21 november 2005 18:09(permanent verbannen)Wat is de beste coach van Nederland,Europa,Hele Wereld. Ik vind Guus Hiddink de beste laatste aanpassing 21 november 2005 18:12
21 november 2005 18:10(permanent verbannen)Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 18:10:▶Is het dan niet wie is de beste coach....???? Nee
I-LLusion 21 november 2005 18:13donateurDe Coach die in Emmen zit? laatste aanpassing 21 november 2005 18:13
(gele) Lifeline (gele) 21 november 2005 18:14Uitspraak van permanent verbannen op maandag 21 november 2005 om 18:09:▶Coachen. Wat is de beste coach van Nederland,Europa,Hele Wereld. Moet het topic titel niet "Coaches" zijn? Tsja en wie is de beste coach van Nederland?
Patje tm 21 november 2005 18:18Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op maandag 21 november 2005 om 18:14:▶Moet het topic titel niet "Coaches" zijn? Ik coach, jij coached, wij coachen...? denk ik?
21 november 2005 18:21idd zijn ze te afwisselend voor al is guus nu best constant moet ik zeggen.. maar dat kan je ook van mourinho zeggen
(gele) Lifeline (gele) 21 november 2005 18:24Ik coach, jij coached, wij coachen...? denk ik? Coach is enkelvoud en coaches is meervoud!!!! De manier wat jij zegt is een andere betekenis!\
Patje tm 21 november 2005 18:48Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op maandag 21 november 2005 om 18:24:▶Coach is enkelvoud en coaches is meervoud!!!! De manier wat jij zegt is een andere betekenis!\ Hahaha, leuk dat je er toch nog serieus op in gaat
(gele) Lifeline (gele) 21 november 2005 19:08Uitspraak van Patje tm op maandag 21 november 2005 om 18:48:▶Hahaha, leuk dat je er toch nog serieus op in gaat Tsja ik nam aan dat je serieus was omdat je twijfelde door te zeggen "denk ik? "
Luis Eriekske 21 november 2005 19:13erwin koeman ohja die heeft al veel gepresteerd in zijn lange carriere als trainer
21 november 2005 19:23Uitspraak van Luis Eriekske op maandag 21 november 2005 om 19:13:▶ohja die heeft al veel gepresteerd in zijn lange carriere als trainer alsof het niet knap is wat ie tot nu toe presteerd maar de beste? tsjah denk guus hiddink ja
Joey Buttafucko 22 november 2005 10:51Uitspraak van Dissin op maandag 21 november 2005 om 19:35:▶Frank Rijkaard de enige coach in de geschiedenis die met sparta wist te degraderen goede keus
22 november 2005 10:56De beste coach is degene die met het minste team de grootste prestaties levert. Kijk b.v. naar Koster bij rkc of in Engeland die coach van Wigan.