Maar als ik het dus goed begrijp wil je een occassion die in dezelfde prijsklasse moet liggen als de nieuwprijs van een Opel Astra diesel uit 2000????
Jemig zeg, jij zal veel vrienden hebben of niet... of wordt de warmte je teveel ofzo
het is dat ik zelf die 206 en 307 echt lelijke bakken vind en die 407 dan weer net te hoog qua bijtelling is, maar verder zijn peugeot diesels vrij snel (qua optrekken in ieder geval dan) alleen zijn ze stuk minder zuinig als VW en familie, maar neem aan dat je toch tankpas hebt en daar weinig last van hebt
valt wel mee maar het is makkelijk om meteen zeiken als je een foutje ziet je kunt dan ook gewoon normaal replyen of gewoon niet antwoorden als je het topic niks vind.
Je kan namelijk ook een iets goedkopere auto nemen maar dan met alles erop en eraan
dat is inderdaad ook een goeie ja maar wel prijzig inderdaad en hoe zit het met kwaliteit zijn dat een beetje goede autos bedoel kost me wel niks als ie kapot gaat maar heb weinig zin om langs de kant van de weg te staan
ruim 2 jaar in gereden. M.u.v. wat kleine elektronische problemen nooit geen problemen mee gehad.
En hij kost natuurlijk 25.000,- i.p.v. 2.500,- (sorry typefoutje)
306d (mis wel mn turbo, maar die had ik total loss gereden )
Maar welke leasemaatschappij least gebruikte wagens?? ik ken er geen 1 (of is het financial lease, maar dan krijg je toch geen tankpas?)
Jep, eigen zaak
Leasemaatschappijen verdienen aan je, dus is het aanschaffen van een auto altijd goedkoper als leasen.
Bij grote bedrijven met onoverzichtelijke wagenparken is lease wel een optie.
Vraag eens aan je boekhouder wat verstandig is, als je daadwerkelijk zoveel km's maakt in de week kun je jezelf een behoorlijke vergoeding geven voor de gemaakte km's (en bijbehorende afschrijving)
Ik krijg indd bijtelling, maar daar rij je prive geen auto voor