Uitspraak van -*-S-*-NaNu-*- op maandag 29 januari 2007 om 15:42:Klaas kan record verbreken tegen 010
Klaas-Jan Huntelaar heeft het record al in handen, alleen nu moet hij het nog delen met Wim Kieft en Sjaak Swart. Klaas-Jan kan namelijk zondag in zijn vijfde klassieker in Ajax-shirt voor de vijfde keer op rij tegen Feyenoord scoren. Dit is nog nooit iemand gelukt in Ajax-shirt en daar heeft Huntelaar komende zondag de kans voor.
Huntelaar begon deze reeks op 5 februari van het vorige jaar. Toen verloor Ajax nog wel, maar wist Huntelaar wel een doelpuntje in het net te leggen. De Spits ging verder tijdens de play-offs, toen Feyenoord twee keer over de knie gingen bij de Amsterdammers (3-0 en 2-4). Ook dit seizoen wist de spits al het net te vinden tegen onze Rotterdamse vrienden, destijds won Ajax erg overtuigend met 4-0.
Echter is Huntelaar de laatste weken niet in topvorm en word ook steeds vaker gewisseld. Ook word de vraag steeds groter of Huntelaar wel in de basis begint en dat Ten Cate de voorkeur geeft aan Babel. Oftewel afwachten tot zondag
lukt onze spits die niet in vorm is, maar wel dé spits van oranje moet zijn volgen alle ajacieden, lekker toch niet...
Het loopt niet helemaal vlekkeloos tussen de clubleiding van Ajax en Ajax-spits Klaas-Jan Huntelaar. De topschutter mag van Ajax voorlopig niet meer met de pers praten. Aanleiding hiervan is het interview dat de aanvaller twee weken geleden gaf in het Algemeen Dagblad.
In het interview uitte Huntelaar zijn onvrede uit over zijn situatie bij Ajax waarin hij momenteel verkeert. Hij zou niet het volledige vertrouwen van zijn trainer voelen en dat zou de oorzaak zijn van zijn mindere spel bij Ajax. Deze uitspraken zijn bij de Ajax-leiding kennelijk in het verkeerde keelgat geschoten, waardoor Huntelaar voorlopig zijn mond moet houden.
--
oofdredacteur van de VI, Johan Derksen, is van mening dat de oorzaak van de vormcrisis van Huntelaar het beleid van trainer Henk ten Cate is. Volgens Derksen gebruikt Ten Cate The Hunter op een verkeerde manier.
"De trainerswisseling heeft heel slecht uitgepakt voor Huntelaar. We krijgen nu de indruk dat Huntelaar er niets van kan, maar we hebben voordat Henk ten Cate aangesteld werd als trainer gezien dat Huntelaar een makkelijk scorende spits is. Niet alleen vorig seizoen bij Ajax, maar ook bij Heerenveen en AGOVV. Na het aanstellen van Ten Cate lukt het Huntelaar niet meer, en dat kost geld. Die kapitaalsvernietiging kan je toch op het conto van de trainer zetten, want hij gebruikt Huntelaar niet zoals je hem zou moeten gebruiken. Een trainer hoort het optimale rendement uit zijn spelers te halen, maar dat lukt hem bij Huntelaar niet".
In het interview uitte Huntelaar zijn onvrede uit over zijn situatie bij Ajax waarin hij momenteel verkeert. Hij zou niet het volledige vertrouwen van zijn trainer voelen en dat zou de oorzaak zijn van zijn mindere spel bij Ajax. Deze uitspraken zijn bij de Ajax-leiding kennelijk in het verkeerde keelgat geschoten, waardoor Huntelaar voorlopig zijn mond moet houden.
--
oofdredacteur van de VI, Johan Derksen, is van mening dat de oorzaak van de vormcrisis van Huntelaar het beleid van trainer Henk ten Cate is. Volgens Derksen gebruikt Ten Cate The Hunter op een verkeerde manier.
"De trainerswisseling heeft heel slecht uitgepakt voor Huntelaar. We krijgen nu de indruk dat Huntelaar er niets van kan, maar we hebben voordat Henk ten Cate aangesteld werd als trainer gezien dat Huntelaar een makkelijk scorende spits is. Niet alleen vorig seizoen bij Ajax, maar ook bij Heerenveen en AGOVV. Na het aanstellen van Ten Cate lukt het Huntelaar niet meer, en dat kost geld. Die kapitaalsvernietiging kan je toch op het conto van de trainer zetten, want hij gebruikt Huntelaar niet zoals je hem zou moeten gebruiken. Een trainer hoort het optimale rendement uit zijn spelers te halen, maar dat lukt hem bij Huntelaar niet".
Uitspraak van Nuncabeatz op zondag 17 december 2006 om 15:44:Klaas-Jan is welweer goed op dreef de laatste weken
Wie?
Uitspraak van Lamme Leen op dinsdag 30 januari 2007 om 13:01:Komt allemaal wel goed met KJH
hoop het
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 januari 2007 om 14:00:Hij gaat zondag gewoon voor de 5e keer op rij bankzitten
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 februari 2007 om 10:57:hij komt absoluut terug en gaat tegen de kakkerlakken gewoon weer ouderwets scoren
2x ouwe 
Als Klaas-Jan scoort pakt Ajax punten
Ajax is al bijna een jaar ongeslagen in de wedstrijden dat Klaas-Jan scoort. De ongeslagen reeks van de Amsterdammers waarin The Hunter minimaal één keer scoort bedraagt inmiddels al 22 duels.
Van die 22 duels behaalde Ajax in 20 duels drie punten en speelde ze er twee gelijk.
De laatste keer dat Huntelaar scoorde, maar dat Ajax niet wist te winnen was 19 maart van het vorige jaar uit tegen Groningen.
In deze reeks maakte Klaas-Jan 10 keer het openingsdoelpunt en legde de bal in totaal 36 keer in het net.
Ajax is al bijna een jaar ongeslagen in de wedstrijden dat Klaas-Jan scoort. De ongeslagen reeks van de Amsterdammers waarin The Hunter minimaal één keer scoort bedraagt inmiddels al 22 duels.
Van die 22 duels behaalde Ajax in 20 duels drie punten en speelde ze er twee gelijk.
De laatste keer dat Huntelaar scoorde, maar dat Ajax niet wist te winnen was 19 maart van het vorige jaar uit tegen Groningen.
In deze reeks maakte Klaas-Jan 10 keer het openingsdoelpunt en legde de bal in totaal 36 keer in het net.
laatste aanpassing
Toch jammer dat die niet in vorm is 
Was ook cynisch bedoeld 
Uitspraak van Lamme Leen op dinsdag 30 januari 2007 om 13:01:Komt allemaal wel goed met KJH
begint weer aardig te draaien nu
Uitspraak van Johan says: op maandag 19 maart 2007 om 11:12:up
Huntelaar maakt meeste goals van Europa
PlanetPSG
Ajax-aanvaller Klaas Jan Huntelaar blijkt zonder correctie van landen samen met Didier Drogba de topscorer van Europa te zijn. Beiden maakten 30 treffers dit seizoen.
Het gaat dan om doelpunten in alle competities (nationaal/UEFA Cup/Champions League). Opvallend dat op de tweede plaats Alfonso Alves volgt met 28 doelpunten en derde staat Danny Koevermans met 26 goals. De landen Duitsland, Engeland, Schotland, Spanje, Frankrijk, Griekenland, Italië, Portugal en Turkije zijn betrokken in de lijst.
PlanetPSG
Ajax-aanvaller Klaas Jan Huntelaar blijkt zonder correctie van landen samen met Didier Drogba de topscorer van Europa te zijn. Beiden maakten 30 treffers dit seizoen.
Het gaat dan om doelpunten in alle competities (nationaal/UEFA Cup/Champions League). Opvallend dat op de tweede plaats Alfonso Alves volgt met 28 doelpunten en derde staat Danny Koevermans met 26 goals. De landen Duitsland, Engeland, Schotland, Spanje, Frankrijk, Griekenland, Italië, Portugal en Turkije zijn betrokken in de lijst.
Klaas jan Huntelaar
ach , ik zal hem nog wel een jaar dankbaar blijven dat hij vlak voor tijd die ene kopbal op een haar na naast kopte ...

Uitspraak van (N.O.D.)Tytanius-VLD(N.O.D.) *FB* [+1] op maandag 28 mei 2007 om 22:18:ach , ik zal hem nog wel een jaar dankbaar blijven dat hij vlak voor tijd die ene kopbal op een haar na naast kopte ...
ach ja jullie hebben ook op een 'haar' na HELEMAAL niets gewonnen!!!!
tobclub uit rottedom
Uitspraak vanach ja jullie hebben ook op een 'haar' na HELEMAAL niets gewonnen!!!!eL Grande VoNkA
op maandag 28 mei 2007 om 23:13:
tobclub uit rottedom
wie zegt dat ik voor een club uit rotterdam ben dan





















