
Shattie en Ik
| Naam | Steve |
| Woonplaats | Diest (Vlaams-Brabant, België) |
| Land | België 🇧🇪 |
| Beroep | Bringing chaos into order |
| Geboortedatum | |
| Leeftijd | 42 |
| Geslacht | man |
| Geaardheid | hetero |
| Relatie | ja, met gabberwijffie(L) The Betrayer |
| Artiesten | Da Wauters & The Betrayer |
| Organisaties | Bassindustry & BassQuarters vzw |
| Favoriete genres | breakcore, darkcore, drum & bass, early hardcore, hard house, hardcore, house, industrial hardcore, retro house, schranz, speedcore, techno drum & bass, hard techno, hardcore, house, retro, techno |
| Lid sinds | 2 oktober 2007 12:42 |
| Status | actief |
| Laatst hier | 13 augustus 2025 22:40 |
| Laatste aanpassing | woensdag 13 augustus 2025 om 22:36 |



















![[Early][Liesje]](/images/user/614231_3205580.jpg)







![[WZK]peppieDEstokbelg](/images/user/703611_1645771.jpg)



