Partyflock
 
NaamSjaak Koning
Functie320× DJ
Geslachtman
HerkomstNederland 🇳🇱
Genreshouse, tribal house
house
E-mails.koning@outlook.com
Linksfacebookinstagramyoutube

Uitgaansagenda Sjaak Koning

Laatste optreden was op zaterdag 13 juni 2026: Kinky On The Beach, DS party- en eventcenter, Culemborg

Statistieken

315·optredens
geen·in de toekomst
315·in het verleden
21690×bekeken sinds 3 april 2013
259Partyflockfans
35·foto's tijdens optreden
21·opmerkingen
14·waarderingen
geweldig·stemresultaat (45 stemmen)

14 waarderingen

Alice Wonderland
goed lekker beats :-)
close4ever
Topper
DiDi
Top DJ...vette goede platen & goede beatmatch ik ben fan!!!
DanceLion
Geweldige DJ.
Ju&Lot
Voor het eerst gehoord op Crazyland, wat een knalset! Heerlijk, niets dan lof.
Mike S en Tanya S
Goude gozer en kan super goed draaien. Techniek top en platen keuze super!
lekkerhoor2
Deze jongen vaker op trancelicious neer zetten maar dan verder in de avond/nacht..Er zit meer in die vingers ......
blade <lutje>
top dj met een super karakter leuk om mee om te gaan!!jij hebt er weer een fan bij ;-)
Kosmos
voor t eerst gehoord in organza,promo cd gehad en ik ben fan!! super
Topperdje!
geronomo
niets dan hulde. Je hebt super gedraaid
Geweldige dj, waar we zeker nog veel van gaan horen!
Top DJ die alles inzich heeft om het heeeeeeeeel ver te schoppen ;)
Pieter4Kant
Sjaak? wie is dat? vroegen wij ons voor de MMMarathon af. Nu weten we het, Sjaak is een topper!!!

21 opmerkingen

 
Waarschuw beheerder
Tjeeeeeee
DJ Sjaak Koning !!!!!!
We zijn er bij op 24 maart
(k)
 
Waarschuw beheerder
Hé Sjaak.... da's een tijdje terug. Wat leuk, wist niet dat je draaide, zie je 24e.

gr,
Sandra
Waarschuw beheerder
Nee dat wist ik ook niet, we gaan het mee maken.

tot de 24 ste Sjaak.
Waarschuw beheerder
Ik ken Sjaak nog niet, ben zeer benieuwd.....
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LIES van RIES op donderdag 15 maart 2012 om 18:25:
Ik ken Sjaak nog niet, ben zeer benieuwd.....


Komt helemaal goed.. gaat een lekkere set worden!! :lol:
Waarschuw beheerder
Tot zaterdag.

(K)
 
Waarschuw beheerder
Is dit de Sjaak die wij kennen ? Dan komt het zeker goed ;-)
(K)(K)(K)
Waarschuw beheerder
Dj Sjaak! Wat cool!

Succes (K)
laatste aanpassing
 
Artiest Nightbob
Waarschuw beheerder
Ha die Sjaak! Top debuut, kerel!

Succes :hug:
Waarschuw beheerder
Sjaak lekker gedraaid man!
 
Waarschuw beheerder
Sjaak super gedraait hoor , mooie opbouw en heerlijke dans muziek ;)

We horen je graag weer !
(K)(L)(K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Was toppie. Super gedraaid.

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op donderdag 15 maart 2012 om 18:27:
Komt helemaal goed.. gaat een lekkere set worden!!


Dat was het zekers (y) :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Sjaak, via Kim (miss B.B.) kreeg ik 3 cd's van jou te horen.
Man man... wat een lekkere mixen zijn dat. Vooral de classics... geweldig!
Wij gaan zeker nog veel van jou horen (Y)(Y)
Waarschuw beheerder
super gezellige gozer die al heel snel de dikke tracks ondekt
ben heel benieuwd naar zijn sets de kommen de tijd,succes
 
Waarschuw beheerder
Tijdje terug alweer maar wat draaide je lekker met binnenkomst Bitch man!!
Ga zo door!! greetz
Waarschuw beheerder
Mega mega goede mixen..............helemaal in het goede spoor.
Wie deze man niet inboekt loopt zijn eigen supper feest mis.
Het hoord toch ...TOGETHER?
Waarschuw beheerder
top mix van november. heerlijk!