Uitspraak van actief op donderdag 14 juni 2007 om 13:51:
kben gister gaan stappe..
en ik ben over 4 uur al in breda

we gaan dan met de bus naar parijs..om 03.30..was da nou voor tijd

maarjah we komen dus rond 00.30 uur op zaterdag terug..en ik moet om 08.00 uur werken

2 dagen niet slapen en dan werken
