Partyflock
 
Forumonderwerp · 829200
146x bekeken
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat is de beste coach van Nederland,Europa,Hele Wereld.
Ik vind Guus Hiddink de beste :respect:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Is het dan niet wie is de beste coach....????
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 18:10:
Is het dan niet wie is de beste coach....????


Nee
Waarschuw beheerder
Een basketball-coach...het was toch wat?
Waarschuw beheerder
als je vraagt wie...dan Ton Boot
Waarschuw beheerder
donateur
De Coach die in Emmen zit? :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 21 november 2005 om 18:09:
Coachen.

Wat is de beste coach van Nederland,Europa,Hele Wereld.


Moet het topic titel niet "Coaches" zijn?

Tsja en wie is de beste coach van Nederland?
 
Waarschuw beheerder
gerard houlier
Waarschuw beheerder
Beste coach bestaat niet denk ik.
 
Waarschuw beheerder
idd zijn ze te afwisselend voor ;)

al is guus nu best constant moet ik zeggen.. maar dat kan je ook van mourinho zeggen :jaja:
 
Waarschuw beheerder
en ach iedere coach heeft zijn eigen tactiek.. dus ben t met MoerSauzert eens (Y)
Waarschuw beheerder
Ik coach, jij coached, wij coachen...? denk ik?


Coach is enkelvoud en coaches is meervoud!!!!

De manier wat jij zegt is een andere betekenis!\
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op maandag 21 november 2005 om 18:24:
Coach is enkelvoud en coaches is meervoud!!!!

De manier wat jij zegt is een andere betekenis!\


Hahaha, leuk dat je er toch nog serieus op in gaat :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Patje tm op maandag 21 november 2005 om 18:48:
Hahaha, leuk dat je er toch nog serieus op in gaat


Tsja ik nam aan dat je serieus was omdat je twijfelde door te zeggen "denk ik? "
Waarschuw beheerder
erwin koeman


ohja die heeft al veel gepresteerd in zijn lange carriere als trainer
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Luis Eriekske op maandag 21 november 2005 om 19:13:
ohja die heeft al veel gepresteerd in zijn lange carriere als trainer


alsof het niet knap is wat ie tot nu toe presteerd

maar de beste? tsjah denk guus hiddink ja
Waarschuw beheerder
Frank Rijkaard,Guus Hiddink,Jose Mourinho,en Arsene Wenger.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dissin op maandag 21 november 2005 om 19:35:
Frank Rijkaard


de enige coach in de geschiedenis die met sparta wist te degraderen (Y) goede keus
 
Waarschuw beheerder
De beste coach is degene die met het minste team de grootste prestaties levert.
Kijk b.v. naar Koster bij rkc of in Engeland die coach van Wigan.
 
Werkzaam bij Stylez-eventz
Waarschuw beheerder
donateur
Hiddink :jaja: