48/49... Had wel wat kleiner gemogen hoor. Maatje 46 ofzo. Had ik gewoon in n normale schoenenzaak me schoenen kunnen kopen. Zie je leuke schoenen zijn ze er maar tot maat 46 en met wat geluk 47 maar daar heb ik niks aan
51 klopt trouwens niet helemaal. Heb een paar jaar geleden een voetverkleining ondergaan, daarvoor was ik maat 53, maar ze zeiden dat ze niet verder konden gaan dan dit. Zou niet goed zijn ivm benen en zo.