Partyflock
 
Forumonderwerp · 745540
Waarschuw beheerder
je zegt het maar
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van boelie! op zaterdag 11 maart 2006 om 18:04:
ken ik wel,heeft mij en nog 28 mesne erbij genaaid bij de politie,die kerel is niet te vertrouwen


haha da muj ma geen dingen doen die niet mogen hihgi
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 12:14:
haha da muj ma geen dingen doen die niet mogen hihgi


muhahwhahahhahaha :D:D:D:D:D:D
Waarschuw beheerder
hmm, dus is wel wat mis met die kerel ...
Waarschuw beheerder
bob1: Mirthe, en heb momenteel g1 foto op me compu, maar dat komt nog wel
Waarschuw beheerder
oke
Waarschuw beheerder
ma kan iemand me nog iets meer vertellen dan ?
k bedoel iedereen dr bijlappen is nie errug netjes (en nie sow snugger) ma zegt nog nie echt heel veel ofsow. toch?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mirre1980 op zondag 12 maart 2006 om 19:09:
ma kan iemand me nog iets meer vertellen dan


ik zou zeggen ga er op de koffie ..

dan leer jem wel kennen..

alles wat je van n ander hoort , is ook maar de vraag of t klopt ;p;p
Waarschuw beheerder
daar heb je eig owk helemaal gelijk in...
heb alleen g1 tel nr of adres, en denk ma nie dat me vriendin me die gaat geven, heb me dr misschien ietsje te negatief over uitgelaten ...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 19:23:
alles wat je van n ander hoort , is ook maar de vraag of t klopt


mijagie,je weet zelf wel dat het klopt:yes:
Uitspraak van mirre1980 op zondag 12 maart 2006 om 19:09:
ma kan iemand me nog iets meer vertellen dan ?


vraag eens rond in vroomshoop en westerhaar,daar kennen ze hem wel:yes: en dan bedoel ik niet positief:nee:
Uitspraak van Just JessY:cheer: op maandag 13 maart 2006 om 23:15:
whahahahahahahahahahaha


tweety kent hem ook wel,en die woont niet eens in de westerhaar.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mirre1980 op zondag 12 maart 2006 om 19:09:
ma zegt nog nie echt heel veel ofsow. toch?


nou mensen erbij naaien zegt mij wel genoeg.

da bej een dikke smakganze...... ;p;p;p
Waarschuw beheerder
hey hey,

daar was ik weer.
pc EINDELIJK weer klaar.
maar is iedereen een bettie goed tuh passuh hier dan????

(K) Lee
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :$Brenda:$ op woensdag 15 maart 2006 om 18:43:
Lee


Dakkoes



doar weewavan toch? ;)
 
Waarschuw beheerder
ow jah en ik ben wa gtp heur. ;p
Waarschuw beheerder
wie kent m nie? nou, ikke
Waarschuw beheerder
moet jij weten tweety
Waarschuw beheerder
ja dakkoess doar week wa van. :D

ja ennuh die verreweg ken ik zelfs nog en ben een oorspronkelijke doarseveldse, moej na gaan.
maar hij is wel mooi gespreksstof voor jullie o nie dah???
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mirre1980 op woensdag 15 maart 2006 om 22:26:
wie kent m nie? nou, ikke


ik ken hem ook niet. :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 maart 2006 om 21:11:
ik ken hem ook niet.


ja ma ie komt net kiekn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Just JessY:cheer: op donderdag 16 maart 2006 om 22:37:
ja ma ie komt net kiekn


ja dakkoes nou hoor je het

weekend!!!! beter.....
jullie allemaal nog stapplannen dan????
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nee ga nie stappen:(
Waarschuw beheerder
mon werken en na die tijd ga ik eem bij de keet kijken en dan mooi op tijd me bed in:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Just JessY:cheer: op donderdag 16 maart 2006 om 22:37:
ja ma ie komt net kiekn


:'(
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Just JessY:cheer: op zaterdag 18 maart 2006 om 12:53:
ma ie bent wa lief


wie>>???
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mirre1980 op woensdag 15 maart 2006 om 22:26:
wie kent m nie? nou, ikke


en wie mag mirre dan wel niet zijn ????
stel je een voor ???;p;p;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 maart 2006 om 00:47:
wie>>???


ja jij pannenkoek haha.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 maart 2006 om 00:47:
wie>>???


ie
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 maart 2006 om 08:07:
en wie mag mirre dan wel niet zijn ????
stel je een voor ???


die is voor de 2e wereld oorlog onder een steen gekropen en komt er nu pas onder weg
Waarschuw beheerder
dan was het vast en zeker een zwerfkei:9
 
Waarschuw beheerder
:bloos:



;p
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Just JessY:cheer: op zondag 19 maart 2006 om 14:11:
die is voor de 2e wereld oorlog onder een steen gekropen en komt er nu pas onder weg


ja okey , maar nu snap ik nog niet wie mirre is ..
en snap ik die intresse in ray- v al helemaal niet..
 
Waarschuw beheerder
verweg ken k owk wel, je kunt beter zoals mijagie al zei dr ns langs gaan
 
Waarschuw beheerder
dan kun je pas voor jezelf bepalen hoe je dr over denkt
 
Waarschuw beheerder
(sorry mense, kwam toevallig hier terecht en kon t nie nalate even te reageren)
 
Waarschuw beheerder
koekkoek. ;p
Waarschuw beheerder
k heb al gezegd dat k mirthe heet, en dat vind k info genoeg, ken jullie toch ook niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 maart 2006 om 17:02:
en snap ik die intresse in ray- v al helemaal niet..


ik ook niet.
zo boeiend is ie ook niet.
maar verder iedereen een leuk weekend gehad dan???
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :$Brenda:$ op maandag 20 maart 2006 om 13:38:
maar verder iedereen een leuk weekend gehad dan???laatste aanpassing 20 maart 2006 13:39


:nee: :gaap:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 17:21:


wat dan????
zo vermoeiend???
heb je geen party gemacht???
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mirre1980 op zondag 19 maart 2006 om 21:48:
k heb al gezegd dat k mirthe heet, en dat vind k info genoeg, ken jullie toch ook niet


ahha zo ... dan is het ook beter dat je hier geen info vraagt over anderen...
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :$Brenda:$ op maandag 20 maart 2006 om 13:38:
verder iedereen een leuk weekend gehad dan???laatste aanpassing 20 maart 2006 13:39


niet weg geweest , ma wel n goed weekend gehad ;p
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :$Brenda:$ op maandag 20 maart 2006 om 18:57:
heb je geen party gemacht???


een keer niks doen is ook wel goed jah.... ;p
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 20:28:
niet weg geweest , ma wel n goed weekend gehad


dat kan niet. ;p