Partyflock
 
Forumonderwerp · 890763
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 05:25:
da's een halve fles


juist (Y)


Uitspraak van Mickeh op maandag 31 juli 2006 om 05:29:
als je een paar meter verder had gereden zat je in een woonwijk..gratis parkeren dus


heb zelf ook niet hoeven parkeren :O maar voor de mensen die het wel moesten betalen en dan niet meer binnen kwamen was het knap zuur ;p



Uitspraak van Marcel-o B) op maandag 31 juli 2006 om 06:18:
Omi leuk je gezien te hebben


zeker was weer ff gezellig :D


Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 08:25:
Was een geslaagd plan


:cheer:
Waarschuw beheerder
:cheer: Volgend jaar graven we gewoon een hele drankvoorraad in, blijven we meteen in een tentje overnachten met zuh alle :woep:

Strakke aktie Noom (Y) :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van T L C™ op maandag 31 juli 2006 om 09:25:
Volgend jaar graven we gewoon een hele drankvoorraad in, blijven we meteen in een tentje overnachten met zuh alle


denk dat er veel volgend jr gaan graven ;p





Uitspraak van T L C™ op maandag 31 juli 2006 om 09:25:
Strakke aktie Noom


8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op maandag 31 juli 2006 om 09:38:
denk dat er veel volgend jr gaan graven


Denk t ook wel...en zo makkelijk als dat dus gaat, waarom zou je t dan ook niet doen :lol:

Vond t echt supergezellig mop....(L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op maandag 31 juli 2006 om 00:57:
boefjes zijn de gene die 8 pleuro's vragen om je auto te parkeren terwijl het free festival heet ;p-


Om vervolgens voor een dichte deur te staan :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van T L C™ op maandag 31 juli 2006 om 09:42:
Denk t ook wel...en zo makkelijk als dat dus gaat, waarom zou je t dan ook niet doen


voor ons was het makkelijk :D maar volgens jr word denk moeilijk :/ als iedereen het gaat doen ;p
graven we straks iemand anders zn fels op :9



Uitspraak van T L C™ op maandag 31 juli 2006 om 09:42:
Vond t echt supergezellig mop....


ik ook :D :lief:


Uitspraak van Michael__ op maandag 31 juli 2006 om 09:45:
Om vervolgens voor een dichte deur te staan


dat risico zit er elk jr in :/ alleen vind ik het wel schofterig dat je het niet meer terug krijgt :s vorig jr mocht je niet eens meer je auto parkeren omdat het vol zat ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op maandag 31 juli 2006 om 01:49:
ondekt was het al lang


het is alleen minder als je op defQon komt en er staat een securitytent op je fles (N)
en eentje lag onder een tafeltje van zo'n vent wat daar kauwgom enzo verkoopt!

Bram (vriend van me) onder die tafel in en graven :roflol:
je had dat gezicht van die vent moeten zien toen hij die fles vast had :D:D

Prachtig!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Michael__ op maandag 31 juli 2006 om 09:45:
Om vervolgens voor een dichte deur te staan


:aai: Volgend jaar op tijd komen mop :9


Uitspraak van ninanaomi :bye: op maandag 31 juli 2006 om 09:53:
voor ons was het makkelijk maar volgens jr word denk moeilijk als iedereen het gaat doen


Gooi ik mn drank gewoon ten anker in t water :lol: Duik ik al die liters gewoon wel op 8)




Uitspraak van Nexus.. op maandag 31 juli 2006 om 10:19:
Bram (vriend van me) onder die tafel in en graven
je had dat gezicht van die vent moeten zien toen hij die fles vast had


:roflol: :roflol:

Dat had ik willen ziennnnnn :woep:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van T L C™ op maandag 31 juli 2006 om 10:23:
Gooi ik mn drank gewoon ten anker in t water Duik ik al die liters gewoon wel op


haha als jij dat ranzige water in gaat maak ik een foto ;p
Waarschuw beheerder
je kan ook onder het hek door rollen en de ander pakt het op. Simpel, ook vaak genoeg gedaan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op maandag 31 juli 2006 om 10:25:
haha als jij dat ranzige water in gaat maak ik een foto


Je moet er natuurlijk iets voor over hebben o:)


Uitspraak van PrOtOtyPe™ op maandag 31 juli 2006 om 10:33:
je kan ook onder het hek door rollen en de ander pakt het op. Simpel, ook vaak genoeg gedaan


Mallie :d (K)

Beetje bijgekomen mop? :9
Waarschuw beheerder
redelijk, maar nog steeds niet overheen dat ik weer dingen kwijt ben geraakt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nexus.. op maandag 31 juli 2006 om 10:19:
het is alleen minder als je op defQon komt en er staat een securitytent op je fles
en eentje lag onder een tafeltje van zo'n vent wat daar kauwgom enzo verkoopt!

Bram (vriend van me) onder die tafel in en graven
je had dat gezicht van die vent moeten zien toen hij die fles vast had

Prachtig!


GEWELDIG!!!! :lol: :lol: :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PrOtOtyPe™ op maandag 31 juli 2006 om 11:01:
redelijk, maar nog steeds niet overheen dat ik weer dingen kwijt ben geraakt


:-D Zoals?
Waarschuw beheerder
aantal :xtc: en 40 euro :'(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PrOtOtyPe™ op maandag 31 juli 2006 om 11:01:
redelijk, maar nog steeds niet overheen dat ik weer dingen kwijt ben geraakt


Ow Ow :s Dat klinkt niet best :no:


Uitspraak van PrOtOtyPe™ op maandag 31 juli 2006 om 11:09:
aantal en 40 euro


Fucked up jah o:) Dat gebeurt dus wel vaker? :o
Waarschuw beheerder
je moet op elk feest achter mijn aanlopen vind je nog eens wat zoals 70 euro op sensation black.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PrOtOtyPe™ op maandag 31 juli 2006 om 11:26:
je moet op elk feest achter mijn aanlopen vind je nog eens wat zoals 70 euro op sensation black.


:d :lol: Nou dan gaan we vanaf nu lekker achter je kontje aanlopen b) :9
 
Waarschuw beheerder
donateur
Jullie zijn echt goed bezig geweest! :bier:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op maandag 31 juli 2006 om 11:32:
Nou dan gaan we vanaf nu lekker achter je kontje aanlopen


beter, weet ik ook gelijk wie het heeft als ik het kwijt ben :P
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=500 height=375 cacheid=0000004500249f179171521a1a01831282]http://www.mijnalbum.nl/Foto=KH8PGUGT[/img]
[img width=500 height=375 cacheid=0000004500249f1984ab69c21a01831282]http://www.mijnalbum.nl/Foto=ROTXTR6K[/img]
[img width=500 height=375 cacheid=0000004500249f1d6e625cc91a01831282]http://www.mijnalbum.nl/Foto=8H3TNF3E[/img]
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
:cheer:
Waarschuw beheerder
nu de organisatie dit heeft gezien, gaan ze dag van te voren met een graafmachine alles controleren :x
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat ik mijn pistool, drugs en stroomstootwapen ook maar van tevoren begraaf.
 
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
strakke actie, want baco in blikjes is (n)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 11:37:
Jullie zijn echt goed bezig geweest!


Volgens mij zijn er nog wel een paar goed bezig geweest :cheer: 8)

Uitspraak van PrOtOtyPe™ op maandag 31 juli 2006 om 11:49:
beter, weet ik ook gelijk wie het heeft als ik het kwijt ben


Hey wat je vindt mag je houden hoor o:) :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PrOtOtyPe™ op maandag 31 juli 2006 om 12:30:
nu de organisatie dit heeft gezien, gaan ze dag van te voren met een graafmachine alles controleren


whaha wens ze er suc6 mee :flower: volgend jr verzinnen we wel wat anders 8)



Uitspraak van :harry-u:APELDOORNEr_AW op maandag 31 juli 2006 om 12:51:
HOii!!


doeiii!!! :):):)


Uitspraak van actief op maandag 31 juli 2006 om 13:09:
strakke actie, want baco in blikjes is


idd wat was dat ranzige zooi :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op maandag 31 juli 2006 om 13:23:
whaha wens ze er suc6 mee volgend jr verzinnen we wel wat anders


Ik blijf erbij, ik gooi mn drank ten anker in t water volgend jaar :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op maandag 31 juli 2006 om 09:38:
Uitspraak van (k) T L C (k) op maandag 31 juli 2006 om 09:25:
Volgend jaar graven we gewoon een hele drankvoorraad in, blijven we meteen in een tentje overnachten met zuh alle


Dancevalley 98 mn gappies kwamen met 5 flessen sterk aanlopen, begraven op de grasheuvel. Whuhahaha. Altijd lache zon actie!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van T L C™ op maandag 31 juli 2006 om 13:24:
Ik blijf erbij, ik gooi mn drank ten anker in t water volgend jaar


vertel je wel ff waar in het water dan O:) ;p
 
Waarschuw beheerder
donateur
er was zelfs iemand die die lege fles wou kopen voor 20 euro?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 20:10:
er was zelfs iemand die die lege fles wou kopen voor 20 euro?


whahaha volgens mij had die niet echt door dat die leeg was :lol:
 
Waarschuw beheerder
donateur
daarom riep ik de hele tijd, gooi er water in
kan je heel veel mensen mee in de zeik nemen :)
Waarschuw beheerder
donateur
whaha maar dan had ik straks kunnen rennen ;p
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ninanaomi :bye: op maandag 31 juli 2006 om 23:43:
whaha maar dan had ik straks kunnen rennen ;p


en je houdt al niet van lopen haha
Waarschuw beheerder
donateur
lopen wel O:) rennen daar in tegen echt niet :no:
Waarschuw beheerder
:s Kwou dat t nog zondag was :nocheer:

(L) *Sjuchttt*
Waarschuw beheerder
Ga t morgen gewoon over doen :woep:

Purmerend omtoveren in Almere strand (L) :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
nix kan almere strand nog overtreffen *zucht* :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op donderdag 3 augustus 2006 om 23:32:
nix kan almere strand nog overtreffen *zucht*


Welles Naoom :o

Degeen waar ik mee op Almerestrand was :9

En jaaa.....daar was jij ook mop (L) :)
Waarschuw beheerder
donateur
ok ok er zijn er twee die HET strand konden overtreffen O:)
maar die tweede is spoorloos *zucht* :cry: ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op vrijdag 4 augustus 2006 om 11:10:
ok ok er zijn er twee die HET strand konden overtreffen
maar die tweede is spoorloos *zucht*


We kunnen natuurlijk ook gewoon een speciaal programma inschakelen, eens zien hoe lang die dan nog spoorloos is o:)

:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van T L C™ op vrijdag 4 augustus 2006 om 12:17:
We kunnen natuurlijk ook gewoon een speciaal programma inschakelen, eens zien hoe lang die dan nog spoorloos is


whahah goed plan (Y)
mevrouw hoe heet hij???
geen idee :no:
hoe oud was hij???
geen idee :no:
waar komt die vandaan???
geen idee :no:
hoe ziet die eruit???
te lekker :9


whaha kunnen ze vast veel mee 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op zaterdag 5 augustus 2006 om 11:43:
kunnen ze vast veel mee


Ze hebben hem gevondennnnnnnnnnnnnnn :cheer:

Opgespoord, toen ie opeens spoorloos was :woep:

:x
laatste aanpassing