woensdag ben ik naar schuimparty gegaan in bavel (niet dat dat weekend is maarjah ik ben vrij

)
dondedag pokeren to half 5 s'morgens..pa over de zeik

vrijdag ff verjaardagfeesie s'avonds


en zaterdag naar mollenbos in Gilze natuurlijk..



lekker gratis entree en gratis bier

en de zondag weer naar mollenbos voor te kijken en zuipe want...
... adje trad op
en da was mun verslagiej van deez weekend+woensdag+donderdag+vrijdag derbij
ben veel centjes kwijt nu..wee nie hoe da kom
