| Betreft: | evenement: Hardcore Intellect, vrijdag 15 juli 2005 om 22:00 |
Moet jij niet eens gaan ex-collega???
Nee, nog geen zin....Controleurtje...
ik deed geen controle
ik was reachtruckchauffeur
Ooow...?
| Betreft: | evenement: Hardcore Intellect, vrijdag 15 juli 2005 om 22:00 |
Moet jij niet eens gaan ex-collega???
ik deed geen controle
ik was reachtruckchauffeur