Partyflock
 
Profiel · 349243
Profielafbeelding · Erik&Frederique
Het is wat het is....
NaamErik
WoonplaatsDen Haag (Zuid-Holland)
LandNederland 🇳🇱
Geboortedatum
Leeftijd59
Geslachtman
Geaardheidhetero
OrganisatieDune events
Favoriete genresclub, electro, house, lounge, minimal, progressive trance, trance
downtempo, house, techno, trance
Favoriete site
Lid sinds17 maart 2006 19:49
Statusactief
Laatst hier4 augustus 2025
Laatste aanpassingmaandag 4 augustus 2025 om 14:05

Agenda

Laatst bezochte feest was op dinsdag 31 december 2019: Toxic, De Heuvel Gallery, Tilburg

Statistieken

± 293304·pagina's bekeken
4·foto's
159Partyflockvrienden
122·favorieten
235·evenementen bezocht
25·oude interessante evenementen
39·winactie deelnemingen
2·verslagen
2·polls
421×geciteerd
1156·opmerkingen
65·waarderingen
2·forumonderwerpen
3·forumberichten (onderwerpenlijst)
14×positieve karma
12·positievelingen
1×negatieve karma
1·negatieveling
7226·privéberichten verzonden
4751·privéberichten ontvangen

88 opmerkingen

 
Waarschuw beheerder
Ik wist niet dat jij een gastenboek hebt....alleen nog niet zoveel gasten hé ;-) Zal ik dan maar de eerste zijn die bij je op visite komt?
Dikke kus
 
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=65 height=80]http://i44.tinypic.com/1lys3.gif[/img][img width=65 height=80]http://i44.tinypic.com/1lys3.gif[/img][img width=65 height=80]http://i44.tinypic.com/1lys3.gif[/img][img width=65 height=80]http://i44.tinypic.com/1lys3.gif[/img][img width=65 height=80]http://i44.tinypic.com/1lys3.gif[/img][img width=65 height=80]http://i44.tinypic.com/1lys3.gif[/img] [img width=65 height=80]http://i44.tinypic.com/1lys3.gif[/img][img width=65 height=80]http://i44.tinypic.com/1lys3.gif[/img]

[img width=480 height=50]http://i40.tinypic.com/2qv4e3p.gif[/img]

Wij wensen jullie/jou een gezond liefdevolle en swingende 2009 toe

[img width=270 height=400]http://i43.tinypic.com/wqsxar.gif[/img]

Hele DIKKE

(K)(K)(K)

Dennis & Carla

[img width=480 height=50]http://i40.tinypic.com/2qv4e3p.gif[/img]

[img width=65 height=80]http://i44.tinypic.com/1lys3.gif[/img][img width=65 height=80]http://i44.tinypic.com/1lys3.gif[/img][img width=65 height=80]http://i44.tinypic.com/1lys3.gif[/img][img width=65 height=80]http://i44.tinypic.com/1lys3.gif[/img][img width=65 height=80]http://i44.tinypic.com/1lys3.gif[/img][img width=65 height=80]http://i44.tinypic.com/1lys3.gif[/img] [img width=65 height=80]http://i44.tinypic.com/1lys3.gif[/img][img width=65 height=80]http://i44.tinypic.com/1lys3.gif[/img]

 
Waarschuw beheerder
[img width=400 height=266 cacheid=0002047b0004b49e68bec40d1001ee4753]http://i41.tinypic.com/bg21wo.gif[/img]

En een heel gezond 2009!!
Waarschuw beheerder
[img width=460 height=346]http://www.undefinedforce.nl/chrstmss2ok.jpg[/img]

XXX Martin & Jeanette.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
[img width=379 height=328]http://i42.tinypic.com/9tfms8.jpg[/img]

en een goed en gezond 2009

flip en annemarie

(K)(K)
 
Artiest Renji
Waarschuw beheerder
Hey Erik,

Thanks for the support!!!

Zie je snel...

Grtz, Renji
 
Waarschuw beheerder
Wil je mijn set op Crazyland nog eens horen?!

Download dan hier het eerste uur van mijn liveset op Booming Sexy New Years Vibe:

http://www.djrenji.com/uploads/file/dj_renji_-_live_at_crazyland_01-01-2009.mp3

Enjoy!

Greetz,

Renji
 
Waarschuw beheerder
Dj Renji - 'Tantra'

Een energieke progressive techtrance mix, met de onmiskenbare Renji sound ;)

Download hem hier: http://www.djrenji.com/uploads/file/dj_renji_-_tantra.mp3,
of op www.djrenji.com (hier vind je ook de tracklist)

Veel plezier ermee en alle feedback is welkom (Y)

Enjoy!
 
Waarschuw beheerder
fijn weekend voor jullie beide!!!
tot snel:)

(K)(K)
 
Waarschuw beheerder
fijn weekend kanjers tot snel(K)
 
Waarschuw beheerder
[img cacheid=000793a20014a098b06f1ab6100219e9fc]http://i43.tinypic.com/xu4pd.jpg[/img]
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
[img width=312 height=452 cacheid=0000c83a0001976a31df2ad410021a5e66]http://i44.tinypic.com/b81u9t.gif[/img]

Robin & Dionne
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
[img width=400 height=400]http://1.bp.blogspot.com/_5yIOgCL40oM/SXAYX4ybEKI/AAAAAAAAAI4/s-0vIqZyQa0/s400/weekend_dj_girl.jpg[/img]

(k)
Robin & Dionne
 
Waarschuw beheerder
[img width=300 height=400 cacheid=0007951c0014a475a780d54410021ee47d]http://i42.tinypic.com/2wdojf4.jpg[/img]

Need I say more.......(k)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
[img width=160 height=160 cacheid=0000b1cf0001e4629370a5b6100220e819]http://i18.tinypic.com/34i4rip.jpg[/img]

Greetz + (K)

Robin & Dionne
Waarschuw beheerder
[img width=96 height=96]http://i201.photobucket.com/albums/aa155/cherylclague/see%20ya/thICONATOR_015e1bee975e1d245bce7ec.jpg[/img]

@Westwood

Greetz,

Mario
Waarschuw beheerder
het was super gezellig afgelopen zaterdag!

thnx!
:D
 
Waarschuw beheerder
Hey lieverd,

Ik wilde jullie nog even bedanken voor jullie cadeautje.
Zo lief...........!

[img width=441 height=600]http://members.lycos.nl/metomc/beertje.jpg[/img]

(k)van mij
Waarschuw beheerder
jah het lijkt mij ook echt ontzettend leuk
ik hoor wel van je
en vond het afgelopen zaterdag helemaal top..!!
(K) joyce
Waarschuw beheerder
[img width=614 height=410]http://i305.photobucket.com/albums/nn232/veilstrup/Easter_rabbits.jpg[/img]

Succes met eieren zoeken...

Greetz,

Yonah
 
Werkzaam bij Afterdreams
Waarschuw beheerder
donateur
fijn paas weekend!!!! :D:p

[img width=360 height=360]http://i218.photobucket.com/albums/cc290/animalslave/easter-bunny.jpg[/img]

Dokkie & babbie
(K)(K)
 
Waarschuw beheerder
Hey Eric,
Giga gefeliciteerd met je verjaardag :flower:
Een hele fijne dag en geniet ervan.
Tot gauw.
(k) San
 
Waarschuw beheerder
Hey Jarige Jop,

[img width=318 height=314]http://www.grandprofile.com/Myspace_Comments/Happy_Birthday_Comments/images/Happy-Birthday-19.gif[/img]

Maak er een mooie dag van!!!!

(k)
Waarschuw beheerder
Goedemorgen !!! van harte gefeliciteerd en 'n fijne zonnige dag toegewenst
[img width=500 height=500]http://i39.tinypic.com/33x8sux.jpg[/img]
gr Francina en Marco (K)
 
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=500 height=500]http://i639.photobucket.com/albums/uu115/tistelblomst/birthday/bd1608.gif[/img]

fijne dag vandaag!:D

Dokkie & Babbie
(K)(K)
 
Waarschuw beheerder
[img width=381 height=375]http://i36.tinypic.com/2vjx7w5.gif[/img]

...maak er een heerlijke dag van vandaag...! :cheer:

Liefs
Patricia
(K)(K)(K)