Partyflock
 
Forumonderwerp · 890696
Lekker voor de mensen die bij het freefestival zijn....het komt met bakken uit de hemel!! Wat vindt jij van de regen?
 
Ik ga zo buiten even regendansje doen, heerlijk:P
 
Ik vind het nu wel lekker, zo koelt het tenminste ook een beetje af (Y)
heerlijk een avondje regen

drup drup drup :D
vind het nu wel ff lekker. voor mij mag het een week regenen. en daarna weer zomeren :D
 
Ik heb wat met outdoor feesten... naar elk outdoor feest waar ik heen ga .. regent het :@
Heb nog nooit uitstekend weer gehad op een outdoor feest dus.. en ben daarom ook erg blij dat het gisteren gratis was.

Grr ik haat regen :[ Helemaal als het heel de week veel te warm is en het zonnetje lekker schijnt, maar dat je dan aan het werk bent.. en als je weer net lekker vrij hebt.. regent het weer :/
*zucht*

Ach, het gaat gelukkig wel tenslotte om de gezelligheid :) En die is er meestal wel, of het nou regent of niet (y)
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 12:11:
k heb wat met outdoor feesten... naar elk outdoor feest waar ik heen ga .. regent het :@


uhm beter blijf jij dan bij de ffwd thuis :|;P
Poncho ze waren de redding in nood.. ik heb er zelfs een me genomen als souvenier!:)
 
Werkzaam bij Afterdreams
heb helemaal geen last van de regen gehad stond lekker in een tent :D

daarna was het een stuk rustiger geworden nadat het had geregend vond ik wel beter was er weer wat meer ruimte:D

heb me prima vermaakt:yes:
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 juli 2006 om 17:09:
af en toe is regen wel lekker
lekker verkoelend


:)
 
pfff hier in het noorden komt het ok met bakken naar beneden :s :/ goed voor de plantjes als het maar droog is als ik de deur uit moet!!!

en tip paraplu of petje help
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 17:02:
uhm beter blijf jij dan bij de ffwd thuis


:@ :d das niet lief..

Bang dat je smelt 8-)?

Maar idd.. verleden jaar bij de FFWD regende het ook vroeg in de middag.. later werd het gelukkig wel een beetje zonnig. :d

We zullen zien (6)
 
 
hou ook niet van regen nee :nee: :nee: :nee:
Maar s'nachts vind ik het wel wat hebben!! :D
Uitspraak van United1 op zondag 30 juli 2006 om 17:07:
Wat vindt jij van de regen?


Ik haat het!! :S
nou...... soms is t ook best weel ff lekker hoor,.... zoals nu.! en dan met die mooie oranje lucht,,,,
Als ik binnen zit boeit het me niks.. maar als ik buiten ben of weg moet vind ik het kut :P

Maar soms is het idd ook wel ff lekker
Artiest {SHOWLIST artist 45954, 23467}
Uitspraak van United1 op zondag 30 juli 2006 om 17:07:
Wat vindt jij van de regen?


zwaar bagger :S

beter de kou dan de regen :S
Uitspraak van United1 op zondag 30 juli 2006 om 17:07:
Wat vindt jij van de regen?


als ik er maar niet doorheen hoef te fietsen, dat HAAT ik echt
regen is chill zolang ik maar niet naar een afspraak toe hoef, terug komen ervan vind ik nie zo erg:)
 
regen mag best vallen.. zolang et niet op mijn hoofd valt vind ik et allemaal best:P
Uitspraak van Enovi!!! op woensdag 2 augustus 2006 om 01:29:
als ik er maar niet doorheen hoef te fietsen, dat HAAT ik echt


Idd :[ moet nu dus heel snel gaan stoppen met regenen!!
 
Nu benk ik de regen wel weer zat :@
 
Regen op zich is prima, wisselvallig weer is veel erger.
Sta je in je regenpakkie, schijnt de zon en is het 30 gr, of in je korte broek met wind en regen :[
Het maakt mij niet uit wat voor weer het is, als het maar droog is op een festival!
 
Hou ook niet van regen :(
Uitspraak van United1 op zondag 30 juli 2006 om 17:07:
Wat vindt jij van de regen?


(n) (n) (n)
Doe mij maar zo een hittegolfje. B)
 
Heerlijk, hoef toch niet naar buiten!!:P
 
zolang k binnen zit vin k alles best;)
 
Nou, ik vind het niet erg dat het nu ff regent hoor. De natuur moet ook af en toe water hebben. Anders gaat de bomen en planten dood, dat willen we toch ook niet? :)

Maargoed, opzich mag van mij nu de zon wel weer gaan schijnen ja. De bomen & planten hebben inmiddels al wel weer genoeg water gehad... :P
 
Ik vind het wel eens lekker, als je lekker binnen zit, leuk dvdtje dr bij, of op bed ligt en je hoor het gieten buiten..
 
Als je naar buiten moet is het minder, maar als je lekker binnen zit en je hoort het zo tegen het raam tikken vind ik het wel wat hebben. :P
 
kan best een heerlijke verkoeling zijn
 
vandaag heeft het gelukkig nog niet geregent
 
Hier (omg Utrecht) stort het!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heeft vandaag al zo onwijs veel geregent hierzo :O
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 12:11:
Ik heb wat met outdoor feesten... naar elk outdoor feest waar ik heen ga .. regent het
Heb nog nooit uitstekend weer gehad op een outdoor feest dus.. en ben daarom ook erg blij dat het gisteren gratis was


hehe dat heb ik dus juist niet:p

heb alleen op Emporium zaad weer gehad en op Dance Valley vorig jaar 2 buitjes gehad, voor rest alleen maar stralend weer en soms hoge temperaturen.
 
KnuffolMutz , ga dan ook eens een keer naar Defqon 1! :p
 
Uitspraak van United1 op zondag 30 juli 2006 om 17:07:
Wat vindt jij van de regen?


heeeeerlijk....lekker naar buiten in de plassen stampen....:cheer:
k denk dat je niet de enigste bent..
 
Ik heb een mini-modderplas in mn achtertuin :D Naast de vijver :d
En het is heerlijk als ik lekker aan het werk ben, binnen en ik anderen door de regen zie baggeren :devil:

Maar op de snelweg is het kut :[
Heb er een skijthekel aan :@
regen vind ik het leukst als ik warm en droog zit (y)
of als het héél warm buiten is, en de regen is ook niet koud en het gutst naar beneden, is het heerlijk om nat te worden :cheer:
 
Zon mag idd wel weer es een keer gaan schijnen :/
 
Uitspraak van actief op dinsdag 15 augustus 2006 om 21:54:
Zon mag idd wel weer es een keer gaan schijnen


heb je goed voor mekaar gekregen! (Y)
 
Uitspraak van actief op woensdag 16 augustus 2006 om 13:04:
heb je goed voor mekaar gekregen! (Y)


idd, lekker!:)

kvind regen alleen relaxt als het een tijdlang warm is geweest. en dan met onweer enzo:D voor de rest hoeft het van mij niet zo nodig...:no:
Uitspraak van United1 op zondag 30 juli 2006 om 17:07:
Lekker voor de mensen die bij het freefestival zijn....het komt met bakken uit de hemel!! Wat vindt jij van de regen?


nou dat viel ook wel mee.... stond wel 1 keer flink in de regen...maar je droogt daar binnen well op :)

en gelukkig waren twee tenten, dus je kon genoeg schuilen!!!

regen...geef maar liever zon!!!!!!!!!
 
Uitspraak van United1 op zondag 30 juli 2006 om 17:07:
Lekker voor de mensen die bij het freefestival zijn....het komt met bakken uit de hemel!! Wat vindt jij van de regen?


als je naar een feest gaat dan weet je een paar dagen van te voren al of het gaat regenen of niet.
als je niet tegen regen kan dan moet je thuis blijven.
en als je wel naar een feest gaat dan moet je niet gaan lopen piepen als het gaat regenen.
MENSEN WE ZIJN NIET VAN SUIKER!!!!!!!!!!!
 
Uitspraak van United1 op zondag 30 juli 2006 om 17:07:
Wat vindt jij van de regen?


Soms heerlijk!!! Vooral als ik op bed lig en het tikt tegen de ramen...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 11:54:
Soms heerlijk!!! Vooral als ik op bed lig en het tikt tegen de ramen...


:yes:

Maar voor de rest..... :no: ik word er depressief van
 
Uitspraak van ROBBIN op donderdag 17 augustus 2006 om 12:05:
Maar voor de rest..... ik word er depressief van[/quo
[quote element=message id=25746408]{element is niet toegankelijk}ik word er depressief van


Gaat het zo raar...

Gister nog door een stortbui heen gefietst was ff lekker ;)