Waarom is Van Basten zo negatief over Huntelaar.. Het is toch wel duidelijk dat hij op het moment 'de man' van het nederlands elftal is.. Klaas-Jan moet bij de selectie.. en in de basis
Onderwerp is dubbel!
Zie "Klaas-Jan Huntelaar" voor eenzelfde onderwerp.
die kerel heeft totaal geen international ervaringen.
snap van Basten wel.
Ik denk dat dat niet de reden van Van Basten is
Mensen MET internationale ervaring neemt die ook niet mee!!!
die kerel heeft totaal geen international ervaringen.
Speelde anders vorig wk erg goed (onder de 18, of 21)
Nog niets.. maar die jonge heeft echt de kwaliteiten om groot te worden.. heeft schijt aan iedereen en vreest niemand.. Met hem zou het wel is kunnen lukken om de finale te halen..
(permanent verbannen)
die kerel heeft totaal geen international ervaringen.
snap van Basten wel.
Maar hij heeft wel met Heerenveen UEFA Cup gespeeld, Met Ajax Champions League (weliswaar 2 potjes, maar toch) en met Jong Holland ook de nodige ervaring.
gister op qb speelden ze tegen jong oranje.. wat een bout partij.. en die hunter liet helemaal nix zien. Thuis laten die gozer.. Alhoewel jan vennegoor ook niet de sterren van de hemel speelt
Dus op basis van 1 slechte wedstrijd moet hij maar gelijk thuis blijven
Ja erg logisch.
Trouwens... iedereen speelde slecht gisteren.
laatste aanpassing
zo`n jongen moet toch ook in het Oranje-Team passen, iedereen vergeet dat het een teamsport is...
En daar is voor huntelaar te weinig aandacht aan besteed. denk dat het niet loopt.
Kan goed kloppen.
Bij ajaks draaide het voor geen meter en met zjin komst werd alles op hem gericht.
Bij Oranje moet hij in dienst van het elftal spelen, het is nog maar de vraag of hem dat lukt (van Nistelrooy is ook nooit bijster sterk bij het nl elftal).
(permanent verbannen)
zo`n jongen moet toch ook in het Oranje-Team passen, iedereen vergeet dat het een teamsport is...
En daar is voor huntelaar te weinig aandacht aan besteed. denk dat het niet loopt.
maar ik kan het ook fout hebben hoor heb wel eens vaker last van
Tja en er is maar 1 manier om erachter te komen of hij erbij past he. Door hem de kans te geven.
Iedereen dacht ook dat hij bij ons niet zo presteren, maar hij heeft het tegendeel wel laten zien dacht ik zo...










