Partyflock
 
Forumonderwerp · 762550

Onderwerp is dubbel!

Zie "Welke maat schoen heb jij?" voor eenzelfde onderwerp.
 
Waarschuw beheerder
ik heb zelf kleine voeten maat 35 best klote met schoenen kopen ben benieuw of er meer mensen last van hebben:D
 
Waarschuw beheerder
37,5
 
Waarschuw beheerder
38 :D
 
Waarschuw beheerder
39 :$
Waarschuw beheerder
40...Jeetje wat hebben jullie allemaal kleine voeten...:/
 
Artiest Xtreme
Waarschuw beheerder
42/43
 
Waarschuw beheerder
38 :)
 
Waarschuw beheerder
38 :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
maat 36 soms wel klote want in grotere maten zijn vaker leukere schoenen:s
Waarschuw beheerder
39 en soms 40
Waarschuw beheerder
donateur
45 a 46
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
42.5 :S:S Veelste groot majah doe je niks aan
 
Waarschuw beheerder
who gives a shit :/
 
Waarschuw beheerder
:( 42 veel te groot :( :jaja:

echt verrot om eens goede skoentjes te vinden :jaja:

maarja wat doet ge eraan he :P
 
Waarschuw beheerder
38/39..:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
39,5 ;)
Waarschuw beheerder
donateur
45/46 :) alleen mn (zaal)voetbalschoenen zijn 46 en beginnen te klein te worre :S

ik vin ze groot genoeg dus mag wel stoppen met groeien :jaja:
 
Waarschuw beheerder
whaaahahahahahah beetje onzinnige topic, maar oke ik heb maatje 38...lkkr klein hea;);)
 
Waarschuw beheerder
ligt er een beetje aan welke schoenen maar over t algemeen maatje 44
 
Waarschuw beheerder
Ohh nou het ligt nie aan de schoenen hor;)aan je voeten:P
 
Waarschuw beheerder
42
 
Waarschuw beheerder
37,38 goede maat vind ik
Waarschuw beheerder
41/42 :yes:
 
Waarschuw beheerder
37
Waarschuw beheerder
38..
 
Waarschuw beheerder
ook 38
 
Waarschuw beheerder
maat 37 en dat terwijl ik 1.83 ben:)
Waarschuw beheerder
48/49... Had wel wat kleiner gemogen hoor. Maatje 46 ofzo. Had ik gewoon in n normale schoenenzaak me schoenen kunnen kopen. Zie je leuke schoenen zijn ze er maar tot maat 46 en met wat geluk 47 maar daar heb ik niks aan :(
 
Waarschuw beheerder
36
Waarschuw beheerder
had vorige week maatje 44 toen ik nieuwe maxen ging halu :)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
41
 
Waarschuw beheerder
maat 38 :)
 
Waarschuw beheerder
39
 
Waarschuw beheerder
donateur
44
Waarschuw beheerder
donateur
39
Waarschuw beheerder
51 klopt trouwens niet helemaal. Heb een paar jaar geleden een voetverkleining ondergaan, daarvoor was ik maat 53, maar ze zeiden dat ze niet verder konden gaan dan dit. Zou niet goed zijn ivm benen en zo.
Waarschuw beheerder
ik heb schoenmaat 41. gewoon perfeqt gezien mijn postuur
 
Waarschuw beheerder
donateur
45