| Betreft: | evenement: Oldschool madness, zaterdag 11 november 2006 om 21:00 |
idee??
maar dan moet je wel open staan voor meningen en niet meteen in de verdedeging schieten en van alles en nog wat naar iemands kop gooien.
ook helemaal mee eens, maar das afgesloten hoofdstuk
hoop dat oa jij en je meisje het in het nieuwe jaar weer eens proberen
haha dat zowiezo wel.. wil dat nieuwe OSM wel eens zien
Maar ik voel me er wel mannelijk onder
vooruit dan maar
erg sterk oordeel
Agjah sommige mensen blijven gewoon zeikerig doen, je moet blij zijn dat zulke feesten er zijn. En het opzetten van zo'n feest vergt veel werk, en dat sommigen daar nog geen respect voor hebben. Hou dan eigen feest met goed geluid, goede dj's en kom ik langs
Inderdaad jullie moeten respect hebben dat de mensen van ESU zo f*cking druk zijn om er z'n knal feest neer te zetten
Die dees en irri zijn vriend en vriendin!
Kvin wel dat jullie de grootste zeikers zijn van het hele feest
Daarom zegt hij dat ook
Is dan toch 17 jaar en ouder!!
Duzz vanaf 17 jaar toch??
Of heb ik het mis??
Maak dan je punt en dram niet door!
Ben nog nooit op een feest geweest waar dat zo is
Cool blijft leuk om te zien zoiets
Wie was die man met die camera dan? was toch ook een video ofzo opgenomen
Uitspraak van The Director op donderdag 16 november 2006 om 12:28:
Is dan toch 17 jaar en ouder!!
Duzz vanaf 17 jaar toch??
Of heb ik het mis??
ja oke, daar heb je een strak punt
maar meestal is het toch 16 jaar en ouder of 18 jaar en ouder?
heb je vandaag vrij ofzo?.. en niet miepen dat ik moet gaan pitte, ik ga zo de deur alweer uit.. hoer'nbende
van partyvids, als geod is komt er binnenkort weer een korte samenvatting van de hele n8 kabaal in enschede
dat je dit typt was ik er al uit
ie was er niet deze keer
Beetje triest dat terrechte kritiek een beetje weggewoven wordt en dat feedback-gevers omgezet worden in 'zeikerds'.
terwijl je op de avond zelf iedereen lekker uit zijn dak ziet gaan en de volgende ochtend allemaal weer lopen klagen.