Partyflock
 
Forumonderwerp · 872503

Onderwerp is dubbel!

Zie "Klaas-Jan Huntelaar" voor eenzelfde onderwerp.
Waarschuw beheerder
Waarom is Van Basten zo negatief over Huntelaar.. Het is toch wel duidelijk dat hij op het moment 'de man' van het nederlands elftal is.. Klaas-Jan moet bij de selectie.. en in de basis
Waarschuw beheerder
Ja waarom? Iedereen heeft een mening.
 
Waarschuw beheerder
Van Basten is gewoon op ze pikkie getrapt.
 
Waarschuw beheerder
Huntelaar is nog jong, die moet je voorzichtig brengen en krijgt vast ook nog wel een terugslagje (zoals bijv. Vd Vaart die ook gehad heeft).
Overigens heb ik ook liever dat Huntelaar meegaat ipv Vennegoor hoor.

Maaruhmm dit topic past iets beter bij het Voetbal-forum ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stino(*) op vrijdag 12 mei 2006 om 12:32:
Het is toch wel duidelijk dat hij op het moment 'de man' van het nederlands elftal is


Mwo dat vind ik nou ook wel meevallen hoor.
 
Waarschuw beheerder
Huntelaar moet gewoon lekker bij het Nederlands elftal :D
:cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Koning Oorneuker :[ op vrijdag 12 mei 2006 om 12:34:
die kerel heeft totaal geen international ervaringen.
snap van Basten wel.


Ik denk dat dat niet de reden van Van Basten is (y)

Mensen MET internationale ervaring neemt die ook niet mee!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 12:35:
Huntelaar moet gewoon lekker bij het Nederlands elftal


Ben ik het ook mee eens, laat Vennegoor maar thuis!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 12:34:
Huntelaar is nog jong, die moet je voorzichtig brengen en krijgt vast ook nog wel een terugslagje (zoals bijv. Vd Vaart die ook gehad heeft).


Volgens mij is die al 22, rustig brengen hoeft in zijn geval niet meer vind ik dan!!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stino(*) op vrijdag 12 mei 2006 om 12:32:
Het is toch wel duidelijk dat hij op het moment 'de man' van het nederlands elftal is..


Hoezo wat heeft hij in oranje gepresteerd dan....??
 
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Koning Oorneuker :[ op vrijdag 12 mei 2006 om 12:34:
die kerel heeft totaal geen international ervaringen.


Speelde anders vorig wk erg goed (onder de 18, of 21)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 12:42:
Speelde anders vorig wk erg goed (onder de 18, of 21)


Druk ligt nu toch veel hoger.
Waarschuw beheerder
Nog niets.. maar die jonge heeft echt de kwaliteiten om groot te worden.. heeft schijt aan iedereen en vreest niemand.. Met hem zou het wel is kunnen lukken om de finale te halen..
Waarschuw beheerder
donateur
is toch logisch Huntelaar heeft belgische nationaliteit
dus als ie toch meegaat gaan de belgen piepen.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stino(*) op vrijdag 12 mei 2006 om 12:43:
heeft schijt aan iedereen en vreest niemand


Inderdaad, en met juist die instelling gaat hij het ver schoppen denk ik.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat ie Huntelaar met Jong Oranje mee laat gaan, vind het wel jammer.
Denk dat je beter Huntelaar erbij kunt hebben dan Vennegoor.

Maarja zondagochtend weten we het zeker :)
laatste aanpassing
 
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Waarschuw beheerder
tsjah, ik zeg t niet graag...maar die ajacied moet denk k wel mee....en vennegeur niet...
Waarschuw beheerder
opzich zie ik liever huntelaar ook in oranje inplaats van vennegoor :jaja: maarjah zoals de meeste al zeggen het zal wel te maken met een stuk ervaring :jaja: noujah eerst maar is maandag afwachten misschien worden we nog wel verast b)
 
Waarschuw beheerder
gister op qb speelden ze tegen jong oranje.. wat een bout partij.. en die hunter liet helemaal nix zien. Thuis laten die gozer.. Alhoewel jan vennegoor ook niet de sterren van de hemel speelt
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Koning Oorneuker :[ op vrijdag 12 mei 2006 om 12:34:
die kerel heeft totaal geen international ervaringen.
snap van Basten wel.


Maar hij heeft wel met Heerenveen UEFA Cup gespeeld, Met Ajax Champions League (weliswaar 2 potjes, maar toch) en met Jong Holland ook de nodige ervaring.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 12:52:
gister op qb speelden ze tegen jong oranje.. wat een bout partij.. en die hunter liet helemaal nix zien. Thuis laten die gozer.. Alhoewel jan vennegoor ook niet de sterren van de hemel speelt


Dus op basis van 1 slechte wedstrijd moet hij maar gelijk thuis blijven :/
Ja erg logisch.
Trouwens... iedereen speelde slecht gisteren.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 12:52:
en die hunter liet helemaal nix zien.


Heb je het afgelopen seizoen nog een beetje gevolgd of... :x
Waarschuw beheerder
zo`n jongen moet toch ook in het Oranje-Team passen, iedereen vergeet dat het een teamsport is...

En daar is voor huntelaar te weinig aandacht aan besteed. denk dat het niet loopt.

maar ik kan het ook fout hebben hoor :flower: heb wel eens vaker last van O:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Koning Oorneuker :[ op vrijdag 12 mei 2006 om 12:57:
zo`n jongen moet toch ook in het Oranje-Team passen, iedereen vergeet dat het een teamsport is...

En daar is voor huntelaar te weinig aandacht aan besteed. denk dat het niet loopt.


Kan goed kloppen.
Bij ajaks draaide het voor geen meter en met zjin komst werd alles op hem gericht.
Bij Oranje moet hij in dienst van het elftal spelen, het is nog maar de vraag of hem dat lukt (van Nistelrooy is ook nooit bijster sterk bij het nl elftal).
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Koning Oorneuker :[ op vrijdag 12 mei 2006 om 12:57:
zo`n jongen moet toch ook in het Oranje-Team passen, iedereen vergeet dat het een teamsport is...

En daar is voor huntelaar te weinig aandacht aan besteed. denk dat het niet loopt.

maar ik kan het ook fout hebben hoor heb wel eens vaker last van


Tja en er is maar 1 manier om erachter te komen of hij erbij past he. Door hem de kans te geven.

Iedereen dacht ook dat hij bij ons niet zo presteren, maar hij heeft het tegendeel wel laten zien dacht ik zo...