Partyflock
 
Profiel · 438589
Profielafbeelding · PartY_JohnnY
@ Defqon 1 !
Deze gebruiker is al geruime tijd niet meer langsgeweest en staat derhalve op non-actief.
NaamJohnny
WoonplaatsEindhoven (Noord-Brabant)
LandNederland 🇳🇱
BeroepAutoSpuiter
Geboortedatum
Leeftijd38
Geslachtman
Geaardheidhetero
Relatienee
Favoriete genresearly hardcore, hardcore, hardstyle, industrial hardcore, jump, oldschool, techno, terror
hardcore, hardstyle, techno
Lid sinds18 september 2006 22:24
Statusinactief
Laatst hier5 april 2023 09:34
Laatste aanpassingdonderdag 26 februari 2015 om 07:15

Agenda

Laatst bezochte feest was op zaterdag 21 augustus 2010: Decibel, Beekse Bergen, Hilvarenbeek

Statistieken

28610·pagina's bekeken
3·foto's
15Partyflockvrienden
15·favorieten
22·evenementen bezocht
27·opmerkingen
225·privéberichten verzonden
206·privéberichten ontvangen

36 opmerkingen

 
Nog niks in je gastenboek?! :O

Nou ja dan zet ik mezelf maar op de gastenlyst

Kusz.
gefeliciteerd he dodo
 
gefeliciteerd!
wist niet eens dat ik gastenboek had.
maar dankje :Pbeetje laat maar beter laat dan nooit toch.
 
Ooooh johnny,
dit is gwn grappig :P
hoelang heb je dit ding al niet dan ghahahhahah
maar je hebt gelyk, beter laat dan nooit!
 
Heyheyy(K)
Kiss:cheers:
Heeeeee Begaaierd!! ;)
Hoe staat het leven daar? Hier gaat alles kei goed :P
Ik wou dat mijn ouders is op vakantie ginge, kon ik hier ook een feestje bouwe :9
Mjaa spreek je (K)(L) xx Anne
laatste aanpassing
eeej partyboy

lang niet gesproken joh
maar zie dat je naar Decibel gaat, dan moeten we maar ff afspreken

hoor snel van je
gr.
das nieuw voor kleine meisjes
 


(K) ellen
 
Chikkie! (K)
 
Boe!
laatste aanpassing
 
heuuu lillikert :D
 
heeeey mattie:D

gefeliciteerd met je verjaardag he
en een fijne dag toegewenst

dikke kus(K)
 
Artiest {SHOWLIST artist 56281, 54364}
Gefeliciteerd:D(K)

xx
 
gefeliciteerd (K)
Feliciteerd he! (F)
Artiest Dash
johnyboy gefeliciteerd(Y)
 
gefeliciteerd kerel
gefeliciteerd;)

gr
 
gefelicieteerd(K)
Heey schat, nog gefeliciteerd eh!:$

kus(K)
Dank Jullie me internet was kapot dus vandaar dat ik niks stuurde!
 
Omdat ik thuis zielig zat te wezen ;) !

Was donderdag na 't ziekenhuis gweest om me verstandskiezen te laten trekken! ennee heb er heel erg veel last van gehad, en een superdikke hamster wang :P ! dusja dat was de reden dat ik niet kwam.. snappie ? Zou je zelf denk ik ook niet doen ofwel :9 ?

kusje!
 
Beetje eigendunk? ;) gezellige jongen, hahahaha!
Jaaa zou nu wel goed van pas komen, werken bij de Appie, zou ik goed thuishoren tussen al dat gehamster! :P kan nog wel solliciteren, wordt vast meteen aangenomen!

Maaarr t was goed feessie dus? :) ja de volgende x kom ik weer! Maar ik schaaamde me dood zo.. mon excuseeeeees! :9 ach zonder mij was het ook vast leuk! :D

kus!
 
BLUPBLUP!
 
Ing en ik zaten in de auto en opeens: KNAAAAAAAAAAALLL !!

Heb je het inmiddels al gehoord ofniet? Hun pap en hun Rudolf moeste dr komen halen! Ze kon niet meer rijden.. :O

Maargoed, zelf hebben we het overleefd! ;)

(K)
nee da komt omdat er n dike ruzie was gewist hahahahah
johnny!
haha was wel gezellig gister he :cocktail: :)
waar was je ineens bij players trouwens?

xDenise.
laatste aanpassing
haha johnny dankjewel! maar ik ben niet jarig vandaag :) dat is mijn vriendinnetje, kim..waar ik deze partyflock mee heb haha :)..
:bye:
liefs, xDenise.
 
Hey kerel. Gefeliciteerd met je verjaardag:bier: (k) ellen