ik en https://vip.partyflock.nl/user/63924 hebben op maandag eind van de dag een fles bacardi
begraven
smaakte goed op het free festival
whehehe
| Betreft: | evenement: Free Festival, zondag 30 juli 2006 om 12:00 |
nu de organisatie dit heeft gezien, gaan ze dag van te voren met een graafmachine alles controleren
HOii!!
strakke actie, want baco in blikjes is
Uitspraak vanT L C
op maandag 31 juli 2006 om 09:25:
Volgend jaar graven we gewoon een hele drankvoorraad in, blijven we meteen in een tentje overnachten met zuh alle
We kunnen natuurlijk ook gewoon een speciaal programma inschakelen, eens zien hoe lang die dan nog spoorloos is