| Betreft: | evenement: Free Festival, zondag 30 juli 2006 om 12:00 |
Uitspraak van ¨°o.O·[-Bah,Bah-Lizaaa
aaaa.-
-]O.o°‘ op zondag 30 juli 2006 om 18:14:
gieten da het hier doet
je zou eens zonder regen moeten leven
kijken of je dat bevalt
Ik heb wat met outdoor feesten... naar elk outdoor feest waar ik heen ga .. regent het 
Heb nog nooit uitstekend weer gehad op een outdoor feest dus.. en ben daarom ook erg blij dat het gisteren gratis was.
Grr ik haat regen
Helemaal als het heel de week veel te warm is en het zonnetje lekker schijnt, maar dat je dan aan het werk bent.. en als je weer net lekker vrij hebt.. regent het weer 
*zucht*
Ach, het gaat gelukkig wel tenslotte om de gezelligheid
En die is er meestal wel, of het nou regent of niet 
Heb nog nooit uitstekend weer gehad op een outdoor feest dus.. en ben daarom ook erg blij dat het gisteren gratis was.
Grr ik haat regen
*zucht*
Ach, het gaat gelukkig wel tenslotte om de gezelligheid
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 12:11:k heb wat met outdoor feesten... naar elk outdoor feest waar ik heen ga .. regent het
uhm beter blijf jij dan bij de ffwd thuis
Poncho ze waren de redding in nood.. ik heb er zelfs een me genomen als souvenier!
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 juli 2006 om 17:09:af en toe is regen wel lekker
lekker verkoelend
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 17:02:uhm beter blijf jij dan bij de ffwd thuis
Bang dat je smelt
Maar idd.. verleden jaar bij de FFWD regende het ook vroeg in de middag.. later werd het gelukkig wel een beetje zonnig.
We zullen zien
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 12:11:Ik heb wat met outdoor feesten... naar elk outdoor feest waar ik heen ga .. regent het
Heb nog nooit uitstekend weer gehad op een outdoor feest dus.. en ben daarom ook erg blij dat het gisteren gratis was
hehe dat heb ik dus juist niet
heb alleen op Emporium zaad weer gehad en op Dance Valley vorig jaar 2 buitjes gehad, voor rest alleen maar stralend weer en soms hoge temperaturen.
Uitspraak van actief op dinsdag 15 augustus 2006 om 21:54:Zon mag idd wel weer es een keer gaan schijnen
heb je goed voor mekaar gekregen!
Uitspraak van actief op woensdag 16 augustus 2006 om 13:04:heb je goed voor mekaar gekregen!
idd, lekker!
kvind regen alleen relaxt als het een tijdlang warm is geweest. en dan met onweer enzo
Lekker voor de mensen die bij het freefestival zijn....het komt met bakken uit de hemel!! Wat vindt jij van de regen?
nou dat viel ook wel mee.... stond wel 1 keer flink in de regen...maar je droogt daar binnen well op
en gelukkig waren twee tenten, dus je kon genoeg schuilen!!!
regen...geef maar liever zon!!!!!!!!!
Lekker voor de mensen die bij het freefestival zijn....het komt met bakken uit de hemel!! Wat vindt jij van de regen?
als je naar een feest gaat dan weet je een paar dagen van te voren al of het gaat regenen of niet.
als je niet tegen regen kan dan moet je thuis blijven.
en als je wel naar een feest gaat dan moet je niet gaan lopen piepen als het gaat regenen.
MENSEN WE ZIJN NIET VAN SUIKER!!!!!!!!!!!




















