Vertel! Gooi het in de groep, misschien weet iemand er een antwoord op.. 
laatste aanpassing door een beheerder
Echt zo'n standaard internet antwoord Hoevaak je deze reply's wel niet op VW-forum leest haha.
poppetje
Lampje zit naast lampje van accu, dat brand als de accu bijna leeg is, en lampje van olie. Weet iemand waar dat lampje van is?laatste aanpassing 18 september 2006 19:28
- GTI
hou je brandstof verbruik effe in de peiling hij zal een te rijk of arm mengsel krijgen
dit meet hij in de uitlaat en als de verhouding brandstof lucht verhouding niet goed is zal hij dit aangeven
teveel lucht en te weinig brandstof > arm mengsel
teveel brandstof te veel lucht > rijk mengsel
kan invloed op de levensduur van je motor hebben
maar rijd is een garage binnen en vraag of ze even co willen meten dan weet je meer als deze te hoog is zou ik hem vervangen
khoop dat je er iets aan hebt
Niet 'Turbo Diesel Injection' ???
GTI = Gran Turismo Injection
IDE = Injection Direct Essence
Injectiesysteem van Renault.
Als je auto in de prak zit misschien
heb ik zeker wat aan ja.
Heb vorige week brief gekregen dat ik binnenkort apk keuring moet doen, dus geef het dan wel aan.
Zeker heeft zo'n turbo dan wel nut, alleen een intercool zorgt ervoor dat een turbo NOG meer nut heeft.
soort super charger
amateur turbo die met een ventilatortje meer lucht in je motor duwt..
ik ga erover nadenken in ieder geval..
een opel corsa van 1992 1.2 i ...
af en toe is het net of de accu zwak is omdat de motor langzaam ronddraait en vervolgens stopt,
in de auto begint hij te roken komt als je te langwacht brand hij de koppelingskabel door
hij heeft dit af en toe koppelings platen zijn sowieso goed kheb ze onder het rijden gecontroleerd ,,,
massa punten overal schoongemaakt (dus hij trekt ook niet de massa over de koppelingskabel ) ...
Dynamo? Maar koppelingskabel doorbranden?