ik en https://vip.partyflock.nl/user/63924 hebben op maandag eind van de dag een fles bacardi
begraven
smaakte goed op het free festival
whehehe
| Betreft: | evenement: Free Festival, zondag 30 juli 2006 om 12:00 |
da's een halve fles
als je een paar meter verder had gereden zat je in een woonwijk..gratis parkeren dus
Omi leuk je gezien te hebben
Was een geslaagd plan
Denk t ook wel...en zo makkelijk als dat dus gaat, waarom zou je t dan ook niet doen
Vond t echt supergezellig mop....
Om vervolgens voor een dichte deur te staan
ondekt was het al lang
Om vervolgens voor een dichte deur te staan
voor ons was het makkelijk maar volgens jr word denk moeilijk als iedereen het gaat doen
Bram (vriend van me) onder die tafel in en graven
je had dat gezicht van die vent moeten zien toen hij die fles vast had
haha als jij dat ranzige water in gaat maak ik een foto
je kan ook onder het hek door rollen en de ander pakt het op. Simpel, ook vaak genoeg gedaan
het is alleen minder als je op defQon komt en er staat een securitytent op je fles
en eentje lag onder een tafeltje van zo'n vent wat daar kauwgom enzo verkoopt!
Bram (vriend van me) onder die tafel in en graven
je had dat gezicht van die vent moeten zien toen hij die fles vast had
Prachtig!
redelijk, maar nog steeds niet overheen dat ik weer dingen kwijt ben geraakt
redelijk, maar nog steeds niet overheen dat ik weer dingen kwijt ben geraakt
aantal en 40 euro
je moet op elk feest achter mijn aanlopen vind je nog eens wat zoals 70 euro op sensation black.
Jullie zijn echt goed bezig geweest!
beter, weet ik ook gelijk wie het heeft als ik het kwijt ben
nu de organisatie dit heeft gezien, gaan ze dag van te voren met een graafmachine alles controleren
HOii!!
strakke actie, want baco in blikjes is
Uitspraak vanT L C
op maandag 31 juli 2006 om 09:25:
Volgend jaar graven we gewoon een hele drankvoorraad in, blijven we meteen in een tentje overnachten met zuh alle
We kunnen natuurlijk ook gewoon een speciaal programma inschakelen, eens zien hoe lang die dan nog spoorloos is