Uitspraak van xX-Shelbygirl-Xx op woensdag 25 januari 2006 om 16:38:heb niks met dat breezah whatever..
OOoW, DuS Je HaD GeWoOn WaT LaSt VaN jE cApS lOcK?
Uitspraak van xX-Shelbygirl-Xx op woensdag 25 januari 2006 om 16:38:heb niks met dat breezah whatever..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 januari 2006 om 16:40:OOoW, DuS Je HaD GeWoOn WaT LaSt VaN jE cApS lOcK?
jAaH DaT iS bEsT MoGeLiJk Ik HeB eR tOeVaLlIg Nu OoK lAsT vAn
Uitspraak van xX-Shelbygirl-Xx op woensdag 25 januari 2006 om 16:42:denk maak et even opvallend maar ok.. weet ik meteen wat wat is..
"opvallend"
lol
Uitspraak van xX-Shelbygirl-Xx op woensdag 25 januari 2006 om 16:36:I was just wondering of er nog meer mustang euh freaks hier aanwezig zijn...
Let me know
praat dan geen engels als je het maar half gebakken doet
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 25 januari 2006 om 16:51:praat dan geen engels als je het maar half gebakken doet
boeiend reageer gewoon op de vraag ipv afgezeik oke?







de nieuwe gt500, in samenwerking met shelby..
en de oude..
*edit* nog ff wat specs erbij:
De auto is ontwikkeld door Carroll Shelby en Ford’s SVT (Special Vehicle Team). De auto is uitgerust met een 5,4-liter 32-kleps V8 met supercharcher, die gekoppeld is aan een handgeschakelde zesbak. (450 pk en 610 nm)
Voor de GT500 gebruikt Ford een onderblok van gietijzer en de aluminium cilinderkoppen, zuigerveren en lagers van de Ford GT. Wie twijfel zou hebben over de herkomst van de motor kan altijd even onder de kap kijken en ziet dan ‘Powered by SVT’ op de klepdeksels.
SVT staat ook borg voor het sportonderstel. Daarvoor zijn de schokdempers en de veren aangepast en zijn er nieuwe stabilisatorstangen gebruikt. De achterwielophanging is afkomstig van Ford Racing, die dat ontwikkelde voor de Mustang FR500C voor de 2005 Grand-Am Cup. Verder heeft de Shelby GT500 een Brembo remsysteem met vier zuigers per klauw en de grote geventileerde schijven rondom. Hij staat op 19-inch wielen die zijn voorzien van 255/45 ZR-rubber vóór en 285/40ZR-rubber achter
De ultieme Shelby Mustang uit die tijd was de GT-500KR, of ‘King of the Road’, die was uitgerust met een 7-liter Cobra Jet V8.
laatste aanpassing
Mustang is ok, maar ben zelf meer gek van MOPAR...heb het zelf dan niet ($$$) maar goed ben zelf ook wel happydepeppy met mn Chevy Camaro uit '79.

MOPAR POWER!

mn eigen bakje
5.7 liter V8
benzine (gas daar kook je op)
EPS dual exhaust
Edelbrock air intake
scherpere nokkenas (voor de lekkere aggresieve bite op het gas)
banden 275/65/15 achter, 195/65/15 voor (dragrace look)
MOPAR POWER!
mn eigen bakje
5.7 liter V8
benzine (gas daar kook je op)
EPS dual exhaust
Edelbrock air intake
scherpere nokkenas (voor de lekkere aggresieve bite op het gas)
banden 275/65/15 achter, 195/65/15 voor (dragrace look)
Uitspraak van xX-Shelbygirl-Xx op zaterdag 28 januari 2006 om 18:30:kan iemand me vertellen hoe ik hier plaatjes opzet???
HELP: Plaatjes toevoegen
laatste aanpassing


























