Partyflock
 
Forumonderwerp · 745540
Waarschuw beheerder
je zegt het maar
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 21:19:
dat kan niet


haha alles is mogelijk he ;p;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 21:51:
haha alles is mogelijk he


doar hej helemaal geliek an.
ik ben ook niet weggeweest (al een paar weken niet) maar ik heb het de afgelopen weekenden ook wel gezellig gehad.
1 april ga ik weer heen (Pavo)
 
Waarschuw beheerder
donateur
ontopic :

bom dr op? o:) :cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 09:45:
bom dr op?


ja dat kan ook gezellie zijn ;p;p
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 15:21:
ja dat kan ook gezellie zijn


Nee laten we het maar op een vuurkorfje houden o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 17:15:
Nee laten we het maar op een vuurkorfje houden


haha.
hey judith jij hier?????
alles goed verder???
 
Waarschuw beheerder
iemand koffie???? ;p ;p ;p
Waarschuw beheerder
of thee:P
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :$Brenda:$ op dinsdag 21 maart 2006 om 18:29:
haha.
hey judith jij hier?????
alles goed verder???


allowa! haha ckers alles goed! met jou ook ? :D
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bob1 op dinsdag 21 maart 2006 om 21:38:
of thee


doe mij ook maar een westerhaars bakkie thee o:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 maart 2006 om 10:33:
doe mij ook maar een westerhaars bakkie thee


met of zonder bom!!!!???? ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :$Brenda:$ op dinsdag 21 maart 2006 om 18:29:
alles goed verder???


:yes:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 21:17:
iemand koffie????


nee bedankt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 maart 2006 om 10:33:
allowa! haha ckers alles goed! met jou ook ?


ja zeker wat denk ie dah.
met slecht volk get het altied goed jah.
hey nog steeds met knol dan?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :$Brenda:$ op woensdag 22 maart 2006 om 21:02:
knol


iemand knol`n bie de koffie da? ;p;p
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van boelie! op woensdag 22 maart 2006 om 20:48:
nee bedankt


koekje erbij? ;p
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 maart 2006 om 18:06:
met of zonder bom!!!!????


Zonder!!! :bloos:

Uitspraak van :$Brenda:$ op woensdag 22 maart 2006 om 21:02:
ja zeker wat denk ie dah.
met slecht volk get het altied goed jah.


mooizo! :D


Uitspraak van :$Brenda:$ op woensdag 22 maart 2006 om 21:02:
hey nog steeds met knol dan?


Neee johh! Das al uit sinds juni ofzo! Hij heb nu met zon ander wicht uit Vroomshoop! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 maart 2006 om 10:05:
Neee johh! Das al uit sinds juni ofzo! Hij heb nu met zon ander wicht uit Vroomshoop!


ja weet ik ja veel, maar beter ook jah, hij is toch helemaal niks!!! haha.
weet ook niet waj dur in gezien heb.
maar jah zal wel aan mij liggen.
misshien is ie wel lief (wak me ook nie voor kan stellen by the way)
nog steeds trouwe dijkganger dan???
 
Waarschuw beheerder
weltrusten allemaal. ;p
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :$Brenda:$ op donderdag 23 maart 2006 om 18:36:
weet ook niet waj dur in gezien heb.
maar jah zal wel aan mij liggen.


zo denken meer :D


Uitspraak van :$Brenda:$ op donderdag 23 maart 2006 om 18:36:
misshien is ie wel lief (wak me ook nie voor kan stellen by the way)


dat is ie zeker! heb er absoluuuuut geen spijt van dak met hem heb gehad..

ik vond het wel een leuk halfjaartje, maar het is ook goed zo! langer had het niet moeten duren, nu is het goed.. nix geen ruzie ofzo :)


Uitspraak van :$Brenda:$ op donderdag 23 maart 2006 om 18:36:
nog steeds trouwe dijkganger dan???


neuj, minder.. ben vorige week nog geweest, aankomende 3 weken sowieso geen dijk.. ik zie wel een keer weer! Maar da komp ik werk nu in een soort kroegje/discotheekje @ enschede, dus dan ben ik daar veel vaker te vinden :D En jij? Geen dijk meer hé! zak?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 maart 2006 om 15:30:
zak?


The Place to be!!!!! ;p;p;p
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 maart 2006 om 18:12:
The Place to be!!!!!


Pfff kben dr nog steeds nie geweest :/ Elke keer als de rest dr heen ging had ik wat anders :C Dus ach.. komt nog wah :cheer: B)
Waarschuw beheerder
ja ik ging meestal na zak jah.
maar doe het nu ff kalmpies aan.
zo af en toe een keer is wel leuk, maar het is een mooie discotheek met goeie muziek. :D over 3 weken ga k naar In qontrol.word ook wel een mooi feessie, doar hoef ie nie achteran. :bounce:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
de datum van defqon is ook zojuist
bekend gemaakt. (17 juni) ;p;p;p
 
Waarschuw beheerder
voorverkoop op 15 april
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 maart 2006 om 21:52:
voorverkoop op 15 april


bedankt he??
ga er zeker heen.
maar t was toppie in zak.
was mooi goed tuh passuh......
haha :P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 17:15:
Nee laten we het maar op een vuurkorfje houden


haha , ja dan gaan we er met zn allen om heen zitten en bedenken hoe we westerhaar naar de knoppen krijgen ;p;p
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 maart 2006 om 18:06:
met of zonder bom!!!!????


opletten bobje ,we hebben al besloten dat we t bij n vuurkorfje zouden houden haha
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 maart 2006 om 21:51:
de datum van defqon is ook zojuist
bekend gemaakt


Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 maart 2006 om 21:52:
voorverkoop op 15 april


mut we dr gouw bie we he , en n paar kaartjes halen ;p;p

nog wat liefhebbers voor de love parade da ?????
 
Waarschuw beheerder
defqon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!boem,boem,boem,boem.;p;p;p
 
Waarschuw beheerder
god mj echt weer een zinnige opmerking hihi;p;p
Waarschuw beheerder
defqon:P:P
 
Waarschuw beheerder
mooi he?
that`s me (zinnig)

;p
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bob1 op zondag 26 maart 2006 om 20:36:
defqon


doar goat wi een mooi feesie bouwen of nie>??? :yes:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Goedemorgen Westerhaar und Omstreken :cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 11:47:
Goedemorgen


koffie??? ;p
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 17:42:
koffie???


2 klontjes en een wolkje alsjeblieft. :D
 
Waarschuw beheerder
donateur
Goedemiddag Westerhaar & omstreeeeeeeeek'n! :cheer:
 
Waarschuw beheerder
:nocheer:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Wasdatta?! :O :nocheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 17:36:
Wasdatta?!


was watdah????
heuh????
iedereen een bettie het weekend door gekomen dan???
Waarschuw beheerder
jawah:P
 
Waarschuw beheerder
donateur
Tuuk!! Brenda jij ook?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bob1 op dinsdag 28 maart 2006 om 19:25:
jawah


altijd goed! :D


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 20:28:
Tuuk!! Brenda jij ook?


ja zeker, heb me uitstekend vermaakt :D :D :D :D :D :D :D :D
even goed uitgeleefd.
lekker jah o nie dah?
 
Waarschuw beheerder
heb me wa vermaakt. ;p

zaterdag lekker weer naar zak toe! :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 22:05:
heb me wa vermaakt.


counter striken?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 22:05:
zaterdag lekker weer naar zak toe!


zeker pavo he, zal wel lekker druk worden.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :$Brenda:$ op woensdag 29 maart 2006 om 12:08:
counter striken?


;)



PAVO!!!!!!!!!!!! lekker KNALLEN!!!!!!!!!!!!! ;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p;p
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 14:50:
Westerhaar & omstreeeeeeeeek'n


doar huur ie bij ronald , tja de omstreken dan ;p;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 22:47:
doar huur ie bij ronald , tja de omstreken dan


hehehehehehe