Partyflock
 
Flockonderwerp · 47964
Waarschuw beheerder
zuipen en stampen zoals gewoonlijk:D:D
Waarschuw beheerder
ik gisteravond gewerkt;p
maar ik heb meer centuh nodig man;p
 
Waarschuw beheerder
njah ik van de AH ook mn vakantie geld en ik heb 3 dage geobert dus ik heb in 1 week: 300+337=€637 gekrege :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 6 juni 2007 om 13:18:
300+337=€637


geef maar wat aan mij;):lol:
Waarschuw beheerder
ik heb het hele weekend niks gedaan:o
kon niet vanwege te weinig centjes;p
Uitspraak van actief op woensdag 6 juni 2007 om 13:18:
637 gekrege


dus geef maar wat aan mij;p
 
Waarschuw beheerder
hellllllllll yea geslaagd :D
Waarschuw beheerder
ikke ok:D:D

en heb gister gala gehad;p
in mun apenpakkie;p
 
Waarschuw beheerder
ooww khad al eerder mn gala gehad...
kben gister gaan stappe.. :p haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 14 juni 2007 om 13:51:
kben gister gaan stappe..


en ik ben over 4 uur al in breda;)
we gaan dan met de bus naar parijs..om 03.30..was da nou voor tijd:S
maarjah we komen dus rond 00.30 uur op zaterdag terug..en ik moet om 08.00 uur werken;p
2 dagen niet slapen en dan werken :/
Waarschuw beheerder
Tis weer weekend!! :cheer:
Waarschuw beheerder
terug uit parijs..
klaar met werken:D:D
 
Waarschuw beheerder
moet nog gaan werke... :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 18 juni 2007 om 14:48:
moet nog gaan werke...


ik ok nu;)

heb nu 2 banen in het zwart en 1 in het wit;p
3 banen man:o;p

maar jah veel werken en veel centjes verdienen he;p
 
Waarschuw beheerder
ik heb nu... en kater :P
Waarschuw beheerder
ik heb nu geen geld..xD
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Markos M op maandag 18 juni 2007 om 21:30:
heb nu 2 banen in het zwart en 1 in het wit


zit je in de drugs ofzo:p?
Waarschuw beheerder
neej niet helemaal;p
Waarschuw beheerder
uhm niks:|
beetje agter de computer gezeten:|
Waarschuw beheerder
ik op vakantie gegaan en nu weer terug:P
ben neger geworde :o