Partyflock
 
Forumonderwerp · 890763
 
Waarschuw beheerder
heheeh indd.(y) aktie:P
 
Waarschuw beheerder
donateur
boefje ;P
Waarschuw beheerder
donateur
ze noemen het toch free festival O:) zaql ik zorgen dat het (bijna) free is ;p
Waarschuw beheerder
Het idee is vast niet na geaapt van six pack:P maar wel vet dat het is gelukt:)
Waarschuw beheerder
donateur
boefjes zijn de gene die 8 pleuro's vragen om je auto te parkeren terwijl het free festival heet ;p-
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mits :banana: op maandag 31 juli 2006 om 00:56:
Het idee is vast niet na geaapt van six pack maar wel vet dat het is gelukt


waar het vandaan komt komt het vandaan 8) maar scheelde ons iig een hoop geld en hadden niet die ranzige mix uit een blikje :/
 
Waarschuw beheerder
donateur
sufferts zijn mensen die denken dat men een gratis festival organiseert gewoon voor de aardigheid
Waarschuw beheerder
donateur
vond het anders best aardig van ze dat ze onze fles hebben laten liggen :9 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op maandag 31 juli 2006 om 00:58:
maar scheelde ons iig een hoop geld en hadden niet die ranzige mix uit een blikje


Dat klopt, is idd ranzige shit dat
 
Waarschuw beheerder
donateur
Jij blij.
Waarschuw beheerder
strakke actie :jaja:

Maar die hadden wij vorig jaar defQon al ondekt :roflol:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ninanaomi :bye: op maandag 31 juli 2006 om 00:57:
boefjes zijn de gene die 8 pleuro's vragen om je auto te parkeren terwijl het free festival heet


wat te drinken of eten koste ook al geld..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nexus.. op maandag 31 juli 2006 om 01:43:
Maar die hadden wij vorig jaar defQon al ondekt


ondekt was het al lang ;)



Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 01:46:
wat te drinken of eten koste ook al geld..


das normaal mop :lief: kost overal nml geld ;) maar 8 pleuro's vragen voor parkeren vind ik wel erg veel :|
lang leve de boes :cheer:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ninanaomi :bye: op maandag 31 juli 2006 om 01:49:
maar 8 pleuro's vragen voor parkeren vind ik wel erg veel


da's een halve fles :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op maandag 31 juli 2006 om 00:57:
boefjes zijn de gene die 8 pleuro's vragen om je auto te parkeren terwijl het free festival heet -


als je een paar meter verder had gereden zat je in een woonwijk..gratis parkeren dus ;)
Waarschuw beheerder
donateur
:D
k vroeg me al af hoe je dr aan kwam 8)

Omi :hug: leuk je gezien te hebben :9
 
Waarschuw beheerder
donateur
Was een geslaagd plan :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 05:25:
da's een halve fles


juist (Y)


Uitspraak van Mickeh op maandag 31 juli 2006 om 05:29:
als je een paar meter verder had gereden zat je in een woonwijk..gratis parkeren dus


heb zelf ook niet hoeven parkeren :O maar voor de mensen die het wel moesten betalen en dan niet meer binnen kwamen was het knap zuur ;p



Uitspraak van Marcel-o B) op maandag 31 juli 2006 om 06:18:
Omi leuk je gezien te hebben


zeker was weer ff gezellig :D


Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 08:25:
Was een geslaagd plan


:cheer:
Waarschuw beheerder
:cheer: Volgend jaar graven we gewoon een hele drankvoorraad in, blijven we meteen in een tentje overnachten met zuh alle :woep:

Strakke aktie Noom (Y) :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van T L C™ op maandag 31 juli 2006 om 09:25:
Volgend jaar graven we gewoon een hele drankvoorraad in, blijven we meteen in een tentje overnachten met zuh alle


denk dat er veel volgend jr gaan graven ;p





Uitspraak van T L C™ op maandag 31 juli 2006 om 09:25:
Strakke aktie Noom


8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op maandag 31 juli 2006 om 09:38:
denk dat er veel volgend jr gaan graven


Denk t ook wel...en zo makkelijk als dat dus gaat, waarom zou je t dan ook niet doen :lol:

Vond t echt supergezellig mop....(L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op maandag 31 juli 2006 om 00:57:
boefjes zijn de gene die 8 pleuro's vragen om je auto te parkeren terwijl het free festival heet ;p-


Om vervolgens voor een dichte deur te staan :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van T L C™ op maandag 31 juli 2006 om 09:42:
Denk t ook wel...en zo makkelijk als dat dus gaat, waarom zou je t dan ook niet doen


voor ons was het makkelijk :D maar volgens jr word denk moeilijk :/ als iedereen het gaat doen ;p
graven we straks iemand anders zn fels op :9



Uitspraak van T L C™ op maandag 31 juli 2006 om 09:42:
Vond t echt supergezellig mop....


ik ook :D :lief:


Uitspraak van Michael__ op maandag 31 juli 2006 om 09:45:
Om vervolgens voor een dichte deur te staan


dat risico zit er elk jr in :/ alleen vind ik het wel schofterig dat je het niet meer terug krijgt :s vorig jr mocht je niet eens meer je auto parkeren omdat het vol zat ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op maandag 31 juli 2006 om 01:49:
ondekt was het al lang


het is alleen minder als je op defQon komt en er staat een securitytent op je fles (N)
en eentje lag onder een tafeltje van zo'n vent wat daar kauwgom enzo verkoopt!

Bram (vriend van me) onder die tafel in en graven :roflol:
je had dat gezicht van die vent moeten zien toen hij die fles vast had :D:D

Prachtig!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Michael__ op maandag 31 juli 2006 om 09:45:
Om vervolgens voor een dichte deur te staan


:aai: Volgend jaar op tijd komen mop :9


Uitspraak van ninanaomi :bye: op maandag 31 juli 2006 om 09:53:
voor ons was het makkelijk maar volgens jr word denk moeilijk als iedereen het gaat doen


Gooi ik mn drank gewoon ten anker in t water :lol: Duik ik al die liters gewoon wel op 8)




Uitspraak van Nexus.. op maandag 31 juli 2006 om 10:19:
Bram (vriend van me) onder die tafel in en graven
je had dat gezicht van die vent moeten zien toen hij die fles vast had


:roflol: :roflol:

Dat had ik willen ziennnnnn :woep:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van T L C™ op maandag 31 juli 2006 om 10:23:
Gooi ik mn drank gewoon ten anker in t water Duik ik al die liters gewoon wel op


haha als jij dat ranzige water in gaat maak ik een foto ;p
Waarschuw beheerder
je kan ook onder het hek door rollen en de ander pakt het op. Simpel, ook vaak genoeg gedaan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op maandag 31 juli 2006 om 10:25:
haha als jij dat ranzige water in gaat maak ik een foto


Je moet er natuurlijk iets voor over hebben o:)


Uitspraak van PrOtOtyPe™ op maandag 31 juli 2006 om 10:33:
je kan ook onder het hek door rollen en de ander pakt het op. Simpel, ook vaak genoeg gedaan


Mallie :d (K)

Beetje bijgekomen mop? :9
Waarschuw beheerder
redelijk, maar nog steeds niet overheen dat ik weer dingen kwijt ben geraakt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nexus.. op maandag 31 juli 2006 om 10:19:
het is alleen minder als je op defQon komt en er staat een securitytent op je fles
en eentje lag onder een tafeltje van zo'n vent wat daar kauwgom enzo verkoopt!

Bram (vriend van me) onder die tafel in en graven
je had dat gezicht van die vent moeten zien toen hij die fles vast had

Prachtig!


GEWELDIG!!!! :lol: :lol: :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PrOtOtyPe™ op maandag 31 juli 2006 om 11:01:
redelijk, maar nog steeds niet overheen dat ik weer dingen kwijt ben geraakt


:-D Zoals?
Waarschuw beheerder
aantal :xtc: en 40 euro :'(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PrOtOtyPe™ op maandag 31 juli 2006 om 11:01:
redelijk, maar nog steeds niet overheen dat ik weer dingen kwijt ben geraakt


Ow Ow :s Dat klinkt niet best :no:


Uitspraak van PrOtOtyPe™ op maandag 31 juli 2006 om 11:09:
aantal en 40 euro


Fucked up jah o:) Dat gebeurt dus wel vaker? :o
Waarschuw beheerder
je moet op elk feest achter mijn aanlopen vind je nog eens wat zoals 70 euro op sensation black.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PrOtOtyPe™ op maandag 31 juli 2006 om 11:26:
je moet op elk feest achter mijn aanlopen vind je nog eens wat zoals 70 euro op sensation black.


:d :lol: Nou dan gaan we vanaf nu lekker achter je kontje aanlopen b) :9
 
Waarschuw beheerder
donateur
Jullie zijn echt goed bezig geweest! :bier:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op maandag 31 juli 2006 om 11:32:
Nou dan gaan we vanaf nu lekker achter je kontje aanlopen


beter, weet ik ook gelijk wie het heeft als ik het kwijt ben :P
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=500 height=375 cacheid=0000004500249f179171521a1a01831282]http://www.mijnalbum.nl/Foto=KH8PGUGT[/img]
[img width=500 height=375 cacheid=0000004500249f1984ab69c21a01831282]http://www.mijnalbum.nl/Foto=ROTXTR6K[/img]
[img width=500 height=375 cacheid=0000004500249f1d6e625cc91a01831282]http://www.mijnalbum.nl/Foto=8H3TNF3E[/img]
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
:cheer:
Waarschuw beheerder
nu de organisatie dit heeft gezien, gaan ze dag van te voren met een graafmachine alles controleren :x
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat ik mijn pistool, drugs en stroomstootwapen ook maar van tevoren begraaf.
 
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
strakke actie, want baco in blikjes is (n)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 11:37:
Jullie zijn echt goed bezig geweest!


Volgens mij zijn er nog wel een paar goed bezig geweest :cheer: 8)

Uitspraak van PrOtOtyPe™ op maandag 31 juli 2006 om 11:49:
beter, weet ik ook gelijk wie het heeft als ik het kwijt ben


Hey wat je vindt mag je houden hoor o:) :9