Partyflock
 
Profiel · 704956
Profielafbeelding · The Betrayer (L) gabberwijffie
Shattie en Ik
NaamSteve
WoonplaatsDiest (Vlaams-Brabant, België)
LandBelgië 🇧🇪
BeroepBringing chaos into order
Geboortedatum
Leeftijd43
Geslachtman
Geaardheidhetero
Relatieja, met gabberwijffie(L) The Betrayer
ArtiestenDa Wauters & The Betrayer
OrganisatiesBassindustry & BassQuarters vzw
Favoriete genresbreakcore, darkcore, drum & bass, early hardcore, hard house, hardcore, house, industrial hardcore, retro house, schranz, speedcore, techno
drum & bass, hard techno, hardcore, house, retro, techno
Favoriete site
Lid sinds2 oktober 2007 12:42
Statusactief
Laatst hier13 augustus 2025 22:40
Laatste aanpassingwoensdag 13 augustus 2025 om 22:36

Agenda

Laatst bezochte feest was op vrijdag 14 maart 2014: Mentally Sick Core, Montreal, Leuven

Statistieken

80450·pagina's bekeken
3·foto's
24Partyflockvrienden
124·favorieten
101·evenementen bezocht
54·oude interessante evenementen
66·winactie deelnemingen
8·flocks
2·polls
139×geciteerd
282·opmerkingen
32·waarderingen
15·flockonderwerpen
24·flockberichten (onderwerpenlijst)
1×positieve karma
1·positieveling
1×negatieve karma
1·negatieveling
431·privéberichten verzonden
273·privéberichten ontvangen

41 opmerkingen

Waarschuw beheerder
muahahaha :d:d
kben gwn de eerste fwa :d
wa een eer :p
trugkome é :o:o

ps : ge moogt olty ene betale de zaterdag :p
hint hint :d
 
Waarschuw beheerder
BWA IK VIND DA NIE ZE
 
Waarschuw beheerder
IK VIND NIE EERLIJK DAT JIJ HET WEET /P
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 2242, 2678}
Artiest {SHOWLIST artist 49493, 46854}
Waarschuw beheerder
Tja als ge mee organiseert is het wel normaal dat je zo'n dingen weet hé
Waarschuw beheerder
hey schattie (K)

had nog niks in je gb staan... :$:$

maar wil je ff laten weten dat je men allesje bent...
je betekent de wereld vo mij...

kan niet zonder je...
wil je echt nooit verliezen...
want dat overleefd men hartje echt niet...

schattie ik hou heel veel van je (K)

ik ben je meiske en zal dat altijd zijn(K)

you're my everything(L)
my life...
Waarschuw beheerder
*I love you*
..
I love you more..
More than anyone can imagine..
More than the stars at night..
More than the sun, shining bright..
..
It’s a feeling I can’t explain..
It comes and it goes..
I know it sounds weird..
But the feeling grows..
..
I don’t wanna lose you..
I just can’t let you go..
The feeling will always be there..
Even like wind and snow..
..
I can’t stop the words..
I have to say ‘I love you’..
My feelings for you are pure..
No fake, no lies, It’s sure..
...

(L)(L)(L)(L)(L)(L)
without you...
there wouldn't be a me...

I LOVE YOU!!!!

And never let you go

(K)(K)(K)(K)(K)(K)
Waarschuw beheerder
Ier se :p
Cv? :d

x
Waarschuw beheerder
[img width=400]https://album.partyflock.nl/27957160t.gif[/img]

beste wensen maateke feest ze!!!! [img width=200]https://album.partyflock.nl/27956890t.gif[/img]

[img width=200]https://album.partyflock.nl/27956882t.gif[/img]



[img width=300]https://album.partyflock.nl/27956852t.jpg[/img]

en een gelukkig nieuwjaar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[img width=200]https://album.partyflock.nl/27956896t.gif[/img]

[img width=300]https://album.partyflock.nl/27956837t.gif[/img]




[img width=300]https://album.partyflock.nl/27957233t.jpg[/img]
 
Waarschuw beheerder
Da se :D Onze rekruteerder ^^
Toch nog goed thuisgekome na een saai feestje :P

See ya at BassIndustry ^^

Cheers
Waarschuw beheerder
Dag mateke,

jaja kleef nog altijd ma druk bezig he :p

twordt hoog tijd da we elkaar nog is tege komen op een betogingske.
Kgeef toe, we zijn braaf de laatste tijd :p

Ma da kan nog wel is veranderen :d
Artiest {SHOWLIST artist 18251, 44558}
Waarschuw beheerder
donateur
Stank you velly mutsj
Waarschuw beheerder
donateur
Happy B-daaaay :D

:beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:

Greeeetz
Waarschuw beheerder
Hey

Gelukkige verjaardag (f)
Waarschuw beheerder
gefeliciteerd :cheer:
Waarschuw beheerder
Hey pie, en alles ok daar? Gaat gij met ne grote groep na Dominator? Anders moeten we daar erges afspreken voor nog wa gekke toeren uit te halen hé :d

grtz uit Liiiiiiiiihmbuuuuuhrig ;)
 
Waarschuw beheerder
eeey mrci e :p
Waarschuw beheerder
mercikes :D
Artiest Xerxes
Waarschuw beheerder
[img width=519 height=592]https://album.partyflock.nl/56899477.jpg?nocache;4768077[/img]{non-image link}
Waarschuw beheerder
juuu

zeg uw seteke is da opgenome :d

ale twar nie slegt e dusjah :d

en nog alles goe :)

Mazzull
Waarschuw beheerder
daas kloteeee


mja het was goe ale deze manaics was gwn de beste ze :o

grtz
Artiest {SHOWLIST artist 44189, 53186}
Waarschuw beheerder
Thanx voor je opmerking, blijf ieder dag leren en me best doen (Y)
Waarschuw beheerder
een goede verjaardag en tot den 3julli pie

grtz ;)
Waarschuw beheerder
Happy Birthday :cheer: :bier:
See you the 3rd of july :bounce:
Waarschuw beheerder
Gefeliciflapperdestaart steve ;)
Waarschuw beheerder
Hey

Gelukkige verjaardag :bier:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
gefeliciteerd

groetjes

Mr & Mvr Wildermans
Waarschuw beheerder
grtz , k zag dat ge me toegevoegd hebt :)
en alles goed ??
grtz gio
Waarschuw beheerder
Have a happy one! :bier:
Waarschuw beheerder
Gefeliciflapperdestaart steve :bier:
Waarschuw beheerder
Ne gelukkige verjaardag :bier:
geeft er e dubbele lap op vnvd
Waarschuw beheerder
Gelukkige verjaardag Steve en we gaan da straks goed vieren he :bier: !!!
Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd met je verjaardag ! :mixje: