Partyflock
 
Forumonderwerp · 890763
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PrOtOtyPe™ op maandag 31 juli 2006 om 12:30:
nu de organisatie dit heeft gezien, gaan ze dag van te voren met een graafmachine alles controleren


whaha wens ze er suc6 mee :flower: volgend jr verzinnen we wel wat anders 8)



Uitspraak van :harry-u:APELDOORNEr_AW op maandag 31 juli 2006 om 12:51:
HOii!!


doeiii!!! :):):)


Uitspraak van actief op maandag 31 juli 2006 om 13:09:
strakke actie, want baco in blikjes is


idd wat was dat ranzige zooi :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op maandag 31 juli 2006 om 13:23:
whaha wens ze er suc6 mee volgend jr verzinnen we wel wat anders


Ik blijf erbij, ik gooi mn drank ten anker in t water volgend jaar :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op maandag 31 juli 2006 om 09:38:
Uitspraak van (k) T L C (k) op maandag 31 juli 2006 om 09:25:
Volgend jaar graven we gewoon een hele drankvoorraad in, blijven we meteen in een tentje overnachten met zuh alle


Dancevalley 98 mn gappies kwamen met 5 flessen sterk aanlopen, begraven op de grasheuvel. Whuhahaha. Altijd lache zon actie!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van T L C™ op maandag 31 juli 2006 om 13:24:
Ik blijf erbij, ik gooi mn drank ten anker in t water volgend jaar


vertel je wel ff waar in het water dan O:) ;p
 
Waarschuw beheerder
donateur
er was zelfs iemand die die lege fles wou kopen voor 20 euro?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 20:10:
er was zelfs iemand die die lege fles wou kopen voor 20 euro?


whahaha volgens mij had die niet echt door dat die leeg was :lol:
 
Waarschuw beheerder
donateur
daarom riep ik de hele tijd, gooi er water in
kan je heel veel mensen mee in de zeik nemen :)
Waarschuw beheerder
donateur
whaha maar dan had ik straks kunnen rennen ;p
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ninanaomi :bye: op maandag 31 juli 2006 om 23:43:
whaha maar dan had ik straks kunnen rennen ;p


en je houdt al niet van lopen haha
Waarschuw beheerder
donateur
lopen wel O:) rennen daar in tegen echt niet :no:
Waarschuw beheerder
:s Kwou dat t nog zondag was :nocheer:

(L) *Sjuchttt*
Waarschuw beheerder
Ga t morgen gewoon over doen :woep:

Purmerend omtoveren in Almere strand (L) :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
nix kan almere strand nog overtreffen *zucht* :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op donderdag 3 augustus 2006 om 23:32:
nix kan almere strand nog overtreffen *zucht*


Welles Naoom :o

Degeen waar ik mee op Almerestrand was :9

En jaaa.....daar was jij ook mop (L) :)
Waarschuw beheerder
donateur
ok ok er zijn er twee die HET strand konden overtreffen O:)
maar die tweede is spoorloos *zucht* :cry: ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op vrijdag 4 augustus 2006 om 11:10:
ok ok er zijn er twee die HET strand konden overtreffen
maar die tweede is spoorloos *zucht*


We kunnen natuurlijk ook gewoon een speciaal programma inschakelen, eens zien hoe lang die dan nog spoorloos is o:)

:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van T L C™ op vrijdag 4 augustus 2006 om 12:17:
We kunnen natuurlijk ook gewoon een speciaal programma inschakelen, eens zien hoe lang die dan nog spoorloos is


whahah goed plan (Y)
mevrouw hoe heet hij???
geen idee :no:
hoe oud was hij???
geen idee :no:
waar komt die vandaan???
geen idee :no:
hoe ziet die eruit???
te lekker :9


whaha kunnen ze vast veel mee 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op zaterdag 5 augustus 2006 om 11:43:
kunnen ze vast veel mee


Ze hebben hem gevondennnnnnnnnnnnnnn :cheer:

Opgespoord, toen ie opeens spoorloos was :woep:

:x
laatste aanpassing