| Betreft: | evenement: Free Festival, zondag 30 juli 2006 om 12:00 |
nu vind ik t niet erg...zit toch binnen..maar zou naar bloemendaal gaan...zit er ook niet in denk ik..
bijna iedereen zeurt over het weer, maar niemand doet er wat aan
maar niemand doet er wat aan
ben al een uur de regendans aan t doen..en zo te zien helpt t wel...alleen de zonnedans ken ik niet helaas..
Tis ook nooit goed he

hahah
bijna iedereen zeurt over het weer, maar niemand doet er wat aan
hahah
en wat wou je er precies tegen doen dan leg mij dat is uit,behalve emigreren
emigreren
is een optie toch?
ben al een uur de regendans aan t doen..en zo te zien helpt t wel...alleen de zonnedans ken ik niet helaas..
hier schijnt de zon weer hoor
hier schijnt de zon weer hoor
ow dus t helpt toch..
Bah,Bah
gieten da het hier doet
je zou eens zonder regen moeten leven
kijken of je dat bevalt
Ik heb wat met outdoor feesten... naar elk outdoor feest waar ik heen ga .. regent het 
Heb nog nooit uitstekend weer gehad op een outdoor feest dus.. en ben daarom ook erg blij dat het gisteren gratis was.
Grr ik haat regen
Helemaal als het heel de week veel te warm is en het zonnetje lekker schijnt, maar dat je dan aan het werk bent.. en als je weer net lekker vrij hebt.. regent het weer 
*zucht*
Ach, het gaat gelukkig wel tenslotte om de gezelligheid
En die is er meestal wel, of het nou regent of niet 
Heb nog nooit uitstekend weer gehad op een outdoor feest dus.. en ben daarom ook erg blij dat het gisteren gratis was.
Grr ik haat regen
*zucht*
Ach, het gaat gelukkig wel tenslotte om de gezelligheid
Poncho ze waren de redding in nood.. ik heb er zelfs een me genomen als souvenier!
donateur
Nou, ik vind het niet erg dat het nu ff regent hoor. De natuur moet ook af en toe water hebben. Anders gaat de bomen en planten dood, dat willen we toch ook niet? 
Maargoed, opzich mag van mij nu de zon wel weer gaan schijnen ja. De bomen & planten hebben inmiddels al wel weer genoeg water gehad...
Maargoed, opzich mag van mij nu de zon wel weer gaan schijnen ja. De bomen & planten hebben inmiddels al wel weer genoeg water gehad...











![¨°o.O·[-:x-Lizaaa(K)aaaa.-:x-]O.o°‘](/images/user/311063_15904.jpg)










