weet ook niet waj dur in gezien heb.
maar jah zal wel aan mij liggen.
zo denken meer
misshien is ie wel lief (wak me ook nie voor kan stellen by the way)
dat is ie zeker! heb er absoluuuuut geen spijt van dak met hem heb gehad..
ik vond het wel een leuk halfjaartje, maar het is ook goed zo! langer had het niet moeten duren, nu is het goed.. nix geen ruzie ofzo
nog steeds trouwe dijkganger dan???
neuj, minder.. ben vorige week nog geweest, aankomende 3 weken sowieso geen dijk.. ik zie wel een keer weer! Maar da komp ik werk nu in een soort kroegje/discotheekje @ enschede, dus dan ben ik daar veel vaker te vinden

En jij? Geen dijk meer hé! zak?