Waarom is Van Basten zo negatief over Huntelaar.. Het is toch wel duidelijk dat hij op het moment 'de man' van het nederlands elftal is.. Klaas-Jan moet bij de selectie.. en in de basis
die kerel heeft totaal geen international ervaringen.
snap van Basten wel.
die kerel heeft totaal geen international ervaringen.
die kerel heeft totaal geen international ervaringen.
snap van Basten wel.
gister op qb speelden ze tegen jong oranje.. wat een bout partij.. en die hunter liet helemaal nix zien. Thuis laten die gozer.. Alhoewel jan vennegoor ook niet de sterren van de hemel speelt
zo`n jongen moet toch ook in het Oranje-Team passen, iedereen vergeet dat het een teamsport is...
En daar is voor huntelaar te weinig aandacht aan besteed. denk dat het niet loopt.
zo`n jongen moet toch ook in het Oranje-Team passen, iedereen vergeet dat het een teamsport is...
En daar is voor huntelaar te weinig aandacht aan besteed. denk dat het niet loopt.
maar ik kan het ook fout hebben hoor heb wel eens vaker last van