Partyflock
 
Flockonderwerp · 32164
Waarschuw beheerder
Ik mis nog een soort van underground hardcore feest..
Waarschuw beheerder
Digital Assault :yes:

en een Wreck Havoc B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frenk de B op zondag 7 januari 2007 om 12:35:
underground hardcore feest..


(Y) idd gewoon relaxte underground lokatie ook:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frenk de B op zondag 7 januari 2007 om 12:35:
underground hardcore feest..


idd, zou ik wel kunnen regelen indien ze het willen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 januari 2007 om 17:26:
idd, zou ik wel kunnen regelen indien ze het willen


dat kan Gareth zelf denk ook wel :)
Waarschuw beheerder
dikke electro feesten
Waarschuw beheerder
Breakcore A Go Go feesten!!!!!
 
Waarschuw beheerder
Tsja een vet goa feest met sjamanen en drums...
(Y)

Maar wat echt goed zou zijn is een industrieel feestje of iets met hardcore hardware mixes en digitale piepjes.
 
Waarschuw beheerder
Breakcore en tekno feesjes!
Waarschuw beheerder
feestje waar ze weer gewoon Hertog Jan op fles hebben....
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van °(Ô_ô)° op zondag 7 januari 2007 om 22:14:
dat kan Gareth zelf denk ook wel


Idd
Kan die beter zelf doen!
Ik ben al ebzig met andere lokaties :)
Artiest {SHOWLIST artist 46810, 45137}
Waarschuw beheerder
een vet UK Hardcore of Frenchcore feest... met namen als Dolphin, Hellfish, The Teknoist... etc etc... dat zou ik nou wel eens een keertje vet zijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Oni op maandag 15 januari 2007 om 20:12:
een vet UK Hardcore of Frenchcore feest... met namen als Dolphin, Hellfish, The Teknoist... etc etc... dat zou ik nou wel eens een keertje vet zijn


Jij altijd met je die frenchcore en CSR feesten... zo wordt het natuurlijk nooit wat met onze relatie :P
Waarschuw beheerder
Area 51 Party
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Drug Monkey op zaterdag 20 januari 2007 om 21:17:
Jij altijd met je die frenchcore en CSR feesten... zo wordt het natuurlijk nooit wat met onze relatie


sorry schat
Waarschuw beheerder
@M. Easy

Dat gaat lukken ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 8-bit Kid™ op maandag 8 januari 2007 om 17:51:
Breakcore A Go Go feesten!!!!!


:yes:

en natuurlijk mag re-turn up the bass graag ook nog wel een keertje terugkomen :yes:

Uitspraak van Seutek op zondag 14 januari 2007 om 09:58:
binnenkort ElectroRock !


:K
 
Artiest {SHOWLIST artist 28755, 28952, 47516}
Waarschuw beheerder
Wreck Havoc, doet volgens mij 30 maart een editie en op Hostile Electronics en Storm wordt volgens mij aardig Uk Hardcore en Tekno gedraaid. Ook Digital Assault gaat met enig regelmaat weer wat doen in Waterfront dus wat dat betreft zit het allemaal wel snor daar!