Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 juni 2005 om 16:52:sorry loop beetje achter
lol
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 juni 2005 om 16:53:dit gelul heb ik dus niks aan...
ik vind het wel iets hebben maar zoals de vorige post als zegt probeer eens wat tuning sites. of rij effe langs de vw dealer
gewoon ander chippie erin! + 30 pk
is jou blok wel geschikt om op hogere druk te rijden als dat hij nu ingesteld staat
yupz is op te schroeven zonder schade aan de motor....maar tot hoever kan je gaan?
gewoon ander chippie erin! + 30 pk
heb al een chip...
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 juni 2005 om 17:05:wil in een renault nog niet doodgaan...
maar als ik weinig geld en geen smaak had gehad,had ik er wel 1 willen kopen...
Je moet wel met een hele goeie golf aankomen wil je een 5gtt eruit trekken
Net alsof golf-rijders smaak hebben
Golf Turbo
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 juni 2005 om 17:23:heb al een chip...
Wat wil je dan?
Ik kan hier wel een hele lijst met modificaties gaan opnoemen maar als je weinig verstand van auto's hebt heeft dit geen enkel nut natuurlijk.
Conclusie: Ga sparen en ga dan naar een tuningsbedrijf en stel je vraag nog een keer
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 juni 2005 om 17:46:Wat wil je dan?
Ik kan hier wel een hele lijst met modificaties gaan opnoemen maar als je weinig verstand van auto's hebt heeft dit geen enkel nut natuurlijk.
Conclusie: Ga sparen en ga dan naar een tuningsbedrijf en stel je vraag nog een keer
waar gaat deze Topic over? word moe van mensen zoals jij..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 juni 2005 om 17:51:waar gaat deze Topic over? word moe van mensen zoals jij..
Wat wil je als je je vraag op een site plaatst waar het gros niet eens een rijbewijs/auto heeft, of zich er niet voor interesseert.
Dit terwijl je genoeg kunt vinden op het internet.
Die Renault 5 is trouwens VRE-SE-LIJK lelijk.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 juni 2005 om 16:48:kan iemand mij hier vertellen hoe je de turbo van een Golf4 op kan schroeven?
gewoon ff je waste gate helemaal dicht draaien
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 juni 2005 om 17:44:vind het 3x niks aan...
en je rijdt er 3x voor lul mee
In een groep B rallyauto van een tientallen duizenden euri rij je niet voor lul hoor..
De echte kenners cq liefhebbers staan wel te kwijlen
Maar ja, kudde volk zoals golf rijders zullen 't niet snappen
Die Renault 5 is trouwens VRE-SE-LIJK lelijk
Nog een kenner wat leuk ,mensen gaan het gelijk vergelijken met de eerste de beste rand debiel die een enorme uitbouw set koopt om zn 1.0 wat stoerder te laten lijken.
Voor die mensen nee deze is zo breed omdat het anders niet past allemaal 1.4 turbo met 160 pk en achterwielaandrijving en dat is zo eenklein licht en kort autotje voorspeld erg fijn bochtenwerk.
maar goed onwetend heid he.
.jpg)




ze mogen er bij mij elke dag een parkeren
o succes met je turbo
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 juni 2005 om 17:51:waar gaat deze Topic over? word moe van mensen zoals jij..
Jij hebt echt duidelijk moeite met jezelf, ik adviseer gedragstherapie ipv tuning
laatste aanpassing
je heb al een chip toch? die draait toch ook de turbo druk omhoog? weet niet of het zin heeft om deze nog meer op te draaien.... en zou je dit willen kan je een bleed-valve halen en misschien een grotere intercooler
uhm hallo
beetje veel geld kwijt he
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juni 2005 om 09:51:Dus je kan beter een TDI GTI kopen en chippen!!
ook veel geld kwijt maar wel goeie oplossing
maar ff klein verhaaltje over een turbo(druk)
de druk van je turbo word bepaald door de elektronica in je ecu (elektroniche motor managment systeem) en de meest simpele manier om dit op te schroeven is dus een chip maarja dat heb je al.
wil je de druk nog verder opschroeven dan moet je dus in het ecu gaan zitte, en dat moet je door een bedrijf laten doen die er goed in is want je moet dus verschillende parameters laten bijstellen en dit word gedaan doormiddel van computers en het is niet makkelijk en zeker niet echt goedkoop, wat je wel eventueel zou kunne kopen is al een voor geprogameerd ecu ( zogenaamde 'race'-computer ) maar ja dan ben je ook erg veel geld kwijt. \
Dus als je het mij vraagt zou ik de turbo met rust laten en wat ander gaan doen om je vermogen op te schroeven
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 12:19:Met een bleedvalve van 3knaken kan ie prima zijn druk omhoog gooien,vraag me alleen af of ie hem dna niet in zijn bescherming gooit en op noodloop gaat lopen
hehe idd
leuk dat er hier meer mensen zijn die "verstand" ervan hebbe
laatste aanpassing
Pfff, iedere piemel van net 20 met een auto wil het liefst de hele autostyle catalogus leegkopen en ik had een dagtaak aan het beantwoorden van domme vragen als:
-wat kost een chip
-wat kost die uitlaat
-hoeveel pk krijg ik erbij
-waar zit me EGR klep
-bla bla bla bla bla
Als je zegt dat een beetje chip al op 700 euro zit dan zag je ze wit wegtrekken...
Als iemand zijn auto echt setrieus wil laten tunen dan weet ie wel waar ie wezen moet, wat er aan moet gebeuren en wat het kost...
-wat kost een chip
-wat kost die uitlaat
-hoeveel pk krijg ik erbij
-waar zit me EGR klep
-bla bla bla bla bla
Als je zegt dat een beetje chip al op 700 euro zit dan zag je ze wit wegtrekken...
Als iemand zijn auto echt setrieus wil laten tunen dan weet ie wel waar ie wezen moet, wat er aan moet gebeuren en wat het kost...
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 12:56:Als iemand zijn auto echt setrieus wil laten tunen dan weet ie wel waar ie wezen moet, wat er aan moet gebeuren en wat het kost...
idd
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 12:56:Pfff, iedere piemel van net 20 met een auto wil het liefst de hele autostyle catalogus leegkopen
ook waar en dan hebben ze een golf, corrado , opel , ford, of audi coupe (sorry paashaas) en denken ze allemaal de snelste en mooiste te hebbe
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 12:15:uhm hallo
beetje veel geld kwijt he
Als je geen geld eraan kwijt wilt zijn, moet je niet aan tuning beginnen... Dan houdt het echt op met een andere chip. Daarbij: kansloos om een diesel te tunen!! Diesels hadden ze in tractors moeten laten zitten...
En begin niet met het opschroeven van turbodruk en aanpassen van je blok als je er geen verstand van hebt, je maakt het alleen maar erger! En bij de betrouwbaarheid van VW zet ik sowieso al hele grote vraagtekens...


















