Sorry
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 november 2006 om 15:46:
Die dees en irri zijn vriend en vriendin!


Gelukkig wel ja (L)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 november 2006 om 20:23:
Kvin wel dat jullie de grootste zeikers zijn van het hele feest


Nu komt het leukste: (dit is in het algemeen bedoeld, niet alleen voor jou. Voordat we daar weer over gaan zeiken.) Dit topic is, zoals de titel al aangeeft, bedoeld om je mening te geven.
Nadat ik die gegeven heb, en die was als volgt: "als een hele zaal ineens wegvalt met dj's waar je wel voor kwam en waar de prijs ook naar was dit keer, is dat toch een zware tegenvaller? Ik had wel gratis plassen en garderobe verwacht hoor, scheelt me weer zoeken naar kleingeld :yes: :9" word ik daarop aangevallen omdat ik niet weet waarom de zaal is uitgevallen, terwijl we dat op osm zelf gevraagd hebben :S en dat ik geen respect heb, wat nergens uit op te maken is :S
Dus wie is hier nou de grootste zeikerd (Y)
En maar roepen "respect, respect"..
Een betere wereld begint bij jezelf (Y)

Amen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 16 november 2006 om 10:19:
Ik had wel gratis plassen en garderobe verwacht hoor


Ben nog nooit op een feest geweest waar dat zo is :nee:

Toilet heel soms wel maar heel weinig!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 november 2006 om 22:05:
2. Leeftijdsgrens jaartje omhoog en strenger controleren.


je bent zelf ook nog maar 17 :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Director op donderdag 16 november 2006 om 11:39:
Daarom zegt hij dat ook


zodat hij zelf ook niet meer naar binnen mag... logisch
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MiKKieJ op donderdag 16 november 2006 om 11:42:
zodat hij zelf ook niet meer naar binnen mag... logisch


Is dan toch 17 jaar en ouder!!

Duzz vanaf 17 jaar toch??
Of heb ik het mis??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Director op donderdag 16 november 2006 om 12:28:
Is dan toch 17 jaar en ouder!!

Duzz vanaf 17 jaar toch??
Of heb ik het mis??


ja oke, daar heb je een strak punt ;)

maar meestal is het toch 16 jaar en ouder of 18 jaar en ouder?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MiKKieJ op donderdag 16 november 2006 om 12:52:
ja oke, daar heb je een strak punt

maar meestal is het toch 16 jaar en ouder of 18 jaar en ouder?


Dit is wel een mooi disscussie punt :P:P hehehe!!
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op donderdag 16 november 2006 om 10:19:
Dit topic is, zoals de titel al aangeeft, bedoeld om je mening te geven.


Maak dan je punt en dram niet door!(Y)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op donderdag 16 november 2006 om 10:19:
gratis plassen


Was de hele avond al vrije gift voor de mensen die het niet weten:S

Ik stem voor 18 jaar en ouder:P
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 november 2006 om 16:31:
Maak dan je punt en dram niet door!


Misschien als je goed gelezen had deed ik dat ook niet (Y)
Mensen gaan je aanvallen op je mening, terwijl dit topic daarvoor bedoeld is :/

Uitspraak van The Director op donderdag 16 november 2006 om 10:25:
Ben nog nooit op een feest geweest waar dat zo is


Ik op genoeg :)
 
Waarschuw beheerder
donateur
stukje van onze live act op oldschool madness 11-11 ;P
filmer bedankt :D
wie het ook was :O

{ongeldige bron voor embed: http://video.google.com/videoplay?docid=-6475491299940975530&q=Cemon+Victa}
Artiest Neo-C
Waarschuw beheerder
donateur
achtervolgingswaanzin :honger:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tokkie.. op donderdag 16 november 2006 om 18:57:
achtervolgingswaanzin


:respect:
heel goed :D
Artiest {SHOWLIST artist 2561, 10405, 1678}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 november 2006 om 18:33:
stukje van onze live act op oldschool madness 11-11


Cool blijft leuk om te zien zoiets. :D
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cemon Victa [Ruud] op vrijdag 17 november 2006 om 02:19:
Cool blijft leuk om te zien zoiets


ga slapen ruud o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 03:18:
ga slapen ruud


moej m es horen o:)... :P..
heb je vandaag vrij ofzo?.. en niet miepen dat ik moet gaan pitte, ik ga zo de deur alweer uit:vaag:.. hoer'nbende..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tokkie.. op vrijdag 17 november 2006 om 06:16:
moej m es horen ... ..
heb je vandaag vrij ofzo?..


Nee hij moset gewoon om 6 uur eruit :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nadi 8) op vrijdag 17 november 2006 om 11:46:
Nee hij moset gewoon om 6 uur eruit


ah lol...
zal ie er mooi :rot: bij lopen..
en terecht o:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tokkie.. op vrijdag 17 november 2006 om 12:10:
zal ie er mooi bij lopen..


haha ja dat weet ik wel cker !!
Uitspraak van Tokkie.. op vrijdag 17 november 2006 om 12:10:
en terecht


:p :respect:
laatste aanpassing
 
Artiest {SHOWLIST artist 56342, 78981}
Waarschuw beheerder
Ik had trouwens ook nog 2 filmpjes met de telefoon opgenomen.



Angerfist Live



Shadowlands Terrorists


Wie was die man met die camera dan? was toch ook een video ofzo opgenomen
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 12:40:
haha ja dat weet ik wel cker


ja jij heb m van8 nog zeker meegemaakt...
ik niet o:)...
*mssn maar goed ook o:)*
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 12:58:
Wie was die man met die camera dan? was toch ook een video ofzo opgenomen


ja.. van partyvids, als geod is komt er binnenkort weer een korte samenvatting van de hele n8 kabaal in enschede:D..
www.partyvids.nl geloof ik
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 12:58:
Ik had trouwens ook nog 2 filmpjes met de telefoon opgenomen.


niet echt best geluid, ik heb ook veel filmpjes gemaakt, meer dan 1 uur :o alleen daar is juist het beeld vet gaar :p
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MiKKieJ op donderdag 16 november 2006 om 12:52:
Uitspraak van The Director op donderdag 16 november 2006 om 12:28:
Is dan toch 17 jaar en ouder!!

Duzz vanaf 17 jaar toch??
Of heb ik het mis??

ja oke, daar heb je een strak punt

maar meestal is het toch 16 jaar en ouder of 18 jaar en ouder?


Hij snapt hem:P Nee maar goed, hier een vraag denk je dat de sfeer beter word als het 18+ zou worden?

Laten we nou gewoon erover ophouden en gewoon de mensen comments laten posten over hoe het was. Basta
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 15:56:
Hij snapt hem :P Nee maar goed, hier een vraag denk je dat de sfeer beter word als het 18+ zou worden?


Dat moet nix uit maken!!
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tokkie.. op vrijdag 17 november 2006 om 06:16:
heb je vandaag vrij ofzo?.. en niet miepen dat ik moet gaan pitte, ik ga zo de deur alweer uit.. hoer'nbende


dat je dit typt was ik er al uit ;P


Uitspraak van Tokkie.. op vrijdag 17 november 2006 om 13:00:
van partyvids, als geod is komt er binnenkort weer een korte samenvatting van de hele n8 kabaal in enschede


nee, die was er niet deze keer :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 17:42:
dat je dit typt was ik er al uit


zat ik al te wachten tot mn bus ging..
half 6 verdomme.. en ook nog voor nix:@.. omdat een of andere hoer zich verslaapt... hoernbende..

maareuuhm..

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 17:42:
ie was er niet deze keer


sorry wist ik niet, waar was t wel van dan?
Waarschuw beheerder
Beetje triest dat terrechte kritiek een beetje weggewoven wordt en dat feedback-gevers omgezet worden in 'zeikerds'.
Dit terwijl dit topic gemaakt is om je mening te geven betreft dit feest d.w.z. dat er min en pluspunten benoemd mogen worden (feedback).
Helaas wordt dit blijkbaar als aanvallend beschouwd en men gaat zich verdedigen, zodra er zou worden toegegeven zijn beide kanten toch wat meer tevreden lijkt mij..(?!)
Mensen betalen een kaartje voor een bepaald (beloofd) aantal area's (meestal verschillende stylen/DJ's, meestal heeft men voorkeuren), wanneer dan een zaal met voorkeur niet aanwezig is dan zijn deze reacties toch logisch.
Dan moet je het als organisatie bij jezelf zoeken en niet bij publiek die feedback geeft betreft het gegeven feestje(waar dus iets ontbreekt en waar terrecht reactie op gegeven wordt)..


AMEN
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en iedereen houdt op met zeiken :D
goed bij vlots
Waarschuw beheerder
k vind ook dat je de leeftydsgrens wat hoger moet zetten.. op 18 ofso.. ook al ben ik zelf maar 17.. niet normaal hoeveel kleine kinderen van 14 daar rond lopen =S met hun grote bek.. bah
Waarschuw beheerder
:bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vots op zondag 19 november 2006 om 12:36:
Beetje triest dat terrechte kritiek een beetje weggewoven wordt en dat feedback-gevers omgezet worden in 'zeikerds'.


Zeker niet mee eens!
Als je reageert met goede argumenten waar de organisatie iets mee kan, dan geef je een feedback!
En niet: " Ow, het geluid was alweer kut! "
Uitspraak van VecinoNL op zondag 12 november 2006 om 20:05:
terwijl je op de avond zelf iedereen lekker uit zijn dak ziet gaan en de volgende ochtend allemaal weer lopen klagen.


Heel herkenbaar...

En bovendien zijn het altijd dezelfde mensen die iets negatiefs te melden hebben!

Enige minpunt wat ik vond was de ingang.
Misschien beter idee om volgende keer gewoon weer de hoofdingang open te gooien ( << Feedback B) )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jappo op donderdag 7 december 2006 om 17:51:
Enige minpunt wat ik vond was de ingang.
Misschien beter idee om volgende keer gewoon weer de hoofdingang open te gooien


ja idd :p naja was een super feestje :D



hehe dit was ook lache :D
laatste aanpassing door een beheerder