Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 juli 2006 om 13:48:Ben ik nu cool?
Ja, nu hoor je er pas echt bij
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 juli 2006 om 13:50:Hoe hard rijdt een vliegtuig voor hij op gaat stijgen?
65 km Per uur???
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 juli 2006 om 13:56:310 km per uur achterop een hayabusa
Loopt maar 303 echt alleen, als iemand achterop zit haal je max 270-275.
En op de teller haalt ie niet meer dan 299, europese afspraken.
Dus helaas heb je geen 310 gereden achterop
laatste aanpassing
Loopt maar 303 echt alleen, als iemand achterop zit haal je max 270-275.
En op de teller haalt ie niet meer dan 299, europese afspraken.
Dus helaas heb je geen 310 gereden achterop laatste aanpassing 27 juli 2006 15:16
oke oke ik zat er alleen op zonder rijbewijs
hehe...
Ja, i know maar dan haal je het nog nooit met z'n 2en 
Boven de 300km/u heeft een motor zoveel pk's extra nodig om maar 1 km/u harder te gaan ivm luchtweerstand, laat staan als er nog iemand van +/- 70 kg achterop zit die ook nog de stroomlijn belemmerd. Dus bullshit dat je dat met z'n 2en heb gereden. De haya heeft al redelijk moeite om 300 met 1 persoon te halen. Je heb ook nog eens te maken met wielspin bij die snelheid. Een achterwiel moet +/- 330-340 km/u draaien om 300 km/u op de klokken te zetten.
Boven de 300km/u heeft een motor zoveel pk's extra nodig om maar 1 km/u harder te gaan ivm luchtweerstand, laat staan als er nog iemand van +/- 70 kg achterop zit die ook nog de stroomlijn belemmerd. Dus bullshit dat je dat met z'n 2en heb gereden. De haya heeft al redelijk moeite om 300 met 1 persoon te halen. Je heb ook nog eens te maken met wielspin bij die snelheid. Een achterwiel moet +/- 330-340 km/u draaien om 300 km/u op de klokken te zetten.
Ik ben ooit eens met een twinseater F/A-18 van een vliegdekschip gelanceerd.
Ik weet niet precies hoe hard dat gaat, maar meer als genoeg om je interne organen te reorganiseren...
In de auto ben ik (op een circuit) niet boven de 327 uit gekomen. Maar dat ga ik vast nog wel eens verbeteren...
Op de weg in Duitsland 250 of zo. Dat boeit me niet echt...
In de auto ben ik (op een circuit) niet boven de 327 uit gekomen. Maar dat ga ik vast nog wel eens verbeteren...
Op de weg in Duitsland 250 of zo. Dat boeit me niet echt...























