Partyflock
 
Flockonderwerp · 47964
Waarschuw beheerder
zuipen en stampen zoals gewoonlijk:D:D
 
Waarschuw beheerder
zuipe, gehakt, gestampt, ruzie gehad, :xtc: en :lijn:
 
Waarschuw beheerder
dus 'tzelfde als bijna ieder wiekend :p
Waarschuw beheerder
en de dag erna een bietje lam..of een week:lol:;)
Waarschuw beheerder
van woensdag tot vandaag uitgeweest... amper geslape en niet thuis gweest;)
feestjes, concert, discotheek... hakke & stampee!!

en daluk gvd werke:S:(
Waarschuw beheerder
woensdag ben ik naar schuimparty gegaan in bavel (niet dat dat weekend is maarjah ik ben vrij;p)
dondedag pokeren to half 5 s'morgens..pa over de zeik:lol:
vrijdag ff verjaardagfeesie s'avonds;p;p
en zaterdag naar mollenbos in Gilze natuurlijk..;p;p;p
lekker gratis entree en gratis bier b)
en de zondag weer naar mollenbos voor te kijken en zuipe want...
... adje trad op;)

en da was mun verslagiej van deez weekend+woensdag+donderdag+vrijdag derbij;p

ben veel centjes kwijt nu..wee nie hoe da kom :roflol:
Waarschuw beheerder
Naart mollebosfist gewist:P
Gezopen en wa gepraat was wel gezellig:P
 
Waarschuw beheerder
woensdag bassleaderrrrrrrrrrr:D
 
Waarschuw beheerder
exames volgende 2 weken ....
fkn hell geen: ik ben je bitch niet
 
Waarschuw beheerder
had feesjuh!:cheer:
Waarschuw beheerder
ahh khad donderdag schuimparty,,
ben hartstikke blauw,, gekneusde pols en handen liggen open vant glas:P waren trouwes 25 mensen afgevoerd naar ziekenhuis met té diepe snijwonden...
en vrijdag concert guusjee:P majaa,, verder togh weer hakke en stampe;)
Waarschuw beheerder
ikke nu examens;p;p
 
Waarschuw beheerder
ik ook... dodsaai
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 21 mei 2007 om 23:27:
ik ook... dodsaai


maar ben wel morge en overmorge vrij;p
en dan weer examens;p
 
Waarschuw beheerder
had vandaag vrij, morge frans en dan donderdag weer vrij :P
en vrijdag engels of zoiets :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 22 mei 2007 om 12:51:
had vandaag vrij, morge frans en dan donderdag weer vrij
en vrijdag engels of zoiets


ik vandaag vrij en morge vrij..
donderdag natuurenscheikunde
vrijdag engels
maandag vrij en dinsdag dan weer vrij
woensdag wiskunde;)
 
Waarschuw beheerder
die examentijd heb ik gehad :D:D
 
Waarschuw beheerder
gelukkig voor jou :p
kut voor ons :P
Waarschuw beheerder
maar wij hebben strx wel lekker lange vakantie;p
 
Waarschuw beheerder
klopt :D
nog maar un weekje haha
 
Waarschuw beheerder
ik ben ook al lekker vroeg klaar hoor:O
 
Waarschuw beheerder
bij mij duurt 'tmeestal wel ff eer ik klaar... ben haha :P
 
Waarschuw beheerder
hmm ja oke jullie hebbe iets langer vrij dan ik :p
mja ik heb elke week elke donderdag vrij, volgende week hoef ik zelfs alleen maar op di en wo naar college :p ghehe
Waarschuw beheerder
iets:o
ik heb net 3 weken vakantie 8er de rug;p
en dan heb ik drek weer een paar weken vakantie en dan de zomervakantie:D:D
 
Waarschuw beheerder
ghehe8-)
 
Waarschuw beheerder
ik heb altijd vrij :P
kzie wel of k zin heb om na school tegaan :P
en kheb nu al zo'n maand ook al vrij gehad ja :P
Waarschuw beheerder
iedereen met examens denk:D:D
 
Waarschuw beheerder
ja klopt :P
 
Waarschuw beheerder
ik niet gelukkig zijn de examens voor mij vorig jaar afgerond :D
hihi maar goed dit weekend ga ik goed op de zuip en goed feesten in oosterhout bij de matoux en the living en in breda naar dancetour!

latersZz... doei doei xxx melis (K)
Waarschuw beheerder
whaha ok;) feest ze dan he:D:D
Waarschuw beheerder
ik ga ok veel feesten dit weekend;);)
 
Waarschuw beheerder
ik ga dit wiekend gewoon naar locale hardcore café ;)
exames ... dus k kan niet naar: ik ben je bitch niet

kut exames :[
Waarschuw beheerder
hoezzo da maak toch niej uit..examens is toch na:ik ben je bitch niet;)
 
Waarschuw beheerder
klap op me bek gehad... nu een rood/blauw oog
 
Waarschuw beheerder
nee... ik ben je bith niet was gister;)
en vanavond weer lekker speedcore en terror in de troub :D
 
Waarschuw beheerder
dit wiekend obere 3 dage bij feest van donna.
wel lekker 300€ binne contant :D
 
Waarschuw beheerder
eindelijk die kut exames klaar :D
wohoooooooooooooooooo vakantieeeeeee:D
Waarschuw beheerder
ik ok klaar meej examens;)
vakantieee!!!
 
Waarschuw beheerder
tijd voor lekker veel feeste hehe:D
Waarschuw beheerder
jah ik heb nu 3 uitnodigingen van examenfeesten..en da worden er nog veel meer;)
 
Waarschuw beheerder
ik hou er zelf 1 samen met een vriend, en dan hebk er nog 6 bij... van bij mij uit de klas alleen al :p
Waarschuw beheerder
ik zie wel hoeveel er nog komen..ik moet de mijne eiglijk ok is x gaan plenne;p
 
Waarschuw beheerder
ja is irri ea :P
 
Waarschuw beheerder
ugh 1 dag van obere erop :/
nog 2 tegaan :/
Waarschuw beheerder
druk druk dit weekend;)
zo druk dat ik niet uitkan:o

ik had mijn geld gestort op rekening en alles overgezet naar spaarrekening;p..
..belde ze van het zwembad..abbonement moet je ophalen;p
ik had nog paar euro en nu niks meer want ik moest abbonement halen..
..kan nu nergens heen gaan dit weekend ;p

kan verdomme ok niej werken door die K*T- duitsers en polen(6).
Waarschuw beheerder
8er partyflock gezeten;)
en zwemmen;p
Waarschuw beheerder
Gewerkt.. :z
 
Waarschuw beheerder
3 dage geobert en gistere ook nog ns zo moete werke :/
fkn kut maar verdient wel lekker hehe :P