Partyflock

Forumonderwerp · 787955
615x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Ben opzoek naar een andere auto heb nou een 5 deurs astra uit 2000 diesel. En zoek iets andere wel occasion en moet in de zelfde prijsklasse liggen. In verband met bijtelling.

zat zelf te denken aan een skoda octavia of een seat leon.

iemand nog goeie ideeen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ja klopt ook wel weer als je een paar mooie velgjes erop hebt zitten en hij zit goed in de lak dan ben je al een heel eind.

deze ziet er wel netjes uit

wat rij je nu?

Waarschuw beheerder
donateur
Audi A4, alleen doet de foto 't effe niet :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juni 2005 om 16:21:
Dit was mijn vorige auto, een Seat Toledo

Qeil bakkie :kwijl:
Vette velgen ook :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juni 2005 om 16:46:
Audi A4, alleen doet de foto 't effe niet

zie em al staan op je profiel ziet ernetjes uit. en die heb je gekocht via de zaak daar heb ik ook aan zitten denken. Is het je eigen zaak?

Waarschuw beheerder
donateur
Jep, eigen zaak

Uitspraak van Shanna b) op donderdag 23 juni 2005 om 16:51:
Vette velgen ook

18 inchjes :kwijl:
ik ben wel een beetje velgenfetisjist
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juni 2005 om 16:57:
Jep, eigen zaak

wij hebben ook een eigen zaak daarom ook zitten denken om een auto op de zaak te kopen probleem is alleen dat ik gem. 1500 km in de week rijd dus die auto rijd t je binnen notime helemaal af en dan zijn de kosten best hoog want dan gaat er weleens iets kapot. En met lease heb je die problemen niet en als die kapot is krijg je meteen een ander.
Waarschuw beheerder
Volgens mij moet je een toyota Corolla kiezen. Dan sta je nooit neffe de kant. En die zijn toch wel redelijk vet?

Waarschuw beheerder
donateur
Leasemaatschappijen verdienen aan je, dus is het aanschaffen van een auto altijd goedkoper als leasen.
Bij grote bedrijven met onoverzichtelijke wagenparken is lease wel een optie.
Vraag eens aan je boekhouder wat verstandig is, als je daadwerkelijk zoveel km's maakt in de week kun je jezelf een behoorlijke vergoeding geven voor de gemaakte km's (en bijbehorende afschrijving)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2005 om 10:32:
Leasemaatschappijen verdienen aan je, dus is het aanschaffen van een auto altijd goedkoper als leasen.
Bij grote bedrijven met onoverzichtelijke wagenparken is lease wel een optie.
Vraag eens aan je boekhouder wat verstandig is, als je daadwerkelijk zoveel km's maakt in de week kun je jezelf een behoorlijke vergoeding geven voor de gemaakte km's (en bijbehorende afschrijving)

dat klopt inderdaad. Maar krijg jij ook bijtelling want jij rijdt er ook prive mee neem ik aan.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik krijg indd bijtelling, maar daar rij je prive geen auto voor :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2005 om 11:30:
Ik krijg indd bijtelling, maar daar rij je prive geen auto voor

dat klopt inderdaad. Nou heb maandag een afspraak voor een ander zal wel effe laten weten als ik iets heb gevonden. En heb volgende week gesprek met de accountant dus zal ik dat eens voorstellen.
Waarschuw beheerder
donateur
goed heeft wat langer geduurd als wat in de planning was. Heb gekeken naar een ford mondeo met alles erop en eraan maar die weas mnet wat te duur in de huur en vervolgens hqad hij ook nog een seat toledo staan dus deze heb ik nu en moet zeggen ben tot nu toe heel tevreden.