Partyflock
 
Flockonderwerp · 47964
Waarschuw beheerder
zuipen en stampen zoals gewoonlijk:D:D
 
Waarschuw beheerder
klopt :D
nog maar un weekje haha
 
Waarschuw beheerder
ik ben ook al lekker vroeg klaar hoor:O
 
Waarschuw beheerder
bij mij duurt 'tmeestal wel ff eer ik klaar... ben haha :P
 
Waarschuw beheerder
hmm ja oke jullie hebbe iets langer vrij dan ik :p
mja ik heb elke week elke donderdag vrij, volgende week hoef ik zelfs alleen maar op di en wo naar college :p ghehe
Waarschuw beheerder
iets:o
ik heb net 3 weken vakantie 8er de rug;p
en dan heb ik drek weer een paar weken vakantie en dan de zomervakantie:D:D
 
Waarschuw beheerder
ghehe8-)
 
Waarschuw beheerder
ik heb altijd vrij :P
kzie wel of k zin heb om na school tegaan :P
en kheb nu al zo'n maand ook al vrij gehad ja :P
Waarschuw beheerder
iedereen met examens denk:D:D
 
Waarschuw beheerder
ja klopt :P
 
Waarschuw beheerder
ik niet gelukkig zijn de examens voor mij vorig jaar afgerond :D
hihi maar goed dit weekend ga ik goed op de zuip en goed feesten in oosterhout bij de matoux en the living en in breda naar dancetour!

latersZz... doei doei xxx melis (K)
Waarschuw beheerder
whaha ok;) feest ze dan he:D:D
Waarschuw beheerder
ik ga ok veel feesten dit weekend;);)
 
Waarschuw beheerder
ik ga dit wiekend gewoon naar locale hardcore café ;)
exames ... dus k kan niet naar: ik ben je bitch niet

kut exames :[
Waarschuw beheerder
hoezzo da maak toch niej uit..examens is toch na:ik ben je bitch niet;)
 
Waarschuw beheerder
klap op me bek gehad... nu een rood/blauw oog
 
Waarschuw beheerder
nee... ik ben je bith niet was gister;)
en vanavond weer lekker speedcore en terror in de troub :D
 
Waarschuw beheerder
dit wiekend obere 3 dage bij feest van donna.
wel lekker 300€ binne contant :D
 
Waarschuw beheerder
eindelijk die kut exames klaar :D
wohoooooooooooooooooo vakantieeeeeee:D
Waarschuw beheerder
ik ok klaar meej examens;)
vakantieee!!!
 
Waarschuw beheerder
tijd voor lekker veel feeste hehe:D
Waarschuw beheerder
jah ik heb nu 3 uitnodigingen van examenfeesten..en da worden er nog veel meer;)
 
Waarschuw beheerder
ik hou er zelf 1 samen met een vriend, en dan hebk er nog 6 bij... van bij mij uit de klas alleen al :p
Waarschuw beheerder
ik zie wel hoeveel er nog komen..ik moet de mijne eiglijk ok is x gaan plenne;p
 
Waarschuw beheerder
ja is irri ea :P
 
Waarschuw beheerder
ugh 1 dag van obere erop :/
nog 2 tegaan :/
Waarschuw beheerder
druk druk dit weekend;)
zo druk dat ik niet uitkan:o

ik had mijn geld gestort op rekening en alles overgezet naar spaarrekening;p..
..belde ze van het zwembad..abbonement moet je ophalen;p
ik had nog paar euro en nu niks meer want ik moest abbonement halen..
..kan nu nergens heen gaan dit weekend ;p

kan verdomme ok niej werken door die K*T- duitsers en polen(6).
Waarschuw beheerder
8er partyflock gezeten;)
en zwemmen;p
Waarschuw beheerder
Gewerkt.. :z
 
Waarschuw beheerder
3 dage geobert en gistere ook nog ns zo moete werke :/
fkn kut maar verdient wel lekker hehe :P
Waarschuw beheerder
ik gisteravond gewerkt;p
maar ik heb meer centuh nodig man;p
 
Waarschuw beheerder
njah ik van de AH ook mn vakantie geld en ik heb 3 dage geobert dus ik heb in 1 week: 300+337=€637 gekrege :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 6 juni 2007 om 13:18:
300+337=€637


geef maar wat aan mij;):lol:
Waarschuw beheerder
ik heb het hele weekend niks gedaan:o
kon niet vanwege te weinig centjes;p
Uitspraak van actief op woensdag 6 juni 2007 om 13:18:
637 gekrege


dus geef maar wat aan mij;p
 
Waarschuw beheerder
hellllllllll yea geslaagd :D
Waarschuw beheerder
ikke ok:D:D

en heb gister gala gehad;p
in mun apenpakkie;p
 
Waarschuw beheerder
ooww khad al eerder mn gala gehad...
kben gister gaan stappe.. :p haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 14 juni 2007 om 13:51:
kben gister gaan stappe..


en ik ben over 4 uur al in breda;)
we gaan dan met de bus naar parijs..om 03.30..was da nou voor tijd:S
maarjah we komen dus rond 00.30 uur op zaterdag terug..en ik moet om 08.00 uur werken;p
2 dagen niet slapen en dan werken :/
Waarschuw beheerder
Tis weer weekend!! :cheer:
Waarschuw beheerder
terug uit parijs..
klaar met werken:D:D
 
Waarschuw beheerder
moet nog gaan werke... :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 18 juni 2007 om 14:48:
moet nog gaan werke...


ik ok nu;)

heb nu 2 banen in het zwart en 1 in het wit;p
3 banen man:o;p

maar jah veel werken en veel centjes verdienen he;p
 
Waarschuw beheerder
ik heb nu... en kater :P
Waarschuw beheerder
ik heb nu geen geld..xD
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Markos M op maandag 18 juni 2007 om 21:30:
heb nu 2 banen in het zwart en 1 in het wit


zit je in de drugs ofzo:p?
Waarschuw beheerder
neej niet helemaal;p
Waarschuw beheerder
uhm niks:|
beetje agter de computer gezeten:|
Waarschuw beheerder
ik op vakantie gegaan en nu weer terug:P
ben neger geworde :o