Partyflock

Forumonderwerp · 844192
I was just wondering of er nog meer mustang euh freaks hier aanwezig zijn...
Let me know

(k)
vind dit nieuwe model ook wel wat hebben
maar de oldskool zijn :kwijl:
super auto,s :D,zijn mooi en genoeg pk onder de kap:D, en achterwiel aandrijving:D
je hebt een goede smaak shelbygirl
en nog in een peugeot rijden ook (y)

Artiest K-Libra
Dan vind ik de camaro uit 69 toch een stuk mooier :P

of de cuda uit 70 :)

ook leuk zo'n gt 350

niks over mijn peugeotje he :P.... scheur wel keertje voorbij en zal ik hard naar je toeteren :D;)
je moet nu nog een echte peugeot kopen een 206 of zo
gti kopen ??
:(

Mijne is echt.. wil je em d'r naast zetten?? stoplichtje trekken?? allemaal prima :D

tsss. ik lach je KEIHARD uit van de zomer :P... Nu al eigenlijk haha..;)
nee hoor heb klimaatcontrol, dus zit nog lekker cool
@ mennix..

jij hebt je stang wel even helemaal completely gestript zag ik op je id... En hoe nu verder?? haha.. ben je nog wel even mee bezig denk :P.. leuk voor de zomer avonden
mooie mustangs gezien...yummy..:)
Mooie auto's! Hier in de buurt rijdt er ook 1 rond, helaas hebben ze daar "nieuwe" velgen onder gezet.... en dat vindt ik nu weer niet kunnen, geen gezicht!
Hallo mensen!!

Ik ben nieuw hier en toevallig zag ik dit topic ertussen staan, geweldig dat het hiet ook leeft, zelf ben ik enorm Mustangverslaafd.
Ik zelf heb er ook eentje, hiervoor had ik een Witte '97 3.8 V6, en sinds December vorig jaar heb ik een '96 GT 4.6 V8 (kleur Opal frost) met de nodige modificaties, De mooiste blijft de '99 Cobra R in mijn ogen, een beperkte oplage van 250 stuks... Ik ben zelfs zo verslaafd dat de witte V6 mijn eerste auto was, en dit mijn tweede, niet gek voor een beginner toch??

Rien..
laatste aanpassing
nog een verslaafde :D:D:D

join tha club.. tenminste.. ik ben verslaafd haha kweet niet hoe het met de rest zit...
Tja, als je er eenmaal mee in aaraking komt is het moeilijk om niet veslaafd te worden toch?
En aan je naam te zien ben je al aardig verslaafd ja..
Rij je zelf ook Mustang of hoop je ooit een Mustang te rijden??

Rien..
zucht.. OOIT komt er een dag hahaha.. dan rijd ik de allermooiste mustang van de heeeeeeeele wereld.. of zoiets.. maar nu nog niet..

Ik ga nu voor iets kleiners hahah...

Maar ben al verslaafd vanaf m'n 11e.. en das geen geintje..
Dus ik kom er nooit meer vanaf natuurlijk...
Dat zei ik ook "ik ga eerst voor iets kleiners"
Maar jah! Dat is er nooit van gekomen..

Ik had het virus ook al te pakken toen ik nog maar anderhalve meter was ofzo..

Ik zal hier eens een jaar of 2 in rijden en waarschijnlijk zal er dan weer een andere Mustang komen (ik ken mijzelf)

Rien..
nee tis nu een 205je cabrio.. mustang komt er wel als ik klaar ben met studeren.. OOIT haha
voor de mustang gestoorden onder ons..

zondag mustang meeting in raamsdonksveer!!!!

ehm jah wij!

wij organiseren trouwens het weeken van 15 en 16 juli een amerikaanse meeting!!

een van de organisatoren heeft ook een mustang...

maar kijk voor meer info ff op www.americandevils.nl
www.it-ep.com , de ultieme American Mussle...

Doe mij maar een alfa, maar als je dan toch op een amerikaan geilt, kan je beter hier kijken, wellicht zelfs in je prijsklasse :p

:o.....:kwijl:
Te bruut!