| Betreft: | evenement: Free Festival, zondag 30 juli 2006 om 12:00 |
Bah,Bah
gieten da het hier doet
je zou eens zonder regen moeten leven
kijken of je dat bevalt
Ik heb wat met outdoor feesten... naar elk outdoor feest waar ik heen ga .. regent het 
Heb nog nooit uitstekend weer gehad op een outdoor feest dus.. en ben daarom ook erg blij dat het gisteren gratis was.
Grr ik haat regen
Helemaal als het heel de week veel te warm is en het zonnetje lekker schijnt, maar dat je dan aan het werk bent.. en als je weer net lekker vrij hebt.. regent het weer 
*zucht*
Ach, het gaat gelukkig wel tenslotte om de gezelligheid
En die is er meestal wel, of het nou regent of niet 
Heb nog nooit uitstekend weer gehad op een outdoor feest dus.. en ben daarom ook erg blij dat het gisteren gratis was.
Grr ik haat regen
*zucht*
Ach, het gaat gelukkig wel tenslotte om de gezelligheid
Poncho ze waren de redding in nood.. ik heb er zelfs een me genomen als souvenier!
donateur
Nou, ik vind het niet erg dat het nu ff regent hoor. De natuur moet ook af en toe water hebben. Anders gaat de bomen en planten dood, dat willen we toch ook niet? 
Maargoed, opzich mag van mij nu de zon wel weer gaan schijnen ja. De bomen & planten hebben inmiddels al wel weer genoeg water gehad...
Maargoed, opzich mag van mij nu de zon wel weer gaan schijnen ja. De bomen & planten hebben inmiddels al wel weer genoeg water gehad...
Ik heb wat met outdoor feesten... naar elk outdoor feest waar ik heen ga .. regent het
Heb nog nooit uitstekend weer gehad op een outdoor feest dus.. en ben daarom ook erg blij dat het gisteren gratis was
hehe dat heb ik dus juist niet
heb alleen op Emporium zaad weer gehad en op Dance Valley vorig jaar 2 buitjes gehad, voor rest alleen maar stralend weer en soms hoge temperaturen.
Lekker voor de mensen die bij het freefestival zijn....het komt met bakken uit de hemel!! Wat vindt jij van de regen?
nou dat viel ook wel mee.... stond wel 1 keer flink in de regen...maar je droogt daar binnen well op
en gelukkig waren twee tenten, dus je kon genoeg schuilen!!!
regen...geef maar liever zon!!!!!!!!!
Lekker voor de mensen die bij het freefestival zijn....het komt met bakken uit de hemel!! Wat vindt jij van de regen?
als je naar een feest gaat dan weet je een paar dagen van te voren al of het gaat regenen of niet.
als je niet tegen regen kan dan moet je thuis blijven.
en als je wel naar een feest gaat dan moet je niet gaan lopen piepen als het gaat regenen.
MENSEN WE ZIJN NIET VAN SUIKER!!!!!!!!!!!





















